همه چیز درباره کاشت مو به روش sut

کدخبر: 2368582

می‌دانیم که دلایل مختلفی در ریزش موهای سر دخیل هستند. برخی از این موارد قادرند تمام فولیکول‌های زنده را از بین ببرند؛ تا حدی که فرد دچار طاسی کامل شود. عمدتا عواملی نظیر بیماری‌های زمینه‌ای، مشکلات ژنتیکی و سابقه خانوادگی منجر به ریزش مو می‌شوند.

نسیم آنلاین : می‌دانیم که دلایل مختلفی در ریزش موهای سر دخیل هستند. برخی از این موارد قادرند تمام فولیکول‌های زنده را از بین ببرند؛ تا حدی که فرد دچار طاسی کامل شود. عمدتا عواملی نظیر بیماری‌های زمینه‌ای، مشکلات ژنتیکی و سابقه خانوادگی منجر به ریزش مو می‌شوند. بیماری‌هایی که منجر به برهم خوردن تعادل هورمونی و در نهایت ضعیف شدن فولیکول‌های مو می‌شود. که در نهایت منجر به سست شدن ریشه‌ی موها و ریزش آنها خواهد شد. درمان ریزش مو غالبا با مصرف داروهای مختلف انجام می‌شود. در مواردی، با تقویت بدن موهای ریخته شده مجددا رویش می‌یابند. اما در شرایطی که فولیکول‌ها آسیب دیده باشند، راه درمانی پیوند فولیکول‌های مو به نواحی آسیب دیده است. فرآیندی که از گذشته تا به امروز با تکنیک‌های مختلفی انجام گرفته است. روشی که در این مطلب از مباحث کلینیک رز به آن پرداخته می‌شود، کاشت مو از طریق sut است.

برتری های کاشت مو به روش sut

روش نوینی که با عنوان پیوند مو sut معرفی می‌شود، یکی از پیشرفته ترین روش‌های کاشت مو تا به امروز است. این روش در مقایسه با روش‌های پیشین کاشت مو نظیر کاشت مو FIT و روش FUT به مراتب پیشرفته‌تر است. برتری این متد را می‌توان در اتوماتیک بودن دستگاه‌های کارنده مو دانست. همچنین عمل فولیکول برداری از ناحیه بانک مو با بهره‌گیری از پانچ لیزری انجام می‌شود. مزیت این مدل برداشت مو این است که در حین برداشت گرافت‌ها کمترین آسیب به پوست وارد می‌شود. در نتیجه دوره نقاهت و ترمیم زخم‌ها بسیار کاهش می‌یابد. از طرفی مهارت و ظرافت بالای دستگاه سبب می‌شود کمترین آسیبی متوجه فولیکول‌های مو شود. تکنولوژی نوین sut قابلیت‌های جدید‌تری در اختیار پزشکان قرار داده است. با این روش می‌توان حداقل 10 هزار فولیکول را جابجا نمود. عددی که فراتر از مقادیر ثبت شده دستی است.

عوارض کاشت مو به روش sut

تقریبا می‌توان روش sut را از جمله روش‌های بدون عارضه و کاملا امن برای متقاضیان پیوند طبیعی مو معرفی کرد. ایجاد حداقل مقدار جراحت برای برداشت موها، استفاده از حداقل ماده بی‌حسی و دقت بالای دستگاه سبب شده است نتیجه‌ی فرآیند کاشت مو به روش sut تقریبا هیچ عوارضی نداشته باشد. در نهایت دوران بهبودی کوتاه مدت و بدون دردسر خواهد بود. کاشت مو به روش sut برخلاف روش‌های قدیمی، کل فرآیند پیوند مو در یک جلسه و در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. چرا که در این روش می‌توان تراکم بالاتری از تارهای مو را در مساحت مشخصی و با دقت بسیار بالاتری اعمال کرد. برای پیشگیری از هرگونه عفونت و سایر عوارض مرتبط لازم است به مراکز معتبر و شناخته شده برای کاشت مو مراجعه کنید. اجرای هرچه بهتر کاشت مو به روش sut نیازمند مهارت و تجربه‌ی بالایی است.

روش sut برای چه افرادی مناسب است؟

روش کاشت مو sut علاوه بر پیوند مو در ناحیه‌ی سر، برای کاشت ابرو، ریش و سبیل هم پیشنهاد می‌شود. در واقع با این تکنولوژی می‌توان با کمترین آسیب‌ها و جراحات عمل کاشت مو را انجام داد. با توجه به دقت بالای کاشت در این روش، برای افرادی که در ناحیه جلوی سر دچار ریزش مو شده‌اند، می‌توان کاشت مو را انجام داد؛ در نهایت خط رویش کاملا طبیعی بدست آورد. در کاشت مو به روش sut محدودیتی برای افراد مختلف وجود ندارد و می‌توان آن را برای هر فردی انتخاب نمود. با تکنولوژی کاشت مو به روش اس یو تی می‌توان تراکم بیشتری از کاشت را در مقایسه با روش‌های fut و همچنین روش fit بدست آورد. اگرچه ممکن است این تراکم برای برخی متقاضیان مورد پسند نباشد. این افراد می‌توانند کاشت مو به روش میکروگرافت را برای تراکم‌های بالاتر انتخاب کنند.

آیا کاشت مو این روش برای افراد دیابتی پیشنهاد می‌شود؟

بدن افراد دیابتی غالبا به زمان بیشتری برای درمان زخم‌ها نیاز دارند. چرا که این افراد با مشکل گردش خون و اکسیژن رسانی به بافت‌های بدن مواجهند. ریزش مو یکی از عوارض نقص در گردش خون است که در بیماران مبتلا به دیابت رخ می‌دهد. از سوی دیگر برای این افراد باید روشی تجویز شود که با حداقل جراحت پوستی همراه باشد. چرا که ترمیم کامل زخم‌ها به سختی و در زمانی طولانی‌تر رخ می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت کاشت مو به روش sut با توجه به ایجاد کمترین میزان جراحت، کاملا مناسب این افراد است. کلیه‌ی افرادی که با مشکل انعقاد خون و ترمیم جراحات مواجهند، باید از روش‌هی کم تهاجمی‌تر برای برای پیوند مو استفاده کنند. مناسب‌ترین روش کاشت مو برای فرد پس از معاینات کافی و طبق نظر پزشک متخصص انتخاب می‌شود. این معاینات غالبا همراه با برخی آزمایشات نظیر آزمایش خون برای اطمینان از سلامت جسمی می‌باشد.

مراقبت های پس از کاشت مو به روش sut

با توجه به ایجاد جراحت‌های کمتر در کاشت موی اس یو تی دوره‌ی درمان به مراتب کوتاه‌تر خواهد بود. اما همچنان بدن به مراقبت‌هایی که در سایر روش‌های کاشت مو انجام می‌شود، نیاز دارد. چرا که در روزهایی ابتدایی، فولیکول‌های مو بسیار ضعیف و ناپایدارند و نیاز به تثبیت و تقویت دارند. در ادامه بخشی از این نکات را مطالعه خواهید کرد:

  • به مدت 3 هفته از قرار گرفتن در معرض تابش آفتاب اجتناب کنید.
  • انجام ورزش‌های سنگین تا 3 هفته نهایتا 1 ماه ممنوع است.
  • در روزهای نخستین پس از کاشت مو به روش sut به هیچ عنوان سر را شستشو ندهید.
  • هرگونه استخر، سونا و سایر ورزش‌های مشابه را به مدت 3 هفته تعطیل کنید. هرگونه گرم شدن پوست تا زمان پایدار شدن فولیکول‌ها، آسیب رسان خواهد بود.
  • تا زمان ترمیم کامل جراحت‌ها از هر گونه فعالیتی که باعث تعریق بدن و پوست سر می‌شود، خودداری کنید.
  • از پوشیدن کلاه‌های چسبان یا هر گونه تماس با پوست که باعث تنش فولیکول‌های مو شود، خودداری کنید.
  • لازم است برای حداقل 10 روز از حضور در اماکنی که آلودگی و گردوخاک دارند، خودداری کنید. اگر محل کار شما آلوده است، ترجیحا تا 2 هفته در این اماکن حضور پیدا نکنید.
  • در صورت هرگونه سوال یا ابهامی حتما با پزشک خود مشورت کنید. کاشت مو به روش sut برای شما زمان و هزینه بر بوده است. پس از کارهایی که منجر به تخریب نتیجه‌ی کار می‌شود، خودداری کنید.

پیوند مو sut در کلینیک پوست و موی رز

کلینیک رز یکی از برترین مراکز زیبایی در شطح تهران است. این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات، دانش و تجربه‌ی کافی در زمینه‌ی پیوند مو، خدمات ارزنده‌ای را برای مخاطبان خود ارائه می‌نمایند. کاشت مو به روش sut یکی از متدهای نوین پیوند مو است که در این مرکز تحت نظر دکتر روحانی و کادر حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. جهت دریافت هرگونه اطلاعاتی در خصوص روش‌های کاشت مو و دریافت نوبت برای مشاوره حضوری می‌توانید با شماره تماس 02148679 با همکاران ما در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که کلیه خدمات مشاوره در این مرکز برای زیباجویان گرامی رایگان خواهد بود.

https://roz-clinic.com

ارسال نظر: