بهترین برندهای گاز رومیزی و پرفروش ترین گاز صفحه ای

کدخبر: 2379137

این روزها که اکثر خانه‌ها به شکل آپارتمان ساخته شده‌اند و متراژ بسیار کوچکی دارند، سازندگان وسیله‌های آشپزخانه ترجیح می‌دهند محصولات را طوری طراحی کنند که کمترین فضا را اشغال کند. اجاق گازهای صفحه‌ای و یا رومیزی که یکی از پرکاربردترین محصولات به شمار می‌رود و در اکثر آشپزخانه‌ها وجود دارد، در انواع و مدل‌های مختلف تولید می‌شود تا کاربران بتوانند با توجه به سلیقه خود گزینه مناسبی را انتخاب کنند. همچنین به دلیل افزایش دغدغه و سختی رفت‌وآمد همه مشتریان ترجیح می‌دهند خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند. از این ‌رو خرید اینترنتی گاز رومیزی می‌تواند یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تکمیل آشپزخانه باشد.

خوشبختانه امروزه اکثر فروشگاه‌های معتبر محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسانند تا شرایطی فراهم آورند که همه افراد در هر نقطه از کشور که زندگی می‌کنند بتوانند محصولاتی اورجینال و باکیفیت را خریداری کرده و سالیان سال از آن بهره ببرند. ما در ادامه قصد داریم انواع گازهای رومیزی را معرفی کنیم و راهنمای کاملی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین برند را با ویژگی‌های استثنایی به آشپزخانه خود اضافه کنید.

انواع گازهای صفحه ای یا رومیزی

گازهای رومیزی در دو دسته برقی و گازی تولید می‌شوند که نوع برقی به دلیل هزینه بالای برق فقط در مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دسترسی به گاز شهری ممکن نیست. بد نیست بدانید که از نظر جنس و شکل ظاهری گازهایی که با استفاده از گاز شهری کار می‌کنند در سه گروه مختلف هستند که این سه گروه عبارتند از:

  • گاز صفحه سرامیکی

این نوع از صفحه‌ها از جنس سرامیک هستند و مقاومتی بسیار زیاد در برابر حرارت دارند و به هیچ‌ عنوان نمی‌شکنند. سطح این اجاق گازها را می‌توان با استفاده از یک دستمال مرطوب به آسانی تمیز کرد.

پرطرفدارترین نوع اجاق گاز رومیزی که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و بیشتر برای فضاهایی که شیک و مدرن هستند به کار می‌روند نوع شیشه‌ای بوده که از جنس شیشه نشکن تولید می‌شوند و در برابر حرارت به شدت مقاوم هستند. شما می‌توانید روغن و چربی را به راحتی از سطح این گاز تمیز کنید. این شیشه‌ها با ریختن آب داغ و یا سرد ترک برنمی‌دارند و به راحتی می‌توانید از این محصول استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در صورت خرید اجاق گازهای شیشه‌ای لازم است بعد از هر بار استفاده آن را با مواد مخصوص تمیز کنید تا لک برجای نماند.

Picture1

یکی از جنس‌هایی که از زمان‌های گذشته تا به امروز بسیار پرطرفدار بوده و دوام بسیار زیادی دارد استیل است که به راحتی تمیز می‌شود. این جنس برای مادران شاغل مناسب‌ترین انتخاب به شمار می‌آید که می‌توانند هفته‌ای دو بار اجاق گاز را تمیز کرده و فضایی تمیز داشته باشند. این نوع از گاز به دو صورت ساده و آجدار هستند که تمیز کردن نوع آجدار دشوار است و از این ‌رو بیشتر افراد استیل ساده را ترجیح می‌دهند.

راهنمای انتخاب گاز توکار یا صفحه ای

از آنجایی ‌که امروزه تمام برندها به صورت خلاقانه محصولات مختلفی را تولید می‌کنند، انتخاب گزینه مناسب از بین طیف گسترده‌ای از محصولات بسیار دشوار است. به همین دلیل ما در زیر برخی از موارد مهم را آورده‌ایم تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

نوع اجاق گاز رومیزی: انتخاب نوع اشتعال که گازی یا برقی باشد بسیار مهم است. اجاق‌ گازهای رومیزی برقی قیمت بسیار بالایی دارند و کیفیت آن‌ها نیز بسیار زیاد است. در مقابل اجاق‌ گازهایی که به گاز شهری متصل می‌شوند از نظر قیمت بسیار به‌صرفه هستند و اکثر افراد این نوع از اجاق گاز را خریداری می‌کنند.

اندازه اجاق گاز رومیزی: اندازه اجاق گاز با توجه به اندازه خانه شما، هود و تعداد اعضای خانواده‌تان مشخص می‌شود. شما می‌توانید برای خانواده‌های تک نفره از گاز دو شعله و خانواده‌های 3 تا 4 نفره از اجاق گاز 5 شعله استفاده کنید تا نیازهایتان را به صورت کامل پوشش دهد. در صورتی که تعداد مهمانان شما زیاد است می‌توانید اجاق گازهای 7 شعله را تهیه کنید، اما توجه داشته باشید که اندازه گاز رومیزی بایستی با اندازه هود متناسب و هماهنگ باشد.

جنس گاز رومیزی: با توجه به سلیقه، نوع دکوراسیون آشپزخانه و نحوه تمیز کردن گاز می‌توانید از جنس استیل، شیشه‌ای و یا سرامیکی استفاده کنید. امروزه اجاق گازهای شیشه‌ای به دلیل جذابیت و زیبایی بیش‎ از اندازه‌ای که به آشپزخانه شما می‌دهند گزینه مناسب‌تری به حساب می‌آیند؛ اما در صورتی‌ که شاغل هستید بهتر است اجاق گازهای جنس استیل را خریداری کنید تا نیازی به تمیز کردن پس از هر بار استفاده نباشد.

Picture1

پرفروش‌ترین و بهترین برندهای گاز رومیزی

هنگام انتخاب بهترین اجاق گاز به موارد مختلفی مانند قیمت محصول، برند آن، مدل و موارد دیگر توجه کنید تا وسیله خریداری شده مدت زمان بیشتری دوام آورده و بتوانید سالیان سال از آن بهره ببرید. به همین منظور برندهای محبوبی که می‌توانید محصولات آن‌ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید را معرفی کرده‌ایم:

  • گازهای رومیزی برند کن
  • گاز استیل البرز
  • گازهای صفحه‌ای داتیس
  • گاز رومیزی آلتون
  • گاز صفحه‌ای بیمکث
  • گاز رومیزی ایلیا
  • و...

بهترین برندهای گازهای رومیزی را از کدام فروشگاه بخریم؟

برای اینکه از بین طیف گسترده‌ای از محصولات با توجه به سلیقه و نیاز خود گزینه‌ای را انتخاب کنید لازم است به فروشگاهی مراجعه کرده که انواع برندها را در مدل‌ و طرح‌های مختلف داشته باشد. خوشبختانه فروشگاه کالاشهر توانسته است با فروش اینترنتی گلچینی از محصولات با برندهای مختلف و طرح‌های گوناگون را ارائه ‌دهد تا همه افراد بتوانند از نقاط مختلف ایران تنها با چند کلیک محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

در این فروشگاه شما می‌توانید برندهای داتیس، بیمکث، کن، آلتون و سایر برندهای محبوب را در جنس‌های شیشه‌ای، استیل و سرامیکی انتخاب کرده و به سبد خریدتان اضافه کنید. توجه داشته باشید که این فروشگاه به‌ عنوان فروش محصولات به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته و همه کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای معقول بهترین برند موجود را به همراه گارانتی و ضمانت‌نامه معتبر خریداری کنند و از خدمات مختلف پس از فروش کالا شهر بهره‌مند شوند. این فروشگاه در کنار شما است تا آشپزخانه‌ای بی‌نقص با محصولات با کیفیت داشته باشید.

 

 

ارسال نظر: