امیدواریم نتایج ما در المپیک در شان مقام ایران باشد

گودرزی: رئیس‌جمهور بر حضور در مراسم بدرقه کاروان المپیکی تاکید دارند

کدخبر: 2036159

وزیر ورزش و جوانان گفت: مراسم بدرقه کاروان ایران دهه سوم تیرماه با حضور رئیس جمهور ایران برگزار می‌شود و رئیس‌جمهور تاکید داشته که می‌خواهد در این مراسم حضور داشته باشند

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمود گودرزی در مجمع عمومی کمیته المپیک اظهار داشت: باید فرصت داده شود تا فضای ورزش کشور آرام ، مناسب و بدور از هرگونه تنش باشد تا نتایج خوبی در المپیک ریو به دست بیاید. برخی دوستان گلایه‌های به‌حقی دارند اما مطرح کردن آن در مجمع امکان ندارد. البته گاهی افرادی مواردی را مطرح می‌کنند که خیلی زیبنده نیست .

وی ادامه داد: بیان کردن مشکلاتی که شاید خیلی از آنها به صورتی گفته می‌شود که شاید وجود نداشته باشد. بعضی ورزشکاران در مورد نگرفتن حقوق صحبت می‌کنند که وقتی بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم حقوق خود را گرفته‌اند و یا با تاخیر به آنها پرداخت شده است. در یک یا دو هفته آینده با جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در خصوص حمایت از کاروان ایران در بازی‌های المپیک جلسه‌ای را برگزاری خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مراسم بدرقه کاروان ایران دهه سوم تیرماه با حضور رئیس جمهور ایران برگزار می‌شود و رئیس‌جمهور تاکید داشته که می‌خواهد در این مراسم حضور داشته باشند. ما امیدواریم نتایج ما در المپیک در شان مقام ایران باشد.

ارسال نظر: