تا بعد از المپیک گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی والیبال نداریم

داورزنی: سیچلو دم دست‌ترین گزینه است/ به رزنده هم فکر می‌کنیم

کدخبر: 2075048

رئیس فدارسیون والیبال گفت: در شرایط کنونی خوان سیچلو دم دست‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: تشکر می‌کنم از تمام نفراتی که در این مراسم حضور پیدا کردند. از نفراتی که در 100 سال اخیر و تحقق رویای 52 ساله زحمت کشیدند تشکر میکنم.

وی افزود: از خیلی‌ها نامی برده نمی‌شود و گمنام هستند. حتی برخی از آنها دیگر در جمع ما حضور ندارند. از خانم ها و آقایانی که همیشه حامی والیبال بودند تشکر می‌کنم و این موفقیت ها حاصل نمی‌شد مگر با همدلی دوستان والیبال؛ فدراسیون همیشه در کنار بزرگان خواهد بود و از نظرات و راهنمایی های آنها استفاده خواهد کرد.

رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: روز شنبه جلسه هیات رییسه خواهیم داشت برای اینکه جلسات کارشناسی را که برگزار شده جمع بندی کنیم.در جلسه هیات رییسه تصمیم گیری می شود تا برای چه هدفی و با چه گروهی کار کنیم. بدون شک برنامه 4 ساله برای المپیک 2020 خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گزینه‌هایی داریم که توانایی و علاقه دارند تا با ما کار کنند. تاکنون مذاکره ای با هیچ مربی درکار نبوده و ارتباط ما در حد پیغام بوده است.در شرایط کنونی خوان سیچلو دم دست‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی است البته به رزنده هم فکر می‌کنیم، اما وی باید با فرهنگ و هدف مان جور باشد. در مجموع تا بعد از المپیک 2020 گزینه داخلی برای سکان‌داری تیم ملی مدنظرمان نیست.

ارسال نظر: