جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

یواخیم لو:مشکل بازیکن مصدوم نداریم/دراکسلر از ابتدا در ترکیب مقابل مکزیک قرارمی‌گیرد!

کدخبر: 2221760

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از روحیه خوب شاگردانش برای رویارویی با مکزیک خبر داد و گفت یولیان دراکسلر در ترکیب قرارخواهدگرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، یواخیم لو امروز در کنفرانس خبری قبل از رویارویی با مکزیک (مصاف فردا) اظهارداشت:همه بازیکنان، سالم هستند و حتی مسعود اوزیل که در هفته جاری 2 جلسه تمرین همراه با تیم داشته،می‌تواند برای تیم بازی کند.

وی در مورد حضور یولیان دراکسلر ، ستاره عضو پاری‌سن‌ژرمن فرانسه عنوان کرد:تا جایی که در مورد ترکیب تیم می توانم صحبت کنم، می‌گویم که یولیان از ابتدا در ترکیب قرارخواهد گرفت.او در بازی های سال گذشته جام کنفدراسیون‌ها کاپیتان تیم ما بود.در همان مسابقات گام بزرگی در راه تکامل از نظر فنی و شخصیتی برداشت.او مسئولیت هدایت تیمی با نفرات جوان را پذیرفت و در این زمینه به خوبی کارکرد.

مربی 57 ساله در مورد رویارویی با مکزیک که نخستین حضور قهرمان دوره قبل در جام جهانی روسیه گفت:در گذشته بارها در بازی‌های نخست خود در جام جهانی برنده شده‌ایم.در دوران حضور من همیشه با دقت کار را آغازکردیم.همیشه با اعتمادبنفس کار را آغاز کرده و اکنون تمرکز خود را کاملا معطوف بازی کرده‌ایم.

لو در مورد حضور مانوئل نویر در دروازه تیمش عنوان کرد:بطور کامل و دقیق تمریناتش را در هفته‌های اخیر زیر نظر داشته‌ام.او در هر جلسه تمرین، با آرامش، با ثبات و مطمئن ظاهر شد.فکر می‌کنم در شرایط خوب وخود قرارگرفته است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: