مجید میررحیمی: کسب سهمیه ریکرو در مسابقات هلند دور از دسترس نیست اما بسیار دشوار است

کدخبر: 2322568

مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: ما تلاش می‌کنیم با وجود زمان کم و شرایط سخت کسب سهمیه را انجام دهیم، کسب سهمیه در هلند دور از دسترس نیست اما بسیار دشوار است.

- اخبار ورزشی -

مجید میررحیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اردوی آمادگی تیم ملی ریکرو اظهار داشت: برنامه سال 98 را از نوروز استارت زدیم و 8 ملی پوش که شامل 4 مرد و 4 زن که بهترین های انتخابی تیم ملی در سال گذشته هستند، در اردو حضور دارند. برنامه ها را طبق جدول پیش می بریم و بچه ها به سطح خوبی از آمادگی نزدیک می شوند.

وی در ادامه افزود: تغییرات لازم را اعمال می کنیم تا اول اردیبهشت ماه با آمادگی کامل به اردوی گوانگجوی چین اعزام شویم.

سرمربی تیم ریکرو تاکید کرد: برای چهارشنبه و پنجشنبه به دونفر از ملی پوشان در بازی های آسیایی که بنا به شرایطی نتوانستند در اردوها شرکت کنند فرصت مجدد خواهیم داد و رکوردگیری می کنیم. اگر رکورد مناسب را ثبت کردند مجددا وارد اردو خواهند شد. میلاد وزیری بنا به شرایطی نتوانست در اردوها شرکت کند و ارژنگی نیز در اردوها خوب ظاهر نشد که به آنها فرصت دوباره خواهیم داد.

وی یادآور شد: دو هفته قبل از مسابقات شانگهای، اردویی را در گوانگجوی چین برگزار می کنیم و این آخرین تدارکاتی ما قبل از مسابقات جهانی هلند خواهد بود.

میر رحیمی در خصوص حضور زهرا نعمتی در تیم ملی گفت: نعمتی با رکوردی که در کیش زد وارد اردو شد و تمریناتش را ادامه می دهد. تغییراتی روی کارش اعمال شده و تلاش می کنیم به اوج آمادگی برسد. او درمسابقات و اردوی چین حضور خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این برنامه ها برای آمادگی تیم ملی کافی است، یادآور شد: مسابقات هلند بزرگ است و برای ما اهمیت زیادی دارد. ما اگر می خواستیم برنامه کامل تری برای آمادگی در نظر بگیریم، نیاز به زمان داشتیم. ما تمرینات را شروع کردیم ولی فقط 6 ماه زمان داشتیم. در سال 98 هم چند مسابقه پیاپی وجود داشت که نمی توانستیم به عنوان تدارکاتی از آن استفاده کنیم چون زمان بندی تمرینات ما بهم می خورد و بچه ها نمی توانستند به اوج برسند و این فشردگی آنها را خسته می کرد و فرصت ریکاوری هم نداشتیم. با این شرایط موجود تلاش می کنیم و بچه ها نیز با جان و دل کار می کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

سرمربی تیم ریکرو تصریح کرد: بچه ها در بنگلادش خوب ظاهر شدند و این اولین اعزام ما بود که در آن ریکرو دست پر باز گشت و من از عملکرد آنها رضایت دارم.

وی در پایان گفت: به جز مسابقات هلند، ما مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2019 و مسابقات توزیع سهمیه برای جا مانده ها را در سال 2020 برای کسب سهمیه پیش رو داریم. ما تلاش می کنیم که در هلند سهمیه بگیریم تا با خیال راحت برای المپیک تمرین کنیم. ما تلاش می کنیم با وجود زمان کم و شرایط سخت این کار را انجام دهیم. کسب سهمیه در هلند دور از دسترس نیست اما بسیار دشوار است.

واکنش رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درخصوص عملکرد تیم کامپوند در مسابقات کاپ آسیایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: