جدید ترین شکار کی روش کیست؟/ مهاجم آلمانی و شاغل درلالیگا جایگزین سردار و گوچی!

کدخبر: 2261673

دنیس، مهاجم ۲۱ ساله ایرانی - آلمانی فوتبال اسپانیا، گزینه خوب کارلوس کی روش برای حضور در فوتبال ایران است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در تاریخ فوتبال ایران و پس از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی، بازیکنان دورگه زیادی به جمع ملی پوشان اضافه شدند و برخی از آنها مانند رضا قوچان نژاد ، اشکان دژاگه ، مهرداد بیت آشور و ... عملکرد مناسبی داشتند و برخی دیگر پس از حضور کوتاه دیگر رنگ تیم ملی را هم ندیدند.

جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی حال حاضر جهان فوتبال، دنیس اکرات 21 ساله است. او متولد 9 ژانویه 1997 در بن آلمان است و سابقه بازی در تیم های کلن و بورسیا مونشن گلادباخ را دارد و در سال 2017 به اسپانیا رفت و به تیم دوم سلتاویگو پیوست. او در 3 بازی این تیم در لالیگا فرصت حضور چندانی پیدا نکرد و در دقایق پایانی بازی با اسپانیول جایگزین مکسی گومز ارگوئه ای شد.

این بازیکن یک متر و 82 سانتی متر قد دارد و برای تیم ملی زیر 19 سال آلمان یک بازی انجام داده است اما طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) او برای تیم بزرگسالان کشوری بازی نکرده و در صورت تمایل می تواند به تیم ملی ایران بپیوندد.

دنیس از پدر و مادر ایرانی - آلمانی است.

آمار او در تیم دوم سلتاویگو جالب است و در 36 بازی موفق به زدن 8 گل زده است و این موضوع سبب شد تا آنتونیو ریکاردو محمد ماتیجویچ آرژانتینی، سرمربی سلتا او را به تیم نخست بیاورد و دقایقی از او استفاده کند.

جدید ترین شکار کی روش کیست؟/ مهاجم آلمانی و شاغل درلالیگا جایگزین سردار و گوچی!//

کی روش پس از خداحافظی سردار آزمون و رضا قوچان نژاد ، می تواند از دنیس اکرات 21 ساله استفاده کند. در حال حاضر برای برگزاری بازی دوستانه با ازبکستان تیم ملی مهدی طارمی - کریم انصاری فرد و سامان قدوس را به عنوان مهاجم در اختیار دارد.

دیدار ایران و ازبکستان ، امشب از ساعت 19:30 سه شنبه 20 شهریور در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: تاج: اداره فوتبال با این وضعیت غیرممکن است پاسخ فدراسیون به برخی انتقاد ها در مورد برگزار نشدن دیدار های بزرگ برای تیم ملی بیانیه فدراسیون فوتبال درباره دعوتنامه بازی دوستانه با آرژانتین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: