پس از ابقا در ریاست فدراسیون اسکواش؛

سلیمانی:باید برای المپیک ۲۰۲۴آماده شویم/ توجه‌مان به نسل جدید است

کدخبر: 2264490

مسعود سلیمانی پس از انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون اسکواش گفت: از الان باید خود را برای المپیک ۲۰۲۴ آماده کنیم تا در آن زمان زنگ تفریح نشویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلیمانی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش که صبح امروز در هتل المپیک برگزار شد و به ابقا چهار ساله وی منجر شد به خبرنگاران گفت: با همان فرمان گذشته پیش می رویم، ۳۰ تعهد در قالب برنامه و به صورت خلاصه به اعضای مجمع ارائه دادم.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص گفته داورزنی که رشته های راکتی به سطح جهانی برسند، چیست؟ گفت: طبق برنامه هایی که عنوان کردم در حال حاضر توجه ما باید به نسل آینده اسکواش باشد و خود را برای المپیک ۲۰۲۴ که اسکواش المپیکی می شود آماده کنیم و از الان باید به فکر آن زمان باشیم تا زنگ تفریح نشویم. در حال حاضر ما در سطح بزرگسالان در بخش تیمی آسیا، مدعی هستیم. در بخش بانوان نیز که همیشه در ته جدول بودیم، اما در حال حاضر مقام ششم را کسب کرده ایم.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: در رده سنی ۹ تا ۱۱ سال نیز سرمایه گذاری می کنیم و از مربیان استانی استفاده خواهیم کرد. مربیان تیم ملی نیز بالای سر آنها فعالیت خواهند کرد. با این کار استان های ما نیز فعال می شوند و وقتی مربی استانی حکم ملی بگیرد اسکواش در آن استان متحول می شود و مربیان جهانی خود را نیز ارتقا می دهیم.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که تکلیف خانه اسکواش چه می شود؟ و چه زمانی افتتاح می شود؟ تصریح کرد: اگر وزیر ورزش، داورزنی و کریمی (مدیر شرکت توسعه) حمایت کنند به زودی مجموعه اسکواش در باشگاه انقلاب را در اختیار فدراسیون می گیریم و کمپ دائمی تیم های ملی خواهد شد. با این کار از بودجه دولتی نیز خودمان را جدا می کنیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: