چمنیان و نکونام، گزینه های اصلی هدایت تیم ملی امید

کدخبر: 2194943

استیلی، مدیر فنی تیم ملی امید شد و چمنیان و نکونام هم، گزینه های اصلی هدایت این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش اعلام کرد که حمید استیلی، سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شده و به زودی سرمربی این تیم هم معرفی می شود.

البته فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد که سرمربی تیم امید پس از تعطیلات عید نوروز 1397 انتخاب می شود اما 15 روز از عید گذشته و هنوز مسئول فنی این تیم انتخاب نشده و این درحالیست که بازی های آسیایی نزدیک است و باید دید فدراسیون چه مربی انتخاب می کند.

البته طبق شنیده ها، عباس چمنیان و جواد نکونام ، گزینه های اصلی هدایت تیم ملی امید هستند و باید دید فدراسیون فوتبال چه مربی را انتخاب کرخواهد. چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ، نفت و گاز گچساران، شهرداری یاسوج و پیام مشهد بوده و نکونام نیز که در تیم های استقلال تهران، پاس تهران، اوساسونا اسپانیا و سایپا بازی کرده و سابقه مربیگری در تیم های خونه به خونه بابل و نساجی مازندران را دارد.

به هرحال پس از کش و قوس های فراوان و نزدیکی بازی های آسیایی، استیلی به عنوان مدیر تیم امید انتخاب شد و باید دید سرمربی در چه تاریخی معرفی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: