لالیگا در هفته‌ای که گذشت + تصاویر

کدخبر: 2288637

در هفته سیزدهم لالیگا، سویا با پیروزی برابر وایادولید صدرنشین شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سیزدهم لالیگا بارسلونا با تساوی برابر اتلتیکومادرید صدرنشینی را از دست داد و سویا در رتبه نخست قرار گرفت.

حساس‌ترین دیدار هفته بین دو تیم اتلتیکو و بارسلونا در واندا متروپولیتانو برگزار شد. دیگو کاستا در دقیقه ۷۷ قرمز و سفیدپوشان را پیش انداخت اما عثمان دمبله در دقیقه ۹۰ بازی را مساوی کرد. اتلتیکو با ۲۴ و بارسلونا با ۲۵ امتیاز در رتبه‌های سوم و دوم قرار دارند.

در دیگر دیدار مهم هفته، رئال مادرید با سه گل برابر ایبار شکست خورد. این نخستین شکست سانتیاگو سولاری با سفیدپوشان بود. پیش از این سرمربی آرژانتینی از چهار بازی، چهار برد کسب کرده بود. رئال مادرید در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

سویا یک‌شنبه شب توانست وایادولید را با تک گل آندره سیلوا شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند تا صدرنشین جدید لالیگا شود.

رقابت در اسپانیا خیلی نزدیک است و فاصله سویای صدرنشین (۲۶ امتیازی) با خیرونا، تیم هفتم جدول تنها ۶ امتیاز است.

نتایج کامل هفته پنجم لالیگا

لگانس ۱-۰ آلاوس

ایبار ۳-۰ رئال مادرید

والنسیا ۳-۰ رایووایکانو

اوئسکا ۲-۲ لوانته

اتلتیکومادرید ۱-۱ بارسلونا

سویا ۱-۰ وایادولید

اسپانیول ۱-۳ خیرونا

ویارئال ۲-۱ رئال بتیس

رئال سوسیداد ۲-۱ سلتاویگو

در ادامه لحظات جذاب و دیدنی این رقابت‌ها را می‌بینید .

لیونل مسی دیدار اتلتیکومادرید و بارسلونا گرت بیل هوادار خردسال اتلتیکو دیدار اتلتیکو و بارسلونا مارسلینو (سرمربی والنسیا) مسی وآنتوان گریزمان سانتیاگو سولاری و کادر فنی رئال مادرید یان اوبلاک دیدار سویا و وایادولید خوشحالی بازیکنان اتلتیکومادرید بازیکنان رئال مادرید گریزمان

آرتورو ویدال و یان اوبلاک هوادار اتلتیکو مسی و فیلیپه لوییس دیدار اتلتیک بیلبائو و ختافه خوشحالی بازیکنان ایبار لیونل مسی

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: