هزینه‌ی میلیونی شرکت در مراحل تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کدخبر: 2379333

هیئت وزیران به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش، هزینه مراحل تکمیلی آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ را تصویب کرد.

نسیم‌آنلاین: براساس مصوبه هیئت وزیران، داوطلبان آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز و گروه کیفیت و غیره در سال ۱۴۰۳، تا سقف یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای ارزیابی تکمیلی (کانون ارزیابی) و تا سقف یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان برای بررسی صلاحیت عمومی و سلامت پزشکی باید بپردازند.

به گزارش شناسنامه قانون، هیئت وزیران در جلسه 1402/12/27 به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (الف) تبصره (۴۹) قانون بودجه سال ۱۳۶۴ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور تأمین هزینه‌های مروبط به مراحل تکمیلی اجرای آزمون‌های استخدامی در دستگاه‌های اجرایی نظیر آزمون‌های استخدامی آموزگاری، دبیری، هنرآموز و گروه کیفیت و غیره در سال ۱۴۰۳، هزینه‌های مندرج در جدول زیر از داوطلبین استخدام اخذ و تمامی وجوه حاصل به حساب درآمد اختصاصی دستگاه ذی‌ربط مندرج در قانون بودجه سنواتی برابر ضوابط و مقررات نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود:

تعیین هزینه ارزیابی تکمیلی سال ۱۴۰۳

۲- دستگاه‌های اجرایی مکلفند پیش از اجرای آزمون، فرآیندها و مراحل مربوطه را به همراه هزینه مورد نظر (متناسب با کیفیت و مراحل مورد نظر) به تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور برسانند. مشمولین نهادهای حمایتی از پرداخت هزینه‌های مزبور معاف خواهند بود.

۳- دستگاه‌های اجرایی مکلفند نتیجه ارزیابی و بررسی خود را به صورت سامانه‌ای و در چارچوب دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور امکان استفاده در سایر آزمون ها به این سازمان ارسال نمایند.

۴- پس از انجام فرایند قانونی و مبادله موافقتنامه مربوط، پرداخت هزینه‌های برگزاری آزمون از محل درآمد یادشده انجام می‌شود.

محمد مخبر- معاون اول رییس‌جمهور

ارسال نظر: