انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منزل

کدخبر: 2375271

امنیت از مهم ترین محورها در زندگی است. امروزه با افزایش رشد جمعیت و شلوغ شدن محیط زندگی، تامین امنیت به تنهایی کاری دشوار است و نیاز است برای حفظ آرامش خاطر از ابزارهایی جهت بالابردن سطح امنیت محیط زندگی مان استفاده کنیم.

00

دوربین مداربسته یکی از ابزارهایی است که به ما کک می کند نظارت کافی و حتی از راه دور بر منزل داشته باشیم. گاهی در سفر بسر میبریم و لازم است بر محیط خانه نظارت داشته باشیم. با نصب دوربین مداربسته در منزل می توانیم براحتی به این مهم دست یابیم.

انتخاب دوربین مداربسته در چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود www.arinatec.ir با توجه به شرایط آب و هوایی شمال امری بسیار مهم است؛ چرا که درصورت انتخاب یک برند نا مناسب می تواند شما رو دچار چالش هایی نماید.

اما سوال اینجاست که بهترین نوع دوربین مداربسته برای منزل چه دوربینی است ؟

لازم است پیش از خرید دوربین مداربسته برای منزل به چند نکته توجه کرد، اغلب توقع می رود پس از نصب دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم نظارت تصویری، امکان دریافت تصویر از محیط در شب را نیز بدهد. چه شما در محیط حضور داشته باشید یا در سفر باشید، گاهی لازم است محیط را چک کنید و قابلیت دید در شب در اینجا بسیار کاربردی است. اما فراموش نکنید که قیمت دوربین مداربسته دید در شب بالاتر است نسبت به دوربین هایی که این قابلیت را ندارند. دوربین مداربسته دید در شب با اشعه مادون قرمز کار می کند که این اشعه برای انسان مرئی نیست بنابراین دوربین در محیط تاریم منزل از دید سارقان مخفی می ماند اما تصویر محیط را به شما می دهد. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته دید در شب از کارشناسی حرفه ایی در این زمینه کمک بگیرید که غیرمتعصبانه شما را راهنمایی کند.

00

پیش از خرید دوربین مداربسته به لنز دوربین مداربسته دقت بفرمایید.کیفیت تصاویر ضبط شده و تصاویر زنده در دوربین های مداربسته با یکدیگر بسیار متفاوت است و معمولا تصاویر ضبط شده بسیار بی کیفیت تر از تصاویر زنده است که در مانیتور دیده میشود. اما توجه به این نکته نیز لازم است که قیمت دوربین مداربسته با لنز قوی تر به مراتب بالاتر از قیمت دوربین مداربسته با لنز معمولی است. بسیاری از افراد به خرید دوربین مداربسته آنالوگ بخاطر ارزان بودن و سهولت در نصب توجه می کنند اما کیفیت تصویری این دوربین ها پایین است و آن سطح از وضوح تصویر که نیاز است را نشان نمی دهد. در مقابل دوربین های مداربسته full HD هستند که قیمت دوربین مداربسته بالاتری دارند اما در عوض وضوح تصویر بهتری ارائه می دهند.

گاهی لازم است تعدادی از دوربین ها در محیط بیرون از خانه مثلا در ورودی یا روی تراس و ... نصب شوند، در این صورت این دوربین ها باید مقاومت سخت افزاری و استحکام لازم را در شرایط جوی مختلف در مقابل رطوبت و گرد و غبار داشته باشند. دوربین های IP66 و IP67  دارای این استاندارد هستند. بنابراین پیش از خرید دوربین مداربسته در کنار توجهی که به قیمت دوربین مداربسته دارید به قابلیت های آن نیز توجه کنید، اینگونه اینتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل برای شما راحت می شود.

00

 

برخی از برندها در بازار هستند که با سالها فعالیت و تجربه مثبت که در زمینه سیستم های حفاظتی و نظارتی دارند و کیفیت بالای محصولات در سطح جهانی ثابت شده هستند، شما می توانید با خرید دوربین مداربسته داهوا Dahua یا خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به آن سطح از کیفیت نظارت تصویری که دلخواهتان است، دست یابید.

بهتر است انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منزل در شهرهای چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود با توجه به آب و هوای این مناطق صورت گیرد. شما می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.

 

ارسال نظر: