طلایی: ادعای شهردار دروغ است، ملکی به من واگذار نشده

کدخبر: 2367305

عضو سابق شورای شهر تهران نسبت به ادعاهای حناچی در مورد ملک واگذار شده به او واکنش نشان داد.

مرتضی طلایی در واکنش به اظهارات اخیر پیروز حناچی شهردار تهران اظهار کرد: حناچی در مصاحبه اخیر خود نکاتی را مطرح کرده است که نیاز است بنده نیز نکاتی را به ایشان یادآور شوم.

وی گفت: آقای حناچی به صراحت اعلام کرده ملک یا املاکی را از بنده پس گرفته که این یک ادعای دروغ است. این ادعا از اساس یک دروغ بزرگ است. اصلا هیچ ملکی به من واگذار نشده است. اگر مستندی دارند ارائه کنند. آقای حناچی یک دروغ بزرگ گفته که باید ادعایش را ثابت کند. موضوع مربوط به یک حسینیه است که مالکیت آن متعلق به شهرداری و بهره‌برداری آن مربوط به حوزه فرهنگی است. چند وقت پیش یک تیم از شهرداری آمده بود و در این حسینیه پیگیری کرد تا مطمئن بشوند فقط کار فرهنگی انجام می‌شود یا خیر.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: حناچی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که املاکی از شهرداری به نام افرادی واگذار شده و سند به ثبت رسیده است؛ بنده به عنوان یک شهروند از اظهارات ایشان بسیار متعجبم!

طلایی افزود: بنده از آقای شهردار تهران می‌خواهم اگر سندی در رابطه با صحبت‌هایشان و ملک اشاره شده در مصاحبه خود دارند منتشر کنند. همچنین جرأت داشته باشند که در آن اگر اجحافی به بیت المال و املاک شهروندان تهرانی شده افشا کنند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: