جاذبه های تفریحی در جزیره زیبای کیش

کدخبر: 2367564

پارک آبی اوشن مجموعه تفریحی کامل و تمام عیاری است که روزی سراسر شاد و پر هیجان را برایتان رقم خواهد زد . این مجموعه که زمان زیادی از ساخت و افتتاح آن نمی گذرد بزرگترین و مجهزترین پارک آبی ایران است و مساحت آن بیش از پنج و نیم هکتار بوده و بازی های متنوعی را در خود جای داده است که همگی طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند .

نسیم آنلاین :

پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن مجموعه تفریحی کامل و تمام عیاری است که روزی سراسر شاد و پر هیجان را برایتان رقم خواهد زد . این مجموعه که زمان زیادی از ساخت و افتتاح آن نمی گذرد بزرگترین و مجهزترین پارک آبی ایران است و مساحت آن بیش از پنج و نیم هکتار بوده و بازی های متنوعی را در خود جای داده است که همگی طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده اند . و طراحی آن داستان گروهی از دزدان دریایی را روایت می کند که به این جزیره حمله می‌کنند و توسط رهبری به نام کاپیتان سایان هدایت می شوند ، و هدف آنها دست یابی به قرص خورشید و حکمرانی بر دریاست . سه برادر به نام پولاد ، ماهان و باشو که از ساکنان قلعه خورشید هستند تصمیم می‌گیرند با دزدان دریایی مبارزه کنند و قلعه خورشید را باز پس بگیرند و در این بین کشمکش های فراوانی صورت می گیرد .

این مجموعه در تور کیش اولین تم پارک آبی ایران و نیز اولین پارک آبی روباز در ایران است که استفاده از آن برای بانوان نیز امکان پذیر است .

تم پارک آبی اوشن بر اساس داستان راز قلعه خورشید طراحی شده‌ و در بهمن ماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید و با ورود به داخل مجموعه با سیزده راید ، چهار استخر شنا و یک اسپا روبرو می شوید و در کنار آن ، رستوران ، کافه و کیوسک های نوشیدنی را می بینید که آماده خدمات دهی هستند .

بیشتر بخوانید: دیدنی های تکرار نشدنی در سفر به جزیره کیش

در این مجموعه بلندترین سرسره‌های منطقه خاورمیانه را می بینید و سرسره پیچالوپ آن بیست و چهار متر ارتفاع دارد . بعد از آن میتوانید بازی های مهیج دیگری همچون آدرنالین ، رالی راید ، آناکوندا و دینگل را امتحان کنید . همچنین همانطور که گفتیم پارک آبی اوشن دارای چهار استخر شنا ست که هر کدام به سنین خاصی اختصاص یافته اند . به عنوان مثال استخر آبان برای بزرگسالان طراحی شده و آبتین مخصوص کودکان و نوجوانان است . اما چیزی که ممکن بیشتر از همه نظر شما را جلب کند سالن پلومریا اسپاست . که انواع ماساژهای بین المللی را ارائه می دهد و تجربه بی نظیر را برایتان رق خواهد زد که البته هزینه آن جداگانه دریافت می شود .

معرفی برخی از زیباترین سواحل جزیره کیش

پارک ساحلی مرد ماهیگیر

این پارک ساحلی دارای مناظری زیبا است و در ورودی آن تندیس بزرگی را می بینید که تصویری از یک مرد ماهیگیر را که در حال پرتاب تور به دریا است ، به نمایش گذارده است . این تندیس دوازده متر ارتفاع دارد و به یکی از نمادهای جزیره کیش تبدیل شده و اغلب گردشگران در کنار آن عکس یادگاری می گیرند . جالب است بدانید این اثر ارزشمند دومین مجسمه بزرگ فیگوراتیو در ایران است که طراحی و ساخت آن در شهر مشهد و توسط چهار هنرمند مشهدی انجام شد . در امتداد این ساحل درختان سرسبز و شن‌های نرم و طلائی رنگ شما را به ادامه گشت و گذار و قدم زدن ترغیب می کنند و باید افزود این ساحل مکان ایده آلی برای تجربه بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات آبی است.

مرکز خرید پالمارینا ( Palmariva Bodrum )

اولین پیشنهاد ما به شما بازدید و گشت و گذار در مرکز خرید پالمارینا در تور استانبول است . این مجموعه به اندازه ای خوب است که تجربه خریدی بی نظیر را در اختیارتان قرار میدهد و چهره شهر استانبولرا کاملا تغییر داده است . پالمارینا دارای بیش از پنجاه فروشگاه است و در آن انواع لوازم دکوری خانه ، پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و الکترونیکی به چشم می خورد . در این مجموعه برندهای محبوب و بزرگی نمایندگی دارند که معمولا خرید از انها چندان ارزان نخواهد بود . این مجموعه دارای کافه و رستوران بین المللی

مرکز خرید میدتون ( Midtown Shopping Centre )

این مجموعه در استانبول یکی از بهترین هاست که در محله معروف ارتاکنت قرار گرفته است . میدتون تنها مرکز خرید سرپوشیده این شهر است و دارای امکانات متعددی همچون سالن سینما ، سوپر مارکت و پارکینگ است . در این مرکز خرید بیش از یکصد فروشگاه و نمایندگی های معتبر مشغول به فعالیت هستند و در کنار آن تعداد زیادی کافه و رستوران و مراکز فرهنگی به چشم می خورد که روی هم رفته گشت و گذاری بیادماندنی را برایتان رقم خواهد زد .

بییشتر بدانید: جاذبه های دیدنی که باید در سفر به استانبول ببینید

مرکز خرید اوسیس ( Bodrum Oasis Shopping Centre )

به گزارش سفر باتو ، مرکز خرید اوسیس ، اولین مرکز خرید ساخته شده در استانبول است که بیشتر به خاطر سبک معماری و تلفیق معماری شرقی و غربی مورد توجه قرار گرفته است . این مجموعه دارای فضایی بسیار زیباست و در اطراف درختان نخل و خرما ، تالاب های نیلوفر آبی و کاکتوس های منحصر بفرد چند ده ساله به چشم می خورد . این مجموعه دارای امکانات متنوعی نظیر سالن های سینما ، رستوران ، زمین بازی کودکان و ... است .

ارسال نظر: