مزیت سرور اختصاصی ایران برای سایت های داخلی

کدخبر: 2355554

سرور اختصاصی ایران را می توان یکی از سرورهایی به حساب آورد که عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می دهد و دلیل آن نیز واقع بودن در خود کشور است. با استفاده از این سرور می توان به موارد مختلف با سرعت بالاتری دسترسی داشت. سرور اختصاصی ایران مزیت های زیادی را با خود به همراه دارد که می توان از آن برای استفاده در سایت های داخلی بهره برد. در ادامه به بررسی این امتیازات به صورت گسترده تری خواهیم پرداخت.

نسیم آنلاین : سرور اختصاصی ایران را می توان یکی از سرورهایی به حساب آورد که عملکرد قابل قبولی را از خود نشان می دهد و دلیل آن نیز واقع بودن در خود کشور است. با استفاده از این سرور می توان به موارد مختلف با سرعت بالاتری دسترسی داشت. سرور اختصاصی ایران مزیت های زیادی را با خود به همراه دارد که می توان از آن برای استفاده در سایت های داخلی بهره برد. در ادامه به بررسی این امتیازات به صورت گسترده تری خواهیم پرداخت.

با مزیت ویژه این سرویس آشنا شوید

مزیت های مربوط به این سرور را می توان از چند جهت مورد بررسی قرار داد که هر کدام از آن ها به نوعی تاثیر خود را بر روی عملکرد می گذارند. به طور کلی می توان این ویژگی ها را به صورت گزینه های زیر بیان کرد:

  • سرعت
  • هزینه
  • امنیت
  • پایداری و کیفیت ارتباط
  • هزینه پایین ارتباط برای کاربران
  • نصب سیستم عامل های مختلف

سرعت؛ برترین ویژگی سرورهای اختصاصی ایران

بدون تردید یکی از ویژگی های برتری که در سرورهای اختصاصی وجود دارد، سرعت است. از آنجایی که که این سرور در کشور ایران واقع شده است، این ویژگی نیز در آن افزایش پیدا خواهد کرد. به گونه ای که می توان به منابع مختلف با سرعت بالاتری دسترسی داشت.

سرور اختصاصی ایران؛ یک انتخاب ویژه برای مدیران سایت و اپلیکیشن هایی است، که کاربر داخل ایران دارند. خرید سرور اختصاصی ایران یعنی خرید سرور با منابع کاملاً اختصاصی، پشتیبانی حرفه‌ای، سرعت‌بالا، سیستم‌عامل دلخواه و قیمت اقتصادی.

هزینه؛ مهمترین المان ها

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که برای هر شخصی حائز اهمیت است، هزینه می باشد که سرور اختصاصی ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. هزینه یک سرور را عوامل مختلفی تعیین می کنند؛ از جمله:

  • پهنای باند
  • ترافیک
  • Colocation
  • امنیت

تمامی موارد ذکر شده در سرور ایرانی از هزینه پایین تری برخوردار هستند. از این رو با انتخاب آن می توان به صرفه اقتصادی بالایی دست پیدا کرد.

امنیت; اصلی ترین دلیل انتخاب

یکی از دلایل مهمی که می تواند باعث انتخاب سرورهای اختصاصی ایران شود، امنیت بالای آن ها است. از آنجایی که راحت تر می توان حملات خارجی را شناسایی و مدیریت کرد، امنیت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

پایداری و کیفیت ارتباط؛ مزیتی دیگر

پایداری و کیفیت ارتباطی که سرورهای ایرانی از آن برخوردار هستند، از دیگر دلایلی می باشند که می توان بر این اساس آن را انتخاب کرد. به سرورهای ایرانی راحت تر می توان دسترسی پیدا کرد. چرا که از شبکه داخلی ایران بهره می برند. از این رو می توان به امنیت و پایداری بیشتری نسبت به دیتاسنترهای خارجی رسید.

برخورداری از هزینه پایین ارتباط برای کاربران

اصولا شبکه های داخلی هزینه های پایین تری را با خود به همراه دارد. به خصوص در رابطه با مصرف اینترنت. زیرا سرورهای خارجی از اینترنت بین الملل برای داشتن عملکرد استفاده می کنند؛ در حالی که در سرورهای داخلی بدین صورت نمی باشد. از این رو کاربران می توانند با صرف هزینه های پایین تر از امکانات ویژه ای بهره مند شوند.

استفاده از سیستم عامل های مختلف

از دیگر دلایلی که می توانید به استفاده از سرورهای اختصاصی ایران روی بیاورید، سیستم عامل هایی است که می توانید بر روی آنها نصب کنید. هر نوع سیستم عاملی که به آن نیاز داشته باشید، در این سرورها قابلیت نصب شدن دارند. به گونه ای که می توانید از تمامی مزایای یک dedicated server و یا سرور اختصاصی بهره ببرید.

Iran Access؛ هموار کننده راه برای کاربران

Iran Access یکی از اصطلاحاتی به شمار می رود که می تواند برای کاربران مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد. این اصطلاح تحت عنوان "شبکه داخلی مخابرات ایران" خوانده می شود. اگر سرور شما بتواند به این مورد دسترسی داشته باشد، می توانید موارد زیر را در آن مشاهده کنید:

  • سرعت شبکه بالا
  • امنیت بالا
  • هزینه پایین

همچنین با وجود این دسترسی، حملات هکرهای خارجی بر روی سرور شما بی تاثیر خواهد بود و با مشکلاتی همچون قطعی اینترنت نیز رو به رو نمی شوید.

جمع بندی

سرور اختصاصی ایران و دلایل انتخاب آن موضوع اصلی مبحث این مقاله بوده است. این سرورها به دلیل سرعت بالایی که دارند می توانند برای سایت های شما گزینه بسیار مناسبی باشند. همچنین از آنجایی که پهنای باند در کشور ایران افزایش پیدا کرده است، با تهیه این سرورهای داخلی می توانید از یک پهنای باند مناسب برخوردار شوید.

ارسال نظر: