فیلم: روحانی هنوز از کدخدا ناامید نشده است

کدخبر: 2361999
خبرنگار:

محمد صادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به عملکرد دولت در به بن بست کشاندن کشور گفت: روحانی به دنبال این است که کشور را به بن بست بکشاند تا با ایجاد شورش در کشور مجوز مذاکره با کدخدا را از نظام بگیرد.

حجم ویدیو: 8.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47 دانلود ویدیو

نسیم آنلاین : اصحاب تحریف که بخش زیادی از نماد آن دولت فعلی و جریان اصلاحات است از سه طریق به کشور ضربه می زند. البته ممکن است در جریان‌های دیگر هم جای پا داشته باشند. یعنی الزاما هر کسی که اصلاح طلب رسمی نیست، نمی‌توانیم بگوییم اهل جریان تحریف نیست.

این جریان، یعنی دولت فعلی از سه طریق به ریشه اقتصاد کشور، تیشه می‌زند. یک، با آن باورهای غلط خود توانمندی‌های اقتصاد داخلی را زیر پا می گذارد و به آن امامزاده‌ای دخیل بسته است که فقط کور می‌کند و شفا نخواهد داد، یعنی کدخدا.

دو، این جریان، حامیانی دارد، دو سه درصد، که این حامیان در واقع دلالان بزرگ اقتصادی، وارداتچی‌ها، غول‌های بازار بورس و مسکن و امثال آن هستند. این دولت، صادقانه و با تمام تلاش برای منافع آن دو سه درصد هم تلاش می‌کند که آنها کمک کردند این دولت سرکار بیاید، هزینه‌هایش را تامین کردند. برای بقای این دولت، پول به این سلبریتی‌ها و امثال آن پخش کردند. حالا دولت به اینها ادای دین می‌کند. یعنی تصمیم‌ها و اقدامات دولت در هر عرصه از بورس تا مسکن تا ارز، جهت گیری‌اش منافع این دو سه درصد است. این هم نکته بعدی است.

یک علت دیگر هم هست که برای این که این جریان تحریف و دولت فعلی که یکی هستند، ثابت کند که تولید کننده داخلی، کشاورز داخلی، آن دانش بنیان داخلی، توان رهایی ما از این بن بست را ندارد، هر چه بشود به آن توسری می‌زدند. سعی می‌کنند تولید داخل را تضعیف و تخریب کنند تا این باور ایجاد شود که باید به سمت کدخدا رفت.

نکته بعدی متاسفانه این است که این تخریب‌ها در حوزه اقتصاد و معیشت، گاهی چنان عامدانه می‌شود، مثل حادثه بنزین سال 98 که دقیقا معلوم است چنان عامدانه است که می‌خواهند با ایجاد شورش‌ها و ناآرامی‌ها، به نظام فشار آورند تا نظام را مجبور کنند دست از حمایت از تولید داخل بردارد و تسلیم مذاکره با کدخدا شود.با ابجاد شورش در کشور دنبال مذاکره با کدخدا و تسلیم کشور به آمریکا هستند.

حجم ویدیو: 8.19M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47 دانلود ویدیو
ارسال نظر: