معرفی دانلود بازی برای سیستم های ضعیف با رم 2 و 4 گیگابایت | ویجی دی ال vgdl.ir

کدخبر: 2375272

ویجی دی ال vgdl.ir مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر

دانلود بازی برای سیستم های ضعیف با رم 2 و 4 گیگابایت

در این ایام همه‌ی ما از تلفن های هوشمند استفاده می‌کنیم و اگر بخواهیم بازی مورد علاقه‌مان را نصب کنیم، خیلی راحت می‌توانیم از گیم های اندروید یا ios نصب کنیم. اما انجام بازی در کامپیوتر حال و هوای جذاب‌تری دارد و اگر اعتراف کنیم که هنوز هم دانلود بازی برای کامپیوتر بخصوص سبک ریسینگ و ورزشی انجام می‌شود، باورتان نخواهد شد.

برای همین در این مطلب به معرفی چند بازی فوق العاده‌ جذاب و ریسینگ ماشینی و ورزشی که به راحتی در کامپیوتر اجرا می‌شود، بپردازیم. اگر می‌خواهید بازی‌های این‌چنینی را با کیفیت بیشتری انجام دهید حتماً توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ضمناً ناگفته نماند که در انتهای این مطلب نیز به یک مرکز معتبر به جهت دانلود بازی کامپیوتر VGDL.IR اشاره می‌کنیم. دانلود بازی برای سیستم های ضعیف با رم 2 و 4 گیگابایت

1- دانلود pes 2021 در سایت vgdl.ir لینک مستقیم

بازی eFootball PES 2021 – پی اس ۲۰۲۱ فوتبال تکاملی حرفه‌ای ۲۰۲۱ که از قفل جان سخت دنوو Denovo استفاده میکرد سر انجام توسط گروه قدرتمند CPY که مدتی از میادین دور بود کرک شد. بازی پی اس ۲۱ که عنوانی در سبک شبیه ساز حرفه ای فوتبال می باشد توسط استودیو بازی سازی Konami ساخته و برای پلتفرم های PC، PlayStation 4، Xbox One منتشر شده است.دریافت نسخه سالم و تست شده کامل بازی در ادامه مطلب..  با ویجی دی ال “سرزمین بازی های ویدئویی” مرجع دانلود گیم و دانلود بازی اندروید دورهمی گیمرها همراه باشید.  نسخه فشرده کم حجم fitgirl , corepack + نسخه complete edition فارسی کرک و dlc دی ال سی ها

2- دانلود بازی Forza Horizon 5  در سایت vgdl.ir لینک مستقیم

دانلود بازی Forza Horizon 5‎ – فورتزا هورایزن ۵ یک ویدئو گیم جذاب و فوق العاده است که در سبک کورسی جهان باز است و به وسیله شرکت بازی سازی معروف و پرسابقه Playground Games “پلی‌ گراند گیمز” ساخته و طراحی شده و توسط اکس‌ باکس گیم استودیوز منتشر می شود.  بازی Forza Horizon 5 پنجمین بازی از مجموعه سری مجموعه بازی های فورتزا می باشد. لوکیشن های مسابقات فورتزا هورایزن ۵ در این گیم در مکزیک می باشد  در ۹ نوامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم های مایکروسافت ویندوز PC ، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس XBOX منتشر شود.

نقشه‌ی Forza Horizon 5 پر از شهرهای بزرگ، اتوبان‌های عریض و حتی حیوانات وحشی بوده که در طبیعت مشغول گشت و گذار هستند. شاید یکی از جالب توجه‌ترین جزئیاتی که تیم سازنده برای Forza Horizon 5 معرفی کرده، جزئیات مربوط به سیستم آب و هوای این عنوان باشد.

3 - دانلود بازی batman arkham knight

اتفاقات Batman Arkham Knight بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است.

Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود.

دانلود بازی برای سیستم های ضعیف با رم 2 و 4 گیگابایت

 

ارسال نظر: