۳ بازیکن بزرگی که بوفون برابر آنها بازی کرد

کدخبر: 2207932

سنگربان اسطوره‌ای از سه بازیکن بزرگی سخن به میان آورد که برابر آنها به میدان رفته است. او دیدار برابر میلان در فینال جام حذفی ایتالیا را سخت توصیف کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، جان لوئیجی بوفون از بهترین سنگربان‌های تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید. بوفون با پیراهن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایتالیا سابقه قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد و با پیراهن یوونتوس هم افتخارات و جام‌های زیادی به دست آورد.

این سنگربان اسطوره‌ای از سه بازیکن بزرگی سخن به میان آورد که برابر آنها به میدان رفته است. او گفت‌: بزرگ‌ترین بازیکنانی که با آنها مصاف کرده‌ام رونالدوی برزیلی، رونالدوی پرتغالی و لیونل مسی هستند.

بوفون درباره فینال جام حذفی ایتالیا و دیدار برابر میلان، گفت‌: یوونتوس برابر هر تیمی می‌تواند پیروز شود. قدرت واقعی و حقیقی ما در این است که می‌توانیم در شرایطی که بازی سخت شده ضربه نهایی را بزنیم. در فینال‌های جام حذفی جایگاه دو تیم نتیجه‌ را رقم نمی‌زند. بازی سختی پیش رو داریم اما تنها به پیروزی و قهرمانی فکر می‌کنیم.

او درباره دوناروما سنگربان جوان میلان گفت‌: خوشبختانه فوتبال ایتالیا همواره دروازه‌بانان بزرگی داشته است. دوناروما با توجه به استعداد بزرگی که دارد دروازه‌بان آینده فوتبال ایتالیا خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: