پیمان نصیری: ۴۰۰ متر نه در ۱۵۰۰ متر طلا می‌گیرم

کدخبر: 2270421

دو و میدانی کار طلایی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون گفت: «برای گرفتن مدال طلا در مسابقات ۱۵۰۰ کاملا آماده هستم.»

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پیمان نصیری عضو تیم ملی دو و میدانی در بازی های پاراآسیایی درباره حضورش در این دوره به خبرنگار اعزامی گفت:« کار سخت و دشواری دارم. با توجه به وضعیتی که رقبا دارند کسب مدال طلا به این آسانی ها ممکن نیست.»

او با اشاره به احتمال حضورش در دوی 400 متر و 1500 متر ادامه داد:« زمان کمی بین دو مسابقه 1500 و 400 متر است و همین باعث می شود که نتوانم در هر دو مسابقه حضور داشته باشم.» نصیری در پاسخ به اینکه آیا باید منتظر مدال طلای او در هر دو رشته باشیم یا نه؟ ادامه داد:« در 400 متر که اصلا مشخص نیست حضور داشته باشم یا نه؟ چون کادر فنی اسم مرا فقط برای 1500 متر داده که من هم فکر می کنم در 1500 متر بتوانم مدال طلا را کسب کنم.»

دارنده مدال طلای بازی های پارا آسیایی اینچئون و پارالمپیک لندن همچنین گفت:« برای حضور در این رقابتها تمرینات سخت و دشواری را پشت سر گذاشتم تمرینات فشرده از یک سو و البته دوری از خانواده و فشردگی تمرینات اختصاصی که داشتم از سوی دیگر باعث شد تافشار زیادی را تحمل کنم. حالا باید به بهترین شکل ممکن حاصل این همه زحمت را ببینم. تمامی این زحمات هم فقط با مدال طلا جبران می شود.»

او با اشاره به سفر سخت و طولانی به جاکارتا ادامه داد:« البته باید تشکر کرد که مسولان کمیته ملی پارالمپیک پرواز چارتر برای سفر تیم در نظر گرفتند اما تاخیر دو ساعته و همچنین معطلی یکی دو ساعته در فرودگاه باعث شد تا با خستگی و کلافگی راهی دهکده بازی ها شویم اما با با اینحال امیدوارم خیلی زد بتوانم به فرک اصلی برسم.»

بیشتر بخوانید:

مروری بر افتخارآفرینی مدال آوران ایرانی پارالمپیک ریو

5 طلا و 11 نقره و 3 برنز حاصل تلاش کاروان ایران در روز دوم بازی های اینچئون

انتهای پیام/

اظهارات نصیری درباره بازی های پار آسیایی جاکارتا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: