راهنمای خرید شیر سرد کن، یخچال پرده هوا و دستگاه بستنی ساز صنعتی

کدخبر: 2373166

شیر سردکن سیلور

 

شیر سرد کن از محصولاتی است که در محیط هایی مثل لبنیاتی ها، گاوداری ها، دامداری ها و کار گاه های تولید لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد‌.

کابرد این دستگاه در خنک سازی شیر و نگهداری شیر در شرایط خاص می باشد و از خراب شدن شیر که پایه و اساس تهیه انواع محصولات لبنی می باشد جلوگیری می کند.

در طراحی و تولید شیر سرد کن سیلور از لایه های ایزولاسیون استفاده شده است که حداکثر راندمان خنک سازی شیر را موجب می شود.

صنایع برودتی سیلور با سابقه و تجربه طولانی مدت در تولید انواع شیر سرد کن، استفاده از بهترین متریال ها و بهترین کیفیت را وظیفه خود در برابر مشتریان می داند.

انواع شیر سرد کن

  • شیر سرد کن دامداری

این نوع از شیر سرد کن با قدرت موتور بالاتر و ضخامت بیشتر لوله های مسی مناسب جهت انواع دامداری و گاوداری ها می باشد. و در لیتراژ های ۲۰۰،۳۰۰،۵۰۰،۱۰۰۰ لیتری تک مخزن و دو مخزن در مجموعه سیلور قابل سفارش می باشد.

شیر سردهای دامداری و لبنیاتی سیلور با تزریق فوم عایق بندی شده اند و از بدنه استیل ضد زنگ و ضد خش تولید شده اند.و دارای نشانگر دیجیتال می باشند‌.

  • شیر سرد کن لبنیاتی

شیر سرد کن لبنیاتی با قدرت موتوری کمتر از شیر سرد کن دامداری، مناسب برای محیط های لبنیاتی و کارگاه های لبنیاتی می باشد این دستگاه نیز در لیتراژ های ۲۰۰، لیتری۳۰۰ لیتری ،،۵۰۰، لیتری ۱۰۰۰ لیتری تک مخزن و دو مخزن قابل سفارش میباشد.

شما می توانید شیر سرد‌کن سیلور را با یک یا دو موتور سفارش دهید.

تمامی شیرسردکن های تولید شده در مجموعه سیلور دارای ۱۸ ماه گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت از درب کارخانه و بدون واسطه در اختیار شما قرار می گیرد‌.

برای خرید شیر سرد کن به لینک  زیر مراجعه کنید:

لیست انواع شیر سرد کن صنعتی


دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی قیفی

صنایع برودتی سیلور وارد کننده انواع بستنی ساز های خارجی می باشد و نمایندگی ماشین های بستنی ساز کشور خودمان برندهای ایرانی نیز دارا می باشد، بنابراین شما میتوانید بستنی ساز مورد نظر خود با توجه به سرمایه خود خریداری کنید.

بستنی ساز های صنایع برودتی سیلور در طیف و رنج قیمت مختلف موجود و اماده فروش هستند.

 

انواع بستنی ساز خارجی 

  • بستنی ساز برند اسمچ

بستنی ساز اسمچ مخزن 40 لیتر و ظرفیت تولید 120 لیتر در ساعت می باشد دارای دو کمپرسور قدرتمند به قدرت 1/5 اسب مجموعا 3 اسب و برند موتور اسپرا ایتالیا می باشد.

  • بستنی ساز برند کارپیجیانی 

بستنی ساز قیفی ساخت کشور ایتالیا همراه با قابلیت لبه رنگی جنس بدنه استیل سه قیف در رنگهای مختلف همراه ظرفیت هر مخزن 18 لیتر مجموعا 36 لیتر.

  • برند اوشن پاور

دستگاه های بستنی قیفی اوشن پاور در دو مدل تک کمپرسور بدون نگهدارنده شب و دو کمپرسور با نگهدارنده شب قابل سفارش هستند سه قیف دارای دو اهرم تک رنگ و یک دو رنگ. قدرت کمپرسور 1/5 اسب.

  • بستنی ساز برند ژلاتو 

از معروف ترین برندهای بستنی ساز در ایران و دنیا می باشد که ساخت کشور کره است و در دو مدل تک کمپرسور و دو کمپرسور ساخته می شود دارای سه قیف شامل یک دو رنگ و دو تک رنگ است و مخزن آن مجموعا 20 لیتر است.بستنی ساز ژلاتو در دو مدل ایستاده و رومیزی موجود است.

  • برند کلین کول

کلین کول از برندهای کره ای می باشد و بدنه دستگاه استیل بوده و در رنگبندی مختلف تولید می شود. دستگاه سه قیف بوده و دارای سه اهرم است مخزن 20 لیتر به عبارتی دو مخزن 10 لیتری. بستنی ساز کلین کول در دو مدل ایستاده و رومیزی قابل سفارش است.

انواع بستنی سازهای ایرانی

  • بستنی ساز برند نیکنام

شرکت نیکنام از برندهای معتبر ایرانی است که توانسته بستنی سازهای باکیفیتی به بازار ارائه کند.

تمامی دستگاه ها دارای صفحه کنترل و نمایشگر دیجیتال جهت کنترل هوشمند و نیز مشاهده دمای سیلندر ساخت بستنی و مخزن نگهداری مایع بستنی دارای دو کمپرسور مجزا شامل کمپرسور اصلی جهت ساخت بستنی و کمپرسور کوچک جهت نگهداری مایع بستنی در زمان طولانی.تمامی دستگاه ها با کیفیت بالا و سه قیفه تولید می شوند.

مدل های بستنی ساز نیکنام:

  1. بستنی ساز سه فاز نیکنام با موتور دو اسب و سه اسب (TM-1600) 
  2. بستنی ساز سه فاز پمپی 1/5 اسب
  3. بستنی ساز نیکنام تک فاز با موتور بیتزر و هرمتیک 
  • بستنی ساز برند شمس

برند شمس نیز همانند برند نیکنام از برندهای معتبر ایرانی می باشد و ماشین های بستنی ساز مختلفی به بازار عرضه می کند و طرفداران زیادی در مناطق گرمسیری کشور دارد به دلیل قدرت کمپرسور بالا و با کیفیت.

این شرکت بستنی سازهای خود را در دو مدل با اینورتر و بدون اینورتر با برق تک فاز و سه فاز تولید می کند.

ظرفیت مخازن مدل های مختلف از 30 لیتر تا 50 لیتر می باشد و جنس بدنه تمامی کارها استنلس استیل (ضدزنگ) است

قابلیت تولید 400 تا 700 قیف در ساعت را دارا می باشند و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما مشتریان گرامی عرضه می شوند.

انواع مدل های بستنی سازهای شمس:

  1. بستنی ساز شمس مدل سناتور1 با اینورتر
  2. بستنی ساز شمس مدل سوپرسناتور
  3. بستنی ساز شمس مدل لاکچری با اینورتر
  4. بستنی ساز شمس مدل امپراطور
  5. بستنی ساز شمس با اینورتر پرستیژ

برای خرید انواع بستنی ساز صعنتی و خانگی به سایت سیلور مراجعه کنید

خرید و قیمت دستگاه بستنی ساز صنعتی


یخچال پرده هوا سیلور

یخچال پرده هوا روزباز فروشگاهی

یخچال های پرده هوا، با ظرفیت زیاد مناسب جهت نگهداری از محصولات لبنی، نوشیدنی ها، گوشت های بسته بندی شده، ماهی و مرغ بسته بندی شده، میوه ها و سبزیجات و گل می باشد‌.

کاربرد یخچال های پرده هوا قابلیت تغییر به فریزر پرده هوا را دارند و امکان نگهداری محصولات منجمد را برای شما فراهم می‌کند.

تمامی یخچال های بدون درب (مرکزی و موتور سرخود) با تزریق فوم عایق بندی شده اند و تمامی دستور العمل ها برای جلوگیری از هددرفت انرژی با دقت کافی بکار برده شده است.انواع یخچال پرده هوا سیلور

یخچال های پرده هوا ایستاده به طور کلی از جهت محل نصب موتور به دو دسته یخچال پرده هوا با موتور سرخود و مرکزی تقسیم می شوند.

 

  • یچال پرده هوا موتور سرخود

این نوع یخچال در فروشگاه هایی با متراژ کم مورد استفاده قرار میگیرد و در ابعاد و رنگ دلخواه شما قابل سفارش می باشد.

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

برای فروشگاه هایی با متراژ بالا یخچال های ایستاده پرده هوا با موتور مرکزی نصب می شود و علاوه بر ظرفیت و گنجایش بیشتر با جذابیت ظاهری خود نیز نظر مشتری را جلب خواهد کرد.

موتور این یخچال در مکانی به دور از یخچال و در موتور خانه تعبیه شده است و سهولت را برای تعمیرات و خدمات فراهم می کند.

یخچال های پرده هوا به صورت خوابیده نیز طراحی و تولید می شوند که شما می توانید با توجه به ابعاد و فضای فروشگاه خود

یخچال های پرده هوا خوابیده دو دو مدل زیر صفر و بالای صفر قابل ساخت و سفارش هستند.

برای مشاهده لیست محصولات یخچال های پرده هوا به لینک زیر مراجعه کنید.

یخچال پرده هوا روباز فروشگاهی

 

ارسال نظر: