پاکزاد: ترکیب تیم ملی تیراندازی با کمان از نظر فنی بسته شد/ اولین نیاز ما خوابگاه است

کدخبر: 2310530

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: نبود خوابگاه یکی از مشکلات ما است و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش این نیاز برطرف شود.

- اخبار ورزشی -

بهزاد پاکزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره رکوردهای ثبت شده در فینال فینالیست های رنکینگ کشوری اظهار داشت: مسابقات رنکینگ سال 97 در 7 مرحله برگزار شد که بیرجند، ارومیه، سمنان و تهران در بخش ریکرو و کامپوند میزبان این مسابقات بودند. در این مراحل امتیازات کسب شد و 16 نفر برتر به فینال رسیدند. تفاوت این دوره با قبل این است که کمانداران اول تا شانزدهم در حذفی با هم مسابقه می دهند.

وی افزود: سرمربیان تیم ملی از روز اول درخواست انتخابی تیم ملی دادند و از طرف کمانداران استقبال خوبی شد. بعد از برگزاری انتخابی تیم ملی تشکیل و سه مرحله اردو برگزار شد. در اردوها نفرات برتر رنکینگ ها به اردو اضافه شدند و مورد ارزیابی قرار گرفتند الان از نظر فنی تیم بسته شده و نمی توان جابه جایی کرد. تیم ملی ریکرو، 2 اسفند در مسابقات سولیداریتی بنگلادش و کامپوند 4 فروردین در کاپ آسیایی تایلند شرکت می کند.

دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان درباره آمادگی کمانداران برای حضور در مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک در هلند گفت: مسابقاتی که کمانداران در ماه های اخیر که اعزام می شوند حکم تدارکاتی دارد و هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در قهرمانی جهان در هلند است. نوجوانان و جوانان هم مردادماه مسابقات جهانی را در اسپانیا پیش رو دارند. اولین مرحله اردوی آنها اول برگزار شده و نفرات برتر انتخابی به تیم ملی دعوت شدند. در مجموع امیدوارم کمانداران ما برای حضور در مسابقات جهانی به آمادگی کامل برسند.

پاکزاد درباره آخرین وضعیت خوابگاه کمانداران و قول هایی که وزارت ورزش داده است، گفت: پیگیر هستیم چون نبود خوابگاه احساس می شود. هم مربیان و هم تیم نیاز به تکمیل امکانات دارند و اولین نیاز ما در سایت خوابگاه است.

وی در خصوص حضور زهرا نعمتی در تیم ملی تیراندازی با کمان عنوان کرد: زهرا نعمتی در اردوی کیش در اردوی جانبازان بود. الان هم تیم ملی در کیش اردو زده و تمریناتش را انجام می دهد امیدوارم با کیفیت خوب و با نظر سرمربی به تیم وارد شود. نفرات اعزامی به بنگلادش هنوز مشخص نیستند و نظر سرمربی مهم است. اما بعید است نعمتی به بنگلادش اعزام شود. اینکه با رکوردگیری یا بدون آن وارد تیم شود بستگی به نظر سرمربی و کادر فنی دارد. تلاش می شود بهترین کار و نتیجه کسب شود.

ناکامی کمانداران کشورمان در مسابقات وگاس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: