بهترین مقصد داخلی برای سفر

کدخبر: 2373420

بهترین مقصد داخلی برای سفر بستگی به آب و هوا، فصل سفر و همچنین بودجه و مدت سفر شما بستگی دارد. بهترین مقصد داخلی برای سفر را در این مطلب بررسی می کنیم.

کشورمان ایران، شهرهای دیدنی زیادی دارد که هر کدام از آن ها می توانند یک مقصد گردشگری عالی باشند. اما شما می توانید با توجه به شرایط مالی و مسافت شهر مورد نظر، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین یکی از نکات مهم برای انتخاب مقصد گردشگری این است که که با دوستان سفر می کنید و یا خانواده و اینکه آیا در بین همسفران شما افراد مسن وجود دارد یا خیر. در ادامه بهترین مقصد داخلی برای سفر را به شما معرفی می کنیم.

جزیره کیش، سفری لاکچری

جزیره کیش به عنوان محبوب ترین مقصد گردشگری ایران، امکانات زیادی چه برای سفر لاکچری و چه برای سفر اقتصادی دارد. در جزیره کیش جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید. مانند شهر زیرزمینی کاریز و کشتی یونانی. همچنین جزیره کیش، مراکز خرید بسیار زیادی دارد که برای طرفداران خرید، بهترین مقصد محسوب می شود. اما به طور مثال در فصل تابستان دمای هوای کیش بالاتر است و قیمت ها نیز به همین دلیل پایین تر است. شما می توانید برای رزرو تور ارزان با مهرپرواز تماس بگیرید. مهرپرواز همواره لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل ها را به شما ارائه می دهد تا سفری ارزان را تجربه کنید. همچنین قیمت بلیط ایرلاین های مختلف با توجه به خدمات آن ها متفاوت است که می توانید ارزانترین قیمت را برای خود انتخاب کنید.

تبلیغات1

نمایی از جزیره زیبای کیش

جزیره قشم با جاذبه های گردشگری جذاب

جزیره قشم و جاذبه های گردشگری آن را احتمالا دیده باشید. جزیره ای که از عجایب ایران محسوب می شود و جاهای دیدنی آن برای هر گردشگری جذاب است. همچنین با سفر به جزیره قشم می توانید به جزیره هرمز و جزیره هنگام که در نزدیکی آن است سفر کنید. اگر به ماجراجویی و کشف نقاط جدید علاقه دارید این سفر مناسب شماست.

از جاذبه های گردشگری قشم می توان تنگه چاهکوه، جنگل های حرا، جزایر ناز، دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها و... را نام برد. شما می توانید برای اینکه هزینه کم تری برای سفر خود بپردازید و با قیمت ارزان تری سفر کنید، از تور لحظه آخری استفاده کنید.

ممکن است سوال برای شما باشد که تفاوت تورهای معمولی با تور لحظه آخری در چیست؟! تورهای لحظه آخری از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با تورهای معمولی ندارد، تنها به دلیل ارائه ر لحظات آخر، قیمت آن ارزان تر محاسبه می شود! بزرگترین و بیشترین مزایای این تورها، ارزان تر بودن آن است. همان توری که در طول سال با قیمت های متفاوتی تهیه می کنید را می توانید حتی تا 50% ارزان تر خریداری نمایید.

شیراز، شهر هنر و ادب

بدون شک شیراز یکی از بهترین مقاصد سفر داخلی است. زیرا علاوه بر آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. به طوری که باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید در طول سفرتان، از همه آن ها بازدید کنید. آرامگاه حافظ، مسجد نصیرالملک، باغ ارم شیراز و تخت جمشید تنها بخشی از جاذبه های گردشگری است که می توانید در سفر به شیراز از آن ها بازدید کنید.

تبلیغات2

مسجد نصیرالملک شیراز

اصفهان، نصف جهان

شهر اصفهان نیز دارای جاذبه های تاریخی زیادی است. اکثر جاذبه های تاریخی این شهر به دوران صفویه مربوط می شود. سی و سه پل و پل خواجو از نمادهای شهر اصفهان است. شما می توانید در طول سفر خود از دیدنی های اصفهان و معماری های جذاب آن لذت ببرید.

 

کردستان، بهترین مقصد تابستانی

استان کردستان بهترین گزینه برای سفر تابستان است. زیرا دمای هوا مناسب است و می توانید از گرمای تابستان به آنجا پناه ببرید. شهر مریوان و دریاچه زریوار نیز یکی از جاذبه های گردشگری این استان است. همچنین می توانید چشم اندازهای کوهستانی و طبیعت زیبا را در این استان تجربه کنید.

تبلیغات3

دریاچه زریوار و استان کردستان از مقاصد مناسب برای سفر در تابستان

فیروزکوه تهران، سفری کوتاه و نزدیک

فیروزکوه یکی از مقاصد جذاب به خصوص در تابستان است. هوای فیروزکوه بسیار مطلوب است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. اگر به طبیعت گردی علاقه دارید، فیروزکوه قطعا مناسب شما خواهد بود. جاذبه های تاریخی مانند امامزاده ها و قلعه ها و... نیز این منطقه را جذاب تر می کند. نزدیکی فیروزکوه به تهران نیز دلیل خوبی برای سفر به این منطقه است.

بهترین قیمت تور با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی و خدمات اخذ ویزا بهره ببرید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی از قبیل تور کیش، تور مشهد، تور قشم، تور اصفهان و تور شیراز به زیباترین نقاط ایران سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزا و خدمات مسافرتی با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

ارسال نظر: