والیبال جام کنفدراسیون‌ها

محمدی: میرزاجانپور، صفایی و قرا در لیست AVC کاپ بودند اما

کدخبر: 2244736

اکبر محمدی سرپرست تیم ایران اعزامی به AVC کاپ توضیحات تفصیلی را در خصوص شرایط شاگردان عطایی در راه چین تایپه ارائه کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اکبر محمدی سرپرست تیم اعزامی ایران به مسابقات AVC کاپ درباره تغییرات نهایی در لیست تیم و اعزام ۱۴ نفر منتخب تصریح کرد: آقایان میرزاجانپور، صفایی و قرا جز لیست ایران بودند اما تیم را همراهی نمی کنند. میرزاجانپور و قرا به دلیل مصدومیت اعلام کردند در این مسابقات حضور ندارند و صفایی نیز به دلیل مشکلات شخصی اعلام کرد که در کنار تیم حضور نخواهد داشت. همچنین سه بازیکن ما یعنی آقایان شریفی، توخته و حضرت پور نیز در کنار تیم ملی هستند و دست ما خالی شده است.

وی افزود: در آیین نامه مسابقات نوشته بود که ۲ بازیکن به دلیل مصدومیت می توانند در لیست تغییر کنند و ما ادریش دانشفر و جواد کریمی را به لیست اضافه کردیم اما دانشفر نیز متاسفانه نتوانست ما را همراهی کند و ما مجبوریم با ۱۴ بازیکن به تایپه سفر کنیم.

محمدی در ادامه درباره حضور تیم جوان ایران در این مسابقات بیان کرد: این مسابقات برای کسب تجربه است و آقای عطایی نیز ترجیح دادند از جوانانی استفاده کنند که می توانند در تیم ملی بزرگسالان حاضر باشند.

او در ادامه درباره وضعیت تیم گفت: ما نزدیک به سه روز در تهران تمرین کردیم که در این تمرینات نیز آقایان مجرد و صالحی با اندکی مصدومیت رو به رو شدند و خیلی روند تمرینات مطابق انتظار کادرفنی نبود اما با این حال دو روز زودتر به تایپه می رویم و امیدواریم با دو جلسه تمرین در این کشور به شرایط بهتری نزدیک شویم.

سرپرست ایران در پایان درباره تغییر در گروه ایران و اضافه شدن استرالیا خاطر نشان کرد: در ابتدا ایران، چین و چین تایپه هم گروه بودند اما چین به دلیل مسائل سیاسی انصراف داد و استرالیا جانشین آنها شد. این موضوع هنوز به صورت رسمی به ما اعلام نشده و کمیته بین الملل فدراسیون با ارسال نامه ای در حال پیگیری این موضوع است. ما انتظار داشتیم تا مانند مسابقات قبلی با انصراف یک تیم، نتایج دیدار با آن تیم پیروزی برای ما و چین تایپه باشد و در مرحله گروهی یک مسابقه برگزار کنیم اما حالا شرایط تغییر کرده است که البته همچنان پیگیر آن هستیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: