مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین-امارات؛

حامد امیری با شکستن رکورد آسیا به مدال طلا رسید/مدال نقره بر گردن نکویی

کدخبر: 2313908

آخرین روز رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین امارات با رکوردشکنی و کسب مدال طلا و نقره برای نمایندگان ایران همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین؛ در آخرین روز از یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ دوومیدانی معلولین، حامد امیری در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F54 با ثبت رکورد ۳۰/۶۰ توانست به اندازه ۲/۴۸ سانتیمتر رکورد آسیا را بشکند و موفق به کسب مدال طلا شد. او با کسب ۳مدال طلا در این رقابت ها عنوان بهترین ورزشکار را از آن خود کرد. در این ماده نماینده بلاروس و یونان به ترتیب دوم و سوم شدند. در همین کلاس علیرضا مختاری و امین طبرسا به ترتیب در رده های نهم و دهم ایستادند.

مهران نکویی در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F34 با رکورد ۲۸/۵۷ متر در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد. در این ماده نماینده آلمان و امارات به ترتیب اول و سوم شدند.

ریحانه اشعربین در ماده پرتاب نیزه و در کلاس F34 پنجم شد.

سعید حسین پور در ماده پرتاب دیسک و در کلاس F55 با رکورد ۱۸/۱۸ متر پنجم شد.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان در پایان این رقابت ها در مجموع موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز شد.

حامد امیری، علیرضا مختاری، محسن حسینی پناه، محسن مجیدی، مهران نکویی، امین طبرسا، سعید حسین پور، محمد نعیمی نیا، فائزه دیبایی، ریحانه اشعربین ۱۰ ملی پوش کشورمان در این رقابت‌ها بودند.

لیلا کارکن به عنوان مربی بانوان، بهمن رضایی به عنوان مربی مردان و امید میرزا حسینی به عنوان سرپرست تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.

گفتنی است این رقابت‌ها با حضور ۳۶ کشور در شهر دبی برگزار شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: