چگونه با آموزش mba کسب‌وکارتان را از ورشکستگی نجات دهید؟

کدخبر: 2373067

شاید جز کسانی باشید که آژیر خطر برایتان به صدا درآمده و حس می‌کنید که همین روزها باید در پناهگاهی امان بگیرید تا از ترکش‌های ورشکستگی و ناامیدی در امان بمانید، یا شاید جز کسانی هستید که تردید و دودلی به سراغتان آمده و نمی‌دانید کجای کسب‌وکارتان ایستاده‌اید و یا نفس‌های کسب‌وکارتان به شماره افتاده و مدام در پی درمان‌های سرپایی و مقطعی هستید اما کاری از پیش نمی‌برید، باید اعتراف کنم که کارتان تمام است، مگر اینکه بخواهید شاهکار کنید و یا در حیطه کسب‌وکار خودتان به اصطلاح بترکانید.

دوره عوض شده، دیگر برای کشیدن نقشه موفقیت نمی‌توان به هر نسخه‌ای بسنده کرد، نمی‌توان تنها با نصیحت‌های مرشد مابانه بازاریان قدیم، کسب‌وکاری را سرپا نگه داشت. مدل کسب‌وکارهای حجره ای سال‌هاست که از مد افتاده، دیگر نمی‌توانید با ناخوداگاه دوره قاجار و ساسانی، مدل تجدد و توسعه یافتگی قرن بیست و یکم را اجرا کنید یا با دو دوتا کردن ساده و حل یک معادله تمامی جوابهای معماهای حل نشده را پیدا کنید.

پیچیدن یک نسخه همگانی در کسب‌وکار سالهاست که جواب نمی‌دهد. در این دوره زمانه اگر نتوانیم خود را با مسیر رشد و ترقی هم سو و هم سرعت کنیم فاتحمان خوانده است. باید مجهز باشیم. باید بتوانیم که خود را برای نشستن در جایگاه بهترینها مهیا کنیم. باید علاوه بر تجربه و مهارت دانش مدیریتی به روز و جهانی داشته باشیم که بتوانیم در سطح جهانی عمل کنیم.

اگرچه بسیاری از شاهکارها در مسیر تجربه و مهارت رقم می‌خورد اما وقتی که با دانش تئوریک و الهام بخش فعلی به روز نشده باشد، یک جای کار می‌لنگد. هنگامی که به بلوغ و پختگی هم نرسیده باشد باز هم کار می‌لنگد.

اما از چه روشی می‌توانیم تمامی ترفندها و استراتژی‌های مدیریت و تضمین موفقیت را فرابگیریم؟

این روزها به لطف مدرنیته و افزایش سطح آگاهی جامعه و همچنین شرایط نابسامان اقتصادی در دوران پاندمی کرونا، کمتر کسی را می‌بینیم که درگیر مشکلات کاری نباشد. چک های برگشتی، بدهکارها، طلبکارها، ورشکستگی، تعطیل شدن کسب‌وکار، هر کس به‌نوعی با این مشکلات دست‌وپنجه نرم می‌کند.

همه به‌نوعی از آینده می‌ترسند و همه به دنبال راهی هستند که بتوانند کسب‌وکار خود را از ورشکستگی نجات دهند و یا در بازار رقابتی خودشان، نفر اول باشند و مطابق با سطح نیاز و شعور جامعه به‌پیش روند.

کسانی که در بازار رقابتی خودشان جز نفرات برتر باشند که تکلیفشان مشخص است اما تمامی زیان‌ها متوجه کسب‌وکارهایی است که یا در این شرایط کم آورده‌اند و هیچ راهکار و استراتژی مناسبی برای آینده و ادامه ندارند و یا به‌طورکلی دیگر در آخر خط هستند.

شاید ایده ای جدید به سرتان زده یا می خواهید دوباره بسازید، شاید دوست دارید که کاری جدید بکنید و یا تمایل دارید که قدمهای بزرگتری بردارید و یا نهایتا شاید می خواهید که ابر قهرمانی شوید که در کسری از ثانیه تمامی معادله ها را حل کنید اما راهش را بلد نیستید. خبر خوشی در راه است.

برای داشتن کسب و کار موفق در دوره mba شرکت کنید

هنوز هم دوره MBA در حال برگزاری است

اگر بتوانید چنان مجهز شوید که اشکالات کسب‌وکارتان را ریشه یابی کرده و با استراتژیها و ترفندهایی مدیریتی، مالی و همچنین پیش بینی‌های آینده آشنا شوید نه تنها می‌توانید که موقعیت خود را حفظ کنید بلکه می‌توانید جز نفرات برتر حیطه شغلیتان باشید و با ثبت نام در دوره MBA، معجزه زندگی خود را ببینید.

در هر زمینه شغلی که باشید قطعاً می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی MBA، کسب‌وکارتان را متحول کنید، چه صاحب کسب‌وکار قدر باشید چه ورشکسته، مطمئنا می‌توانید با یادگیری ترفندهای مدیریتی در کسب‌وکار و مدیریت همه جانبه، تحولی شگرف در زندگی خود ایجاد کنید.

کارمندان، مدیران، دانشجویان نیز می‌توانند با شرکت در دوره MBA موسسه آموزشی فن پردازان، برگ برنده‌ای را از آن خود کنند. به نحویکه بتوانند در حیطه کاری خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

حتی کسانی که قصد مهاجرت دارند و می‌خواهند زندگی و کسب‌وکار خود را در کشور جدیدی شروع کنند نیز می‌توانند با شرکت در این دوره، هم از اعتبار مدرک MBA بین المللی برخوردار شوند و هم راهکارهای مدیریتی 2021 را فرا بگیرند.

پس وقت را هدر ندهید و به یاد داشته باشید که "برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ گاهی باید ریسک های بزرگی را پشت سر بگذارید" چرا که اگر نتوانید هم مسیر تحولات و سطح آگاهی جامعه شوید، قطعاً نمی‌توانید حرفی برای گفتن داشته باشید.

ارسال نظر: