گلعلی بابایی: زیاده‌خواهی آمریکا، پایانی ندارد

کدخبر: 1006009

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به «نسیم» گفت: رهبر معظم انقلاب بارها درباره تمام نشدن زیاده‌خواهی‌های آمریکا صحبت کرده‌اند و مسئله روشن این است که اگر ما یک قدم عقب برویم، آمریکا ۱۰ قدم جلو می‌آید

گلعلی بابایی، در گفتگو با «نسیم»، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها درباره تمام نشدن زیاده خواهی های آمریکا صحبت کرده اند و مسئله روشن این است که اگر ما یک قدم عقب برویم، آمریکا 10 قدم جلو آمده و زیاده خواهی هایش بیشتر خواهد شد.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا از انقلاب اسلامی عقده دارد، افزود: قطعا تحریم ابزاری نیست که آمریکا با آن صلح را در جهان حکمفرما کند؛ چرا که می بینیم با وجود تحریم های شدید علیه کشورمان خودروهای گرانقیمت به راحتی وارد کشور می شود ولی در خصوص واردات داروها اینگونه نیست.

وی در همین زمینه افزود: طبیعتا آمریکا با تحریم واردات دارو به کشور می خواهد به ایران فشار وارد کند؛ از این رو باید گفت که زیاده خواهی آمریکا هیچگاه تمامی ندارد.

بابایی اظهار داشت: قطعا زیاده خواهی آمریکا تمامی ندارد و ما اگر مشی انقلابی امام خمینی (ره) را در پیش بگیریم, می توانیم در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

ارسال نظر: