محمدیان: تیم ملی اسکیت هاکی مردان انتظارات کادر فنی را برآورده کرد

کدخبر: 2042070

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: هلند تیم قدرتمندی است و تساوی هم برای تیم ما بسیار ارزشمند است و می‌تواند باعث صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد شود.

فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت ایران درخصوص نتایج تیم ملی اسکیت هاکی مردان در مسابقات جام جهانی به « نسیم آنلاین » گفت: تیم ملی در این مسابقات نتایج خوبی را به دست آورده است و حتی تعداد گل‌های به ثبت رسیده با برنامه ریزی کادر فنی بوده است.

وی افزود: از آنجایی که در انتهای بازی و گل شماری تیم‌ها می‌تواند در صعود از گروهشان نقش داشته باشد باید گل‌های زیادی را به ثبت می‌رساندند. تیم ملی اسکیت هاکی مردان انتظارات کادر فنی را برآورده کرد.

محمدیان ابراز امیدواری کرد تیم ملی اسکیت هاکی بتواند برابر تیم قدرتمند هلند نتیجه خوبی به دست آورد و ادامه داد: هلند تیم قدرتمندی است و تساوی هم برای تیم ما بسیار ارزشمند است و می‌تواند باعث صعود تیم ملی ایران به مرحله بعد شود.

رئیس فدراسیون اسکیت کشورمان همچنین از آغاز مسابقات اسکیت هنری بانوان کشورمان خبر داد و اظهار داشت: تیم ملی در مسابقات کاپ آزاد جهانی حضور دارد و باید با تیم‌های اروپایی بازی کند که امیدوارم در این رویداد مهم که با حضور 180 ورزشکار برگزار می‌شود حضور موفقی داشته باشند.

ارسال نظر: