تور کیش جزیره آفتابی ایران با سفرهای گالیور

کدخبر: 2368267

مهد فرهنگ ایران باستان ، جزیره کیش جزیره آفتابی ایران است که می توانید تعطیلات خود را به خوشی در این جزیره بگذرانید. همچنین ، تعریف کیش تنها به فرهنگ آن محدود نمی شود ، بلکه موارد بسیار بیشتری برای ارائه به گردشگران خود دارد. بیایید بررسی کنیم

نسیم آنلاین : مهد فرهنگ ایران باستان ، جزیره کیش جزیره آفتابی ایران است که می توانید تعطیلات خود را به خوشی در این جزیره بگذرانید. همچنین ، تعریف کیش تنها به فرهنگ آن محدود نمی شود ، بلکه موارد بسیار بیشتری برای ارائه به گردشگران خود دارد. بیایید بررسی کنیم

موقعیت جغرافیایی و آب و هوای جزیره کیش

کیش که در خلیج فارس در سواحل جنوبی ایران واقع شده است ، "بهشت گردشگران" نامیده می شود. این جزیره 91.5 کیلومتر مربع است و بخشی از شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان ایران است. کیش به عنوان یک منطقه ساحلی ، فاقد کوه و تپه های بلند است. بیشتر آن سطح مسطح است. همچنین ، این مکان دارای آب و هوای نیمه استوایی با رطوبت بالا است. تو راین جزیره یعنی تور کیش یکی از بهترین انتخاب ها جهت سفر داخلی می باشد

مکانهای تفریحی و گردشگری

اگرچه این یک جزیره کوچک است ، اما مکان های بسیاری دارد که ذهن و روح گردشگر را به خود جلب می کند. در میان انبوه جاذبه های گردشگری ، مکانهای زیر ذکر شده محبوب ترین مکانها هستند.

در داخل کشتی عظیم یونانی نگاه می کنید

کمی طعم دیدن تاریخ در خانه مردم شناسی بومی کیش

تجربه منحصر به فرد کاریز زیرزمینی

یک روز سرگرم کننده در پارک آبی اوشن و پارک پرندگان

جت اسکی و بسیار از تفریحات دریایی و آبی نیز به شما توصیه می شود و اگر در زمین راحت ترید ، دوچرخه سواری برای شما مناسب است. برای کسانی که می خواهند در تفریحات خود تاریخچه ای داشته باشند ، تور شهر باستانی حریره می تواند بهترین جاذبه باشد.

به طور خلاصه ، ما نمی توانیم در این مقاله از کیش به اندازه کافی برای شما رونمایی کنیم. از تاریخ فرهنگی گرفته تا سبک زندگی مدرن ، این جزیره همه چیز را به همراه پشتیبانی عالی گردشگری برای گردشگران خود دارد. جزیره یکش در کنار مشهد مقدس دو تا از پر مسافر ترین مقصد های گردشگری کشور مان است در این مقاله سعی داریم جاذبه های گردشگری کیش و تعدادی از هتل های کیش و جاذبه های تفریحی و گردشگری مشهد مقدس و تعدادی از هتل های مشهد و هتل آپارتمان مشهد را برای شما معرفی میکنیم. به دلیل قرار گرفتن بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس مهم ترین عامل محبوبت توریستی و گردشگری این شهر در کشورمان می باشد. اطلاعات بیشتر در سلیت سفرهای گالیور یافت میشود.

بازار عربی در کیش قدیمی ترین بازار در جزیره کیش است که از گذشته مرکز خرید مردم بومی و مسافران بوده است. بازار عرب در کیش در یک طبقه واقع شده است و اندازه آن بسیار کوچک است. بیشتر فروشندگان آن قادر به صحبت به زبان های عربی و فارسی هستند. خرید از این بازار قطعاً به نفع بودجه و اقتصادی است. بازار عرب در کیش در مجاورت مرکز خرید پارس خلیج واقع شده است و یکی از منحصر به فردترین سواحل و اسکله های کیش در مجاورت آن قرار دارد. گردشگران معمولاً به دلیل سابقه ، معماری عربی ، طراحی سنتی و همچنین ارزان بودن از این بازار دیدن می کنند. بازدید از بازار عرب در کیش حداقل یک بار برای هر مسافر جذاب خواهد بود.

پارک شهر در کیش ، یک فضای تفریحی برای پر کردن اوقات فراغت گردشگران ، یکی از جاذبه های کیش به حساب می آید. پارک شهر 10.8 هکتار مساحت دارد. از عجایب دیدنی این جاذبه می توان به دریاچه مصنوعی با بین 20 تا 30 قایق در داخل ، زمین های بازی کودکان ، چشمه و طبیعت سبز جادویی آن اشاره کرد. دیوارهای جانبی پارک با نقاشی های هنرمندان پیچیده تزئین شده است. تعدادی آلاچیق برای استراحت خانواده ها و استفاده بهینه از فضاهای ایجاد شده در پارک در طول مدت اقامت خود وجود دارد. برخی مناطق پارک مانند فضای بازی کودکان به گونه ای طراحی شده اند که در تابستان قابل استفاده هستند و افراد می توانند در فصول گرم سال از این فضاها استفاده کنند. پارک شهر بخشی از مراسم و برنامه هایی را دارد که در موارد مختلف برگزار می شود. تور کیش و هتل کیش خود را در وب سایت سفرهای گالیور رزرو کنید و برای دیدن این پارک زیبا به جزیره کیش سفر کنید.

باغ پرندگان در کیش ، واقع در پارک دلفین های کیش ، یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش است.

هدف پارس سافاری در کیش توسعه گردشگری و ایجاد تفریحات سالم برای کل گروه های سنی است. جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی و موقعیت مناسب برای اسکان گردشگران ، امکان این نوع تورها را دارد. یکی از معروف ترین انواع تورهای سافاری پارس ، تور کویر با موقعیت و مسیر حرکت آن است. انواع وسایل نقلیه مورد استفاده در این تورها شامل وسایل نقلیه دو بعدی و چهار محوره مانند لندرور ، تویوتا لندکروزر و حتی شتر است. پیست آفرود پارس سافاری محیطی مناسب برای تجربه موتور سیکلت با موتورهای مدل های مختلف است. پارس سافاری دارای چندین مسیر آسفالت استاندارد است که امکان تجربه مسابقات جاده ای را در زمینه های مختلف برای سنین مختلف در شرایط ایمن فراهم می کند. با سفر به جزیره کیش و رزرو تور کیش از سامانه سفرهای گالیور میتوانید بازدید و تفریحاتی زیبا در سافاری کیش داشته باشید.

پارک ساحلی مرجان (ساحل مرجانی) در کیش که در نزدیکی بازار مرجان واقع شده است یکی از مراکز دیدنی جزیره کیش است. بازار مرجان را به ساحل متصل می کند. ساحل مرجانی کیش آنقدر آبی و تمیز است که می توان هر موجود متحرکی را برای وجود مرجان ها به اشکال مختلف در زیر آب مشاهده کرد. صدفهای رنگارنگ صدف و حلزونهای مختلف و سنگهای دریایی که غالباً توسط آب خلیج به ساحل آورده می شوند. هر ساله بسیاری از مسافران و ساکنان جزیره کیش اوقات فراغت خود را در این ساحل می گذرانند و از مناظر دیدنی کیش لذت می برند. در اطراف ساحل مرجان در کیش چایخانه ها ، رستوران ها و بوفه های بسیار متنوعی وجود دارد که مسافرت لذت بخشی و لذت بخشی را برای شما رقم می زند.

ارسال نظر: