بزرگترین فروشگاه فروش تجهیزات صنعتی و نیمه صنعتی آتلانتیس

کدخبر: 2373064

دستگاه شیرینگ دستگاهی می باشد جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند : جعبه ، قوطی و بطری های نوشابه و آب که در چندین مدل می باشد از جمله دستگاه های گازی ، دوگانه سوز و دستگاه شیرینگ برقی یا خانگی می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود تهیه بفرمایید .

دستگاه شیرینگ با استفاده از پلاستیک های شیرینگ که به دور محصولات قرار میگیرد نسبت به وکیوم و یا بسته بندی محصولات اقدام می کند این به شکلی هست که تمامی پلاستیک ها با استفاده از حرارت به دور محصول جمع می شود و شکل محصول را به خود می گیرد. اگر بسته بندی های نوشابه و یا آب معدنی را دیده باشید که با بسته بندی پلاستیکی می باشد با استفاده از همین روش و دستگاه شیرینگ بسته بندی شده است.

دستگاه بسته بندی در مدل های مختلفی می باشد که بر اساس نوع کارکرد و نیاز مشتریان گرامی طراحی شده است ، این دستگاه به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود که هر یک مزایای بخصوص خود را دارند که میتوان از مزایا تمام اتوماتیک نام برد که فقط محصولات یک شکل را بصورت اتوماتیک بسته بندی می کند ولی در حالت نیمه اتوماتیک محصولاتی که از شکل ظاهری تفاووت دارند مورد استفاده قرار می گیرد که بسته به نوع محصول نیز میبایست تنظیم کنید.

انواع دستگاه ها به دو صورت دوگانه سوز و تمام برقی می باشد که این امر در حالت دوگانه سوز بسیار بصرفه می باشد که حرارت ایجاد شده  با استفاده از گاز می باشد که این امر در صرفه جویی برق بسیار به شما کمک می کند و به طرز چشم گیری هزینه های شما را کاهش می دهد اما در حالت برقی تمامی حرارت مانند سشوار با استفاده از برق ایجاد می شود و هزینه بالایی دارد . پیشنهاد ما برای شما این هست که اگر برای بسته بندی محصولات زیادی از دستگاه شیرینگ استفاده می کنید حتما دوگانه سوز تهیه بفرمایید.

 

دستگاه تقطیر بصورت خانگی و صنعتی در بازار موجود می باشد و برای تهیه انواع عرقیجات و گلاب مناسب می باشد که با توجه به ظرفیت و توان دستگاه می توانید  دستگاه تقطیر خود را از گروه آتلانتیس تهیه بفرمایید. همانگونه که می دانید امروزه برای ایجاد شغل های خانگی بسیار از این دستگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد و شما نیز می توانید با سرمایه کم نسبت به گرفتن انواع عرقیات گیاهی مانند : بیدمشک ، بهار نارنج ، عرق آویشن ، عرق اسطو خودوس ، عرق اکالیپتوس ، عرق برگ مورد ، عرق بابونه ، عرق باد رنجبویه ، عرق برگ زیتون و غیره بپردازید.

 دستگاه عرق گیری درواقع این امکان را برای شما فراهم می کند که با جوش رساندن ماده و بدست آوردن مایع بخار شده بتوانید از آن اسانس غلیظ و خالص گیاهان و انواع میوه جات را تهیه کنید. امروزه تمامی مردم به این اگاهی رسیده اند و به مزایای استفاده از عرقیات پی برده اند و می شود گفت دیگر به سمت و سوی دارو های صنعتی نمی روند و این امر باعث شده که بیشتر عطاری ها نسبت به خرید دستگاه تقطیر اقدام کنند و خود نسبت به تولید  بهترین و با کیفیت ترین عرقیات بپردازند و به مشتریان خود ارائه بدهند.

 

دستگاه سیل وکیوم  برای بسته بندی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی ، سالاد و انواع نوشیدنی هایی که شکل های چهارگوشی ، بیضی ، پنج ضلعی  می باشد. که با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید هزینه بسته بندی را کاهش دهید علاوه بر آن مواد غذایی را دور از هرگونه گرد و غبار و آلودگی نگهداری کنید . همچنین دستگاه سیل وکیوم  این امکان رو می دهد که شما هوای داخل محصول را خالی کنید و بصورت وکیوم نگهداری کنید که این امر ماندگاری محصول را بیشتر می کند و همچنین از فاسد شدن زود هنگام مواد غذایی جلوگیری می کند.

ارسال نظر: