کدام حفاظ آهنی مهمترین عامل امنیت در ساختمان است

کدخبر: 2356439

با رشد جمعیت و افزایش آپارتمان نشینی، یکی از مسائل مهمی که برای انسان ها اهمیت ویژه ای پیدا کرد، امنیت بود. اگر امنیت در تمامی قسمت های آپارتمان برقرار نباشد، آرامشی هم نخواهد بود

با رشد جمعیت و افزایش آپارتمان نشینی، یکی از مسائل مهمی که برای انسان ها اهمیت ویژه ای پیدا کرد، امنیت بود. اگر امنیت در تمامی قسمت های آپارتمان برقرار نباشد، آرامشی هم نخواهد بود. بدین منظور حفاظ آهنی برای هر بخش بصورت اختصاصی طراحی و ساخته شد. بطور مثال پر کاربردترین حفاظ آهنی برای منزل عبارت است از :حفاظ آهنی درب ورودی، حفاظ آهنی پنجره، حفاظ آهنی انباری، حفاظ آهنی راه پله، حفاظ روی دیوار و... . امنیت به قدری مهم است که حتی قبل از خرید مسکن، هر فردی جویای وجود امنیت در خانه خواهد بود. احساس نیاز به امینت در این مسئله به قدری پیش رفت که درهای ضد سرقت هم اختراع و طراحی شد.

چرا باید برای حفاظ آهنی منزل خود از تیم تخصصی مشاوره بگیرید؟

با توجه به اینکه حفاظ آهنی ممکن است زیبایی ساختمان را با چالشی اساسی روبرو کند، طراحی و اجرای حفاظ آهنی بیش از هر چیزی مهم است. چرا که زیبایی ساختمان در کنار داشتن امنیت کافی حتی روی ارزش و قیمت منزل تاثیر گذار خواهد بود. تیم تخصصی صنایع ایمن سازان آهن سازه با تجربه ی 12 ساله ی خود در اجرای انواع پروژه ها آماده مشاوره به مشتریان خود است که در کنار انتخاب مناسب حفاظ آهنی برای منزل، طرح و نوع حفاظ آهنی مناسبی را انتخاب کنند. اما نکته مهم این است که زیبایی حفاظ آهنی باید در کنار استحکام آن باشد. هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد در عیر این صورت پروژه ناقص و نا تمام است.

نصب حفاظ آهنی به منظور جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان ایجاد می شود. بدین خاطر پرکاربردترین حفاظ آهنی حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی، حفاظ آهنی محوطه کارگاه، حفاظ آهنی انبارها و حفاظ آهنی پنجره ها می باشد. با نصب این حفاظ های آهنی می توان از ورود سارقین به منزل یا محوطه کاری جلوگیری به عمل آورد و احتمال به سرقت رفتن اموال را به حداقل رساند.

مهمترین حفاظ آهنی برای امنیت بیشتر ساختمان

1- حفاظ شاخ گوزنی : این حفاظ که نوعی حفاظ روی دیوار محسوب می شود، با توجه به ظاهر بسیار زیبا شبیه به شاخ های گوزن در هم تنیده است. بطوریکه امکان عبور از بالای نرده شاخ گوزنی به دلیل وجود نیزه های نوک تیز در انتهای نرده ها، امکان پذیر نیست. مشتریان در خصوص سفارش حفاظ آهنی شاخ گوزنی می توانند با توجه به رنگ محیط و نمای ساختمان خود سفارش اختصاصی داشته باشند. رنگ حفاظ آهنی شاخ گوزنی بصورت رنگ الکترو استاتیک کوره ای انجام می شود. از مهمترین قابلیت های حفاظ آهنی شاخ گوزنی این است که این نوع حفاظ در برابر رطوبت و نور خورشید آسیبی نمی بیند. همچنین یکی دیگر از مزیت های استفاد از حفاظ آهنی شاخ گوزنی این است که به دلیل تراکم بالای خمکاری های رو به بیرون عبور از میان نرده ها یا از بالای نرده ها امکان پذیر نیست. نرده دیوار شاخ گوزنی از نظر قدرت و استحکام از مهمترین حفاظ های امنیتی برای ساختمان به شمار می رود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی آهنی هم به تعداد شاخه ها، عرض، ارتفاع دیوار و ارتفاع حفاظ بستگی دارد. جهت استعلام قیمت حفاظ آهنی برای ساختمان خود می توانید با شماره 02122503846 تماس حاصل فرمایید.

2- حفاظ آکاردئونی (درب دستی کشویی آهنی): ایمنی ورود از همه چیز مهمتر است. اگر می خواهیم امنیت را بالا ببریم، باید از درب ورودی برنامه های سارقین را بلاک کرد. حفاظ آهنی آکاردئونی معمولا برای درب وردی منازل، پاساژها، بانک ها و سایر ورودی ها مورد استفاده قرار می گیرد. حفاظ آکاردئونی از اتصال تسمه های آهنی به یکدیگر ساخته شده و باعث افزایش امنیت در آپارتمان ها و پارکینگ ها می شود. از مهمترین ویژگی درب آکاردئونی (درب کشویی آهنی) این است که این نوع حفاظ در هنگام باز و بسته شدن، به فضای کمی نیاز دارد و چون به صورت ریلی طراحی شده و دو طرف آن در داخل چارچوب آهنی قرار می گیرد، امکان ورود برای سارقین را ناچیز می کند. همچنین به دلیل درهم تنیدگی و تراکم و نوع طراحی حفاظ آهنی درب آکاردئونی امکان عبور از لابلای آن امکان پذیر نیست. به همین دلیل میزان استفاده از حفاظ آهنی درب آکاردئونی، به ویژه برای آپارتمان ها روز به روز بیشتر و بیشتر می شود. طراحی و ساخت درب آکاردئونی در انواع طرح های مختلف انجام می پذیرد.

انواع حفاظ آهنی درب آکاردئونی

  • درب اکاردئونی دو جداره
  • درب اکاردئونی دوبل
  • درب اکاردئونی ساده
  • درب اکاردئونی ایتالیایی
  • درب اکاردئونی پیچی

3- حفاظ آهنی پنجره : نرده حفاظ پنجره را می توان در طرح های مختلفی طراحی و اجرا کرد. نمای ساختمان با حفاظ آهنی پنجره باید حس مکمل و یکدست بودن را به بیننده منتقل کند. بدین خاطر طراحی و رنگ این نوع حفاظ ها بسیار مهم است. چرا که این نوع حفاظ ها از بیرون قابل مشاهده بوده و می تواند تاثیر مهمی در زیبایی نمای ساختمان داشته باشد. تیم تخصصی صنایع ایمن سازان آهن سازه با تجارب بسیار زیادی که در طراحی و اجرای انواع حفاظ آهنی پنجره دارند از تمامی توان خود جهت مشاوره هر چه بهتر به مشتریان خود استفاده می کنند تا بتوانید بهترین طرح و رنگ را با توجه به طول و عرض پنجره ی خود انتخاب کنید. حفاظ آهنی پنجره نسبت به دیگر حفاظ های آهنی سایر بخش های ساختمان، نصب آسان تری دارد.

چرا سفارش خود را به ایمن سازان آهن سازه بسپاریم؟

 

  • دانش و تجربه (باتوجه به دانش فنی و کادر مجرب تیم ایمن سازان با خیال راحت می توانید امنیت ملک خود را تضمین کنید.)
  • قیمت بسیار بهینه و مناسب
  • نصب سریع (ایمن سازان به زمان نصب که هنگام ثبت سفارش شما مشخص می شود، متعهد است)
  • بهره مندی از خدمات پس از فروش ایمن سازان آهن سازه
  • امکان سفارش انواع طرح های مختلف و رنگ های جذاب استاتیک کوره ای به انتخاب مشتری

برای هر منزل با توجه به طول و عرض محیطی که نیاز به حفاظ آهنی دارد باید طراحی و تولید خاصی را انجام داد. بدین منظور صنایع ایمن سازان آهن سازه با بیش از 12 سال سابقه ی فعالیت در ساخت، طراحی و تولید انواع حفاظ آهنی برای منزل و بیش از 3000 پروژه ی موفق با داشتن تیم مجرب و فنی آماده خدمات رسانی در بخش طراحی، ساخت و نصب حفاظ آهنی در انواع مختلف برای تمامی بخش های ساختمان می باشد.

ارسال نظر: