پیتر بوژ: اوبامیانگ در دورتموند می‌ماند و دیگر کافی است

کدخبر: 2103596

سرمربی بوروسیا دورتموند با صراحت تاکید کرد که اوبامیانگ فصل بعد هم در دورتموند باقی خواهد ماند و این تیم را ترک نمی‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فورفورتو، پیر اوبامیانگ، مهاجم گابنی بوروسیا دورتموند مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفته و مدت‌ها است که خبرهای زیادی درباره جدایی او از زرد پوشان آلمانی به گوش می‌رسد.

با وجود این که اوبامیانگ پیش از این تاکید کرده بود که دوست دارد بازی در یک تیم جدید را امتحان کند اما به نظر می‌رسد که او در دورتموند باقی خواهد ماند و این تیم را ترک نمی‌کند.

پیتر بوژ، سرمربی بورسیادورتموند که چند هفته‌ای است جایگزین توماس توخل شده در واکنش به جدایی اوبامیانگ گفت‌: من یک ویژگی خوب دارم و آن این که زیاد روزنامه نمی‌خوانم. من با مدیر برنامه‌های اوبامیانگ صحبت کرده‌ام و او به من قول داد که این بازیکن راهی هیچ تیمی نمی‌شود و در دورتموند می‌ماند. بنابراین به شما می‌گویم که همه آن چه درباره جدایی اوبامیانگ می‌خوانید دروغ و یاوه‌گویی است. دیگر کافی است.

اوبامیانگ فصل قبل توانست با پشت سر گذاشتن لواندوفسکی عنوان بهترین گلزن رقابت‌های بوندسلیگا را کسب کند. با وجود این که سرمربی بورسیادورتموند تاکید کرد که این مهاجم گابنی در دورتموند باقی می‌ماند اما خبرهایی درباره توافق او با یک باشگاه چینی به گوش می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

ارسال نظر: