بهترین هتل‌های اصفهان + رزرو تور اصفهان با ۴۰ درصد تخفیف

کدخبر: 2374988

یک ایران کهن است و یک نصف جهان! یک ایران کهن است و یک نقش جهان! شهری تاریخی و محشر پر از ماجراجویی‌های بی‌نظیر! سخن گفتن از جاذبه‌های گردشگری اصفهان بسیار دشوار است. جاذبه‌های گردشگری این مهد تمدن به قدری زیاد هستند که شاید ماه‌ها زمان لازم باشد تا از آن‌ها سخن گفت!

00

این شهر تاریخی و پرجاذبه، شهر دل‌انگیز و توریست پسند، تنها یک جفت کتانی راحت برای پیمودن آن کافی است. چشمان شما به قدری خیره به جاذبه‌های آن خواهد شد که نیازی به هیچ وسیله‌ای پیدا نخواهید کرد!

سفر به اصفهان، جایی که پس از سفر دلتنگش خواهید شد!

اگر در سفر به اصفهان دچار تردید شده‌اید و شک دارید که اصفهان را انتخاب نمایید یا سایر شهرهای توریست پسند، به شما می‌گوییم که اصفهان همان شهری است که باید به آن سفر کرد. سفر به اصفهان دلچسب‌ترین اتفاقی است که برای شما رخ می‌دهد.

میدان نقش جهان دومین میدان بزرگ جهان، مکانی است که توریست‌های سراسر دنیا برای تماشای آن راهی اصفهان می‌شوند. حیف است که این جاذبه گردشگری را نادیده گرفته و در سفر به اصفهان دچار تردید شوید.

سفر به اصفهان با تور ندابال

شاید سفر به اصفهان نخستین تجربه شما به این شهر باشد؛ اما افرادی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت نموده و راهنمای گردشگران محترم هستند. ندابال آسمان، شرکت خدمات مسافرتی است که در این زمینه فعالیت می‌نماید.

این شرکت از افراد متخصص و حرفه‌ای بهره گرفته و راحتی هرچه بیشتر گردشگران را فراهم ساخته است. با ندابال نکته‌ای از نظر شما پنهان نخواهد ماند.

تمامی امورات سفر توسط تیم متخصص و کارآزموده ندابال مدیریت شده و یک سفر بی‌نظیر و به یاد ماندگی برای شما رقم خواهد خورد. تمامی امکانات از هتل‌های مناسب تا بازدیدهای گروهی و دسته جمعی از جاذبه‌های گردشگری توسط ندابال مدیریت می‌گردد.

تور اصفهان و بهترین هتل‌های اصفهان، محلی برای تجدید قوای گردشگران

با جاذبه‌های بی‌شمار اصفهان بدون شک تمایل چندانی به استراحت نخواهید داشت؛ اما بالاجبار برای تجدید قوا و ادامه گردشگری به استراحت نیاز پیدا خواهید کرد. اقامت در هتل‌های مناسب یک سفر را دلچسب‌تر خواهد نمود.


بدین منظور ندابال بهترین هتل‌های اصفهان را جهت استراحت گردشگران در نظر گرفته و بدین ترتیب تمامی توجه شما معطوف به سفر و لذت بردن از آن خواهد شد.

00

به همین سبب شرکت ندابال با در نظر گرفتن و رزرو هتل های ۳ ستاره، ۴ ستاره و 5 ستاره یک سفر اقتصادی را برای گردشگران فراهم ساخته است. لیست بهترین هتل‌های اصفهان به شرح زیر هستند:

  • هتل ۳ ستاره صفوی
  • هتل ۳ ستاره پارسیان سوئیت
  • هتل ۳ ستاره زهره
  • هتل ۳ ستاره ونوس
  • هتل ۳ ستاره پل خواجو
  • هتل ۳ ستاره شیخ بهایی اصفهان
  • هتل ۳ ستاره‌ی ستاره اصفهان
  • هتل ۳ ستاره باران
  • هتل ۳ ستاره آوین
  • هتل ۴ ستاره عالی قاپو هتل
  • هتل ۴ ستاره پیروزی
  • هتل ۴ ستاره آسمان
  • هتل ۴ ستاره سفیر
  • هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر
  • هتل ۵ ستاره عباسی

قیمت تور اصفهان

سوالی که ذهن بسیاری از افراد را درگیر نموده است این است که آیا سفر با تور به صرفه است یا مسافرت شخصی با خانواده و دوستان؟! در پاسخ لازم است بگوییم که سفر با تور بسیار به صرفه‌تر از سفر شخصی خواهد بود.

زیرا که در سفر با تور شما با یک تیم به گردش می‌روید که به تمامی امورات سفر به اصفهان آشنا بوده و از اتلاف وقت، انرژی و هزینه شما در پی جستجوهای ناموفق جلوگیری به عمل می‌آورد. بنابراین پرداخت قیمت تور اصفهان هزینه نبوده و به نوعی بیمه سفر شما به‌شمار می‌رود!

قیمت تور اصفهان به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیفیت سفر، نوع سفر، مدت زمان سفر، نوع ایرلاین و... اشاره نمود. بدیهی است که سکونت در هتل‌های ۵ ستاره هزینه بیشتری نسبت به سکونت در هتل‌های ۳ و ۴ ستاره خواهد داشت.

تور دلخواه خود را انتخاب کنید!

تور اصفهان لوکس یکی از تورهایی است که متقاضیان بسیاری دارد. اگر شما عضو آن دسته از افرادی هستید که سفرهای طولانی و گشت و گذارهای بسیار را می‌پسندید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تورهای اصفهان با مدت زمان بیشتر را انتخاب کنید.

بالعکس اگر قصد دارید که سفری هر چند کوتاه ولی مفید و کامل را تجربه نمایید، تورهای کوتاه مدت مناسب شما خواهد بود. در ندابال امکانی فراهم شده تا بتوانید مطابق با سلیقه خود تور مورد نظرتان را انتخاب کنید!


برای این کار کافی است که به وب سایت ندابال مراجعه نموده و تور مناسب با روحیات و سلیقه خود را پیدا کنید. مطمئن باشید که دست پر برگشته و حتما تورهای جذاب و منحصر به فرد ندابال نظر شما را جلب خواهند نمود.

00

تور هوایی اصفهان یا تور زمینی؟

اصفهان با دارا بودن راه‌آهن و فرودگاه‌‌هایی که همه روزه شاهد مسافرت گردشگران بسیاری هستند، به شما این امکان را می‌دهد که نوع سفر خود را انتخاب نمایید. تور هوایی اصفهان انتخابی هوشمندانه برای افرادی است که قصد دارند سریع‌تر به مقصد برسند.

انتخاب تور زمینی و قطار اصفهان انتخاب مسافران و گردشگرانی است که لذت بردن از مناظر در تمامی طول سفر دلخواه آنان است. هر کدام از این تورها دارای مزایای خاص خود هستند و شما بنا به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

هیچ کدام از این تورها بر دیگری برتری نداشته و هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. تنها تفاوت این دو تور در قیمت تور اصفهان هوایی و قیمت تور اصفهان زمینی است. عموما قیمت‌ تور اصفهان هوایی بیشتر از تور اصفهان زمینی است.

تور عادی اصفهان را انتخاب کنیم یا تور اصفهان با ۴۰ درصد تخفیف؟!

بسیاری از افراد بر این باورند که تخفیفات اعمال شده روی تورها واقعی نبوده و حتما با وجود این تخفیفات، یک جای کار می‌لنگد! این تصور همیشه صحیح نبوده و برای شرکت‌های معتبر و خوش‌نامی از جمله ندابال تخفیفات همیشه واقعی هستند.

تخفیفات اعمال شده روی تورهای اصفهان به منظور جلب رضایت مشتریان بوده و رزرو تور اصفهان با ۴۰ درصد تخفیف هیچ گونه تفاوتی با رزرو تور اصفهان با قیمت عادی نخواهد داشت.


بدان معنا که هر دو دسته افراد خدمات یکسانی دریافت خواهند نمود. بنابراین تردید را کنار گذاشته و همین الان اقدام به رزرو تور اصفهان با ۴۰ درصد تخفیف نمایید.

 

00

 

لیست کامل وسایل مورد نیاز برای سفر به اصفهان

برای سفر به اصفهان به یک جفت کتانی راحت، یک کوله پشتی خالی، یک دوربین با کیفیت بالا و فول شارژ، عینک و کلاه نیاز پیدا خواهید کرد. سفر به اصفهان به حدی دلچسب است که شما محو تماشای آن خواهید شد.

زیبایی های اصفهان به میزانی است که آرزو می‌کنید ای کاش چشمان شما تمامی این تصاویر را ضبط کند. برای سفر به این شهر سبکبال بروید! بدون شک دست پر خواهید برگشت. سوغاتی‌های منحصر به فرد فراوان کوله بار شما را پر خواهد کرد.

سخن پایانی

سخن از اصفهان و مناظر دیدنی آن روزها به طول خواهد انجامید. تا به اصفهان سفر نکنید، متوجه عظمت و زیبایی آن نخواهید شد. سفر به اصفهان همان سفری است که شما بسیار دلتنگ آن می‌شوید.

برای ساختن یک تجربه و خاطره فوق العاده خاص تور اصفهان ندابال را به شما پیشنهاد می‌نماییم. برای رزرو این تور به وب سایت ندابال نراجعه نموده و هرچه سریع‌تر تور مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

 سفر به اصفهان همان سفری است که خاطرات آن همیشه با شما خواهد بود. برای ساختن یک خاطره و روزهایی خوش به تیم متخصص ندابال اعتماد کنید!

 

 

 

ارسال نظر: