به آنچه که در این مسابقه می‌خواستیم رسیدیم

سرمربی تیم والیبال چین: شکست ونزوئلا اعتماد به نفس بازیکنانم را افزایش داد

کدخبر: 2036547

سرمربی تیم ملی والیبال چین گفت: شکست ونزوئلا اهمیت زیادی داشت و اعتماد به نفس بازیکنان چین را افزایش داد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، "شیع ای گوچن" در نشست خبری بعد از دیدار با ونزوئلا گفت: خیلی از این پیروزی خوشحالیم. همه بازیها در این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردارند. به آنچه که در این مسابقه می خواستیم رسیدیم. وی با بیان اینکه از تیم ونزوئلا شناخت داشتیم، گفت: قبلا به این فکر کردیم که چطور حمله و دفاع انجام دهیم و در این کار موفق بودیم. سرویس هایمان اثربخش بود. این پیروزی اعتماد به نفس تیم ما را بالا برد و به این روند ادامه خواهیم داد.

وینسنزو ناکسی سرمربی تیم ملی والیبال ونزوئلا نیز گفت: بازی سختی برای ما بود. چین مانند دیگر تیم های حاضر در این مسابقات قدرتمند است. اشتباهات ما در سرویس به آنها فرصت حمله داد و ضد حملات ما هم موثر واقع نشد. باید بیشتر تلاش کنیم.

شوآی جیائو کاپیتان تیم ملی والیبال چین نیز در این نشست خبری گفت: بازی خوبی شد. برای این مسابقه آماده شده بودیم و خوشحالم که موفق شدیم.

کروین مارتین پینروآ اوربینا کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا نیز در پایان گفت: بازی طاقت فرسایی بود. چین امروز در دفاع و سرویس عالی ظاهر شد. نتوانستیم والیبال خوبی به نمایش بگذاریم. اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که موجب شکست تیم ونزوئلا شد.

تیم ملی والیبال چین در سه ست متوالی موفق به شکست ونزوئلا شد تا به صورت موقت در صدر جدول این رقابت ها قرار گیرد.

ارسال نظر: