از چه نوع فرمت عکس برای چاپ تخته شاسی استفاده کنیم تا کیفیت چاپ کاهش نیابد؟

کدخبر: 2374874

با افزایش اهمیت ابزارهای چاپی، می‌توان وسایل مختلفی را مشاهده کرد که افراد به دنبال چاپ طرح دلخواه خود بر روی آن هستند. یکی از این ابزارها، تخته شاسی نام دارد که افراد می‌توانند طرح مورد علاقه خود را روی آن چاپ کنند. بر خلاف باورها، این کار به هیچ وجه دشوار نیست و تمامی افراد قادر به انجام آن هستند؛ چرا که چاپخانه‌های مشهوری نظیر کوثر پرینت در کشور ایران فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید سفارش چاپ تخته شاسی را در سایت آن به ثبت برسانید.

با توجه به اینکه عمده افراد با چاپ تخته شاسی آشنایی ندارند، ممکن است برخی مشکلات برای آن‌ها پیش بیاید. عموما تمامی افراد متخصص در این زمینه، نکاتی مهم را در مورد سفارش چاپ تخته شاسی توضیح می‌دهند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند موجب بهبود عملکرد شما در این پروسه شوند. کوثر پرینت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در این زمینه، قصد دارد تا تمامی نکات حائز اهمیت در مورد سفارش چاپ تخته شاسی را برایتان شرح دهد؛ بنابراین تا انتها این مطلب را بخوانید.

نکات مهم قبل از سفارش تخته شاسی و قیمت چاپ تخته شاسی

نکات مهم قبل از سفارش چاپ تخته شاسی

به شما توصیه می‌کنیم تا قبل از سفارش دادن چاپ تخته شاسی، چندین نمونه برتر از این وسیله را ببینید. مطمئنا تمام افرادی که تا به حال برای خود تخته شاسی چاپ کرده‌اند، سعی در استفاده از نهایت خلاقیت خود داشته‌اند؛ بنابراین اگر خلاقیت آن‌ها را ببینید، می‌تواند برای شما بسیار الهام‌بخش باشد. در ادامه نکاتی را برایتان شرح می‌دهیم که در نظر داشتن آن‌ها می‌تواند باعث بهبود یافتن خلاقیت و بهتر شدن طرح نهایی تخته شاسی شود.

  1. ابعاد طرح مورد نظرتان باید با ابعاد تخته شاسی که انتخاب کرده‌اید مطابقت داشته باشد.
  2. ضخامت تخته شاسی یک معیار بسیار مهم است که باید هنگام سفارش دادن به کاربردها و مزایای هرکدام توجه کنید.
  3. در مواقعی استفاده از حاشیه در طرح تخته شاسی، می‌تواند موجب افزایش جذابیت آن شود.
  4. طرحی که قصد چاپ آن روی تخته شاسی را دارید، بهتر است گرافیک منحصر به‌فردی داشته باشد.
  5. تخته‌های شاسی با سایزهای مختلفی موجود است و افراد می‌توانند مورد مناسب و دلخواه خود را برگزینند.
  6. چاپ تخته شاسی چند تیکه همواره می‌تواند یک گزینه عالی برای افراد باشد.
  7. اضافه کردن نوشته در کنار عکس، می‌تواند موجب بهبود انتقال اطلاعات و یادآوری خاطرات توسط تخته شاسی شود.

مواردی که باید هنگام چاپ عکس روی شاسی رعایت کنیم

مواردی که باید هنگام چاپ عکس روی شاسی رعایت کنیم

یقینا برای اینکه طرح دلخواه خودتان را روی تخته شاسی چاپ کنید، باید عکس مورد نظرتان را بفرستید. البته زمانی که این عکس در حالت عادی ارسال می‌شود، کیفیت آن تا مقدار زیادی کاهش می‌یابد که یک نکته منفی برای تخته شاسی شما خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم طرح مورد نظرتان را در قالب فایل به مسئول چاپخانه ارسال کنید تا کیفیت آن حفظ شود و با وضوحی قابل تشخیص در روی تخته شاسی چاپ بیفتد. با این کار، زیبایی و جذابیت طرح نیز حفظ می‌شود و اقدامی ساده و در عین حال بسیار ارزشمند است.

از چه نوع تخته شاسی برای چاپ عکس استفاده کنیم؟

از چه نوع تخته شاسی برای چاپ عکس استفاده کنیم؟

بدون شک انواع مختلفی از تخته‌های شاسی در بازار ایران وجود دارد که هرکدام با سایز و ابعاد متنوع به بازار عرضه می‌شوند. چنانچه می‌خواهید طرح شما را با نهایت کیفیت و به بهترین شکل چاپ کنند، باید به فکر یک تخته شاسی با کیفیت بسیار بالا باشید. این کار قبل از هرچیزی نیازمند این است که ابتدا اطلاعاتی کامل در مورد خواص و قابلیت‌های هرکدام از تخته‌های شاسی جمع‌آوری کنید.

با وجود اینکه برخی از افراد از فیبر برای چاپ طرح خود استفاده می‌کنند، ما این کار را به شما توصیه نمی‌کنیم. بهترین تخته شاسی که با خواص و قابلیت‌های خود می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد، از جنس ام‌دی‌اف است. مسلما این تخته شاسی در اکثر چاپخانه‌ها قابل مشاهده بوده و با قیمتی مناسب و معقول به فروش می‌رسند. به دلیل صرفه اقتصادی بالا و استحکام بالایی که این نوع تخته شاسی دارد، ما آن را به عنوان بهترین گزینه برای چاپ تخته شاسی معرفی می‌کنیم.

خلاصه مقاله

در این مطلب، شما را با توضیحاتی کامل در مورد چاپ تخته شاسی راهنمایی کردیم تا سهولت ثبت سفارش چاپ را متوجه شوید. مطمئنا بهترین چاپخانه‌ای که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، کوثر پرینت است که پیش از این نیز نام آن را در متن دیدید. کوثر پرینت به دلیل تجربه بالا، دستگاه‌های پیشرفته، مواد اولیه باکیفیت و مهارت بالایی که از آن‌ها بهره می‌برد، بهترین چاپخانه با امکان سفارش آنلاین در ایران شناخته می‌شود؛ بنابراین می‌توانید سفارش خود را از طریق سایت کوثر پرینت ثبت کنید.

چاپخانه کوثر پرینت

معمولا افرادی که به دنبال چاپ تخته شاسی هستند تمایل دارند که در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسند،چاپخانه کوثر پرینت kosarprint.com

در این امر به یاری مشتریان آمده و در کمترین زمان ممکن و با ارائه بهترین کیفیت ها به چاپ تخته شاسی مورد نظر مشتریان پرداخته است.

ارسال نظر: