قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان

کدخبر: 2374985

ماشین ظرفشویی برای خانم ها بالاخص آن دسته از خانم هایی که در خارج از منزل مشغول کار و فعالیت هستند، به جزء جدایی ناپذیر خانه و آشپزخانه مبدل شده است.

ما در این نوشتار به آنالیز و بررسی یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده ماشین ظرفشویی، یعنی ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان می پردازیم.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

00

تقاضای زیادی که در بازار برای ماشین های ظرفشویی بوش وجود دارد، به دلیل فناوری و امکانات متعددی است که بوش در ساخت ماشین های ظرفشویی خود به کار برده و متناسب با آن قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان با این امکانات، قابل توجیه است. همچنین قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان برای کسانی که قصد خرید جهیزیه دارند نیز مهم است.

 

عوامل موثر بر قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان

تنوع مدل

عوامل متعددی در تنوع قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان تاثیرگذار هستند که یکی از مهم ترین آن ها، مدل و نوع ماشین ظرفشویی موردنظر شماست. بوش، ماشین های ظرفشویی خود را در مدل های مختلفی تولید کرده است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46M20M
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TI02B
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS67TW02B
  • ماشین ظرفشویی بوش مدل  SMS68MW05E  

 

تنوع در برنامه های شستشو

در کنار تنوع مدل، تنوع در برنامه های شست و شو در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان موثر است. برنامه های شست و شو در یک ماشین ظرفشویی نشان گر کارایی و دقت نظری است که سازندگان آن، مورد توجه قرار داده اند. این برنامه ها در ماشین های ظرفشویی مختلف بوش متعدد است.

  • برنامه شست و شوی اقتصادی
  • برنامه شست و شوی سریع
  • برنامه شست و شوی خودکار
  • برنامه شست و شوی با دمای بالا
  • برنامه شست و شوی ظرو ف شیشه ای
  • برنامه شست و شوی با نصف ظرفیت
  • برنامه شست و شوی شدید

00

 

عملکردهای مختلف ماشین ظرفشویی بوش

عملکرد های مختلفی در ماشین های ظرفشویی بوش به منظور بالابردن کاربری آسان برای مصرف کننده، به کار رفته است که در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان اثر گذار است.

  • active Water ماشین ظرفشویی بوش
  • Aqua stop ماشین ظرفشویی بوش
  • سیستم تاخیر شروع برنامه ماشین ظرفشویی بوش
  • Hygienic rinsing  یا آبکشی بهداشتی، ماشین ظرفشویی
  • VARIO sped +  ماشین ظرفشویی بوش
  • قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش
  • خشک کن Zeolith ماشین ظرفشویی بوش

 در مدل های مختلف ماشین ظرفشویی بوش، یکی از برنامه هایی که به بهینه سازی های مصرف انرژی کمک می کند این است که ازسنگ معدنی زئولیت استفاده شده است.

این ماده معدنی که به صورت طبیعی وجود دارد، در مدت زمان 50 سال قابل استفاده می باشد و نیازی به شارژ مجدد همچون گازهای مبرد به کار رفته در کولرهای گازی و یخچال ندارد. سنگ زئولیت با این عملکرد خود، براحتی 10 درصد از مصرف برق را کاهش می دهد. از طرفی در زمینه خشک کردن ظروف نیز عملکرد خوبی دارد و با جذب رطوبت، گرم شده و موجب خشک شدن 100 درصدی ظروف می شود.

 

تاثیر مشخصات ظاهری در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان

در مواردی قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان متاثر از مشخصات ظاهری آن است. ماشین های ظرفشویی بوش به دو شکل مبله یا ایستاده ساخته شده اند. هر کدام از این مدل ها دارای ظرفیت های مختلف از نظر گنجایش هستند. در شکل ماشین های ظرفشویی رومیزی ظرفیت 6 و 8 نفره وجود دارد. ظرفیت های 13 و 14 نفره نیز در ماشین های ظرفشویی کابینتی وجود دارد که در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان بی تاثیر نیست.

ماشین های ظرفشویی بوش اصل، در دو شکل رومیزی و زمینی به رنگ های سفید و نقره ای ساخته شده است. از انجایی که هماهنگی بین تجهیزات آشپزخانه برای خانم ها بسیاری مهم است، بوش با در نظر گرفتن اهمیت این ویژگی، این تنوع را در محصولات خود قرار داداه است. تنوع رنگ نیز عاملی است که باعث شده تا مدل هایی از ماشین ظرفشویی بوش که نقره ای هستند نسبت به ماشین های ظرفشویی سفید رنگ از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

قفسه های ماشین ظرفشویی بوش و انعطافی که در قرارگیری ظروف با حجم بالا دارند اعم از قابلمه و ماهی تابه، کارایی ماشین ظرفشویی بوش را بالا می برند.

از سویی دیگر عملکرد نمایشگر و دکمه های لمسی ماشین ظرفشویی بوش جدا از اینکه زیبایی ظاهری را به این مدل از ماشین های ظروفشویی بخشیده، امکان استفاده ی آسان را برای مصرف کننده نیز فراهم کرده است.

میزان صدای ماشین ظرفشویی بوش که متاثر از موتور Eco Silence است، توانمندی بوش را در استفاده از فناوری، به شکل ویژه ای نمایان می سازد.

این نوع موتور هم در زمینه ی مصرف انرژی و نیز در زمینه ی کاهش صدا و لرزش که از جمله دغدغه های مصرف کنندگان است را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به موازات اهمیت این مسئله برخی برندها به این ویژگی توجه نکرده و بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان نسبت به قیمت سایر ماشین های ظرفشویی نیز می تواند ناشی از این عامل باشد.

 

بهینه سازی در مصرف انرژی ماشین ظرفشویی بوش

در خرید لوازم برقی آنچه که می تواند ملاک خرید برای مصرف کننده باشد بهینه بودن در مصرف انرژی است. از آنجایی که قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان مبلغ قابل توجهی را به خود اختصاص داده، امکاناتی که در این زمینه در آن قرار داده شده می تواند مقرون به صرفه بودن را در دراز مدت برای شما رقم بزند. قرار گرفتن رده انرژی در کلاس A، در محصولات خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است و ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان که برخوردار از برچسب A+++ هستند، از نظر قیمتی گران تر هستند.

 

اصل یا تقلبی بودن ماشین ظرفشویی بوش

از جمله عواملی که در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان باید به آن توجه کنید توجه به اصل یا تقلبی بودن ماشین های ظرفشویی بوش اصل است. دقت در ویژگی های ظاهری و امکاناتی که در ماشین های ظرفشویی بوش به کار رفته، شما را نسبت به اصل بودن آنها هوشیار خواهد کرد.

00

از آنجایی که ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان، از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، باعث می شود تا برخی فروشندگان متخلف، محصولات سایر برندها را با تغییر لیبل به نام برند بوش به خریداران بفروشند. این عامل سبب می شود تا تفاوت هایی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان و مدل های تقلبی وجود داشته باشد و برخی خریداران بدون توجه به این مسئله فریب قیمت های پایین را می خورند.

قیمت انواع ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان را در فروشگاه اینترنتی آلندهوم می توانید مشاهده کنید. تنوع محصولات بوش در این فروشگاه به شما امکان می دهد تا محصولات مختلف را از نظر کیفیت بررسی کنید تا از نظر قیمت ماشین ظرفشویی بوش اصل آلمان نیز با برندهای دیگر ارزیابی شود.

آلندهوم در راستای جلب رضایت مشتریان، سعی داشته با تضمین 5 سال خدمات پس از فروش کالا، 18 ماه گارانتی محصولات و امکان پرداخت وجه درب منزل و پس از دریافت محصول، اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب نماید.

اگر قصد خرید ماشین ظرف شویی اصلی از بانه را دارید، آلندهوم این همراهی را با شما خواهد کرد تا کالای اصل خود را بدون دغدغه ی اصل یا تقلبی بودن از بانه را خریداری کنید و این محصول را با خیالی راحت و بدون دردسر، درب منزل به شما تحویل دهد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی آلندهوم این افتخار را دارد که با ارائه نماد اعتماد الکترونیک، اعتماد شما کاربران گرامی را جلب کند تا شما تجربه خریدی به یادماندنی را داشته باشید.

همین الان در آلندهوم منتظر دیدار شما عزیزان هستیم.

 

ارسال نظر: