راهنمای سفر به کیش از تبریز

کدخبر: 2368322

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور کیش از تبریز به صفحه رسمی یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. گفتنی است، سامانه علی بابا در زمینه‌های دیگر ازجمله تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، تورهای مسافرتی و رزرو هتل خدمات رسانی می‌کند.

جزیره کیش همچون نگینی در منطقه خلیج فارس می‌درخشد. این جزیره از گذشته تاکنون یکی از مهم‌ترین و زیباترین جزیره‌های خلیج فارس به‌حساب می‌آید. کیش از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی بسیاری برخوردار است و می‌توانید تور کیش از تبریز  از بهترین نقاط توریستی این شهر دیدن کنید. سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج از ایران با تور کیش به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. اگر قصد مسافرت به کیش را دارید، قبل از سفر لازم است با یک سری نکات در رابطه با کیش آشنا شوید تا مسافرت لذت‌بخش و ایده‌آلی را در تور کیش از تبریز تجربه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با راهنمای سفر به کیش از تبریز سفری راحت و دور از هرگونه استرس را سپری کنید.

نسیم آنلاین : شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تور کیش از تبریز به صفحه رسمی یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. گفتنی است، سامانه علی بابا در زمینه‌های دیگر ازجمله تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، تورهای مسافرتی و رزرو هتل خدمات رسانی می‌کند.

تور هوایی کیش از تبریز

با توجه به مسافت طولانی تبریز تا کیش، بهترین روش جابه‌جایی سفر با هواپیما است. فاصله هوایی تبریز به مقصد کیش 1500 کیلومتر بوده و این پرواز در مدت زمان حدودی کم‌تر از سه ساعت انجام می‌شود. به‌دلیل توریستی بودن این دو شهر معمولا در بیش‌تر روزهای هفته، پرواز تور کیش از تبریز وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید در روز موردنظرتان یا درصورت موجود نبودن، در روزهای قبل یا بعد از تاریخ مشخص شده به جزیره کیش سفر کنید. توصیه می‌کنیم اگر از برنامه سفر و تاریخ حرکت‌تان مطمئن هستید، قبل از اتمام ظرفیت‌ها به رزرو تور کیش بپردازید.

دلایلی از قبیل تعطیلات، بسته بودن به خاطر پایان ساعت کاری دفاتر مسافرتی و فرار از ترافیک شهر مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی برای شما میسر و خوشایند نیست، به آسانی می‌توانید فقط با ورود به سامانه علی بابا تور کیش از تبریز را به شیوه اینترنتی رزرو کنید.

سفر به کیش از تبریز به وسیله قطار

بی‌شک سفر با قطار هیجان‌انگیزترین و محبوب‌ترین وسیله جابه‌جایی محسوب می‌شود؛ به‌خصوص اینکه امکان تماشای مناظر و دیدنی‌های بین راه برای مسافران وجود دارد. با توجه به این موضوع که مسیر ریلی از تبریز به بندرعباس ساخته نشده، تجربه سفر با قطار از تبریز به کیش ممکن است کمی پیچیده و خسته‌کننده به نظر برسد.

اگر مدت زمان رسیدن به جزیره کیش برای شما چندان موضوع مهمی نیست، می‌توانید با استفاده از قطار و البته تجربه یک سفر کوتاه دریایی به جزیره سفر کنید. به منظور مسافرت با قطار، ابتدا باید با قطار تبریز به تهران رفته (در مدت زمان 10 الی 12 ساعته؛ به نوع قطار بستگی دارد) و در آن جا با قطار تهران به اصفهان (1300 کیلومتر در مدت زمان حدودی 16 ساعت) بروید. پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر در این شهرها، اگر فرصت کافی دارید، به گشت‌وگذار و استراحت بپردازید و در آخر با استفاده از قطار اصفهان به بندرعباس (1400 کیلومتر در مدت زمان تقریبی 16 ساعته) خواهید رسید. پس از ورود به بندرعباس (فاصله بین بندرعباس تا بندر لنگه 220 و تا بندر آفتاب 300 کیلومتر است) از طریق یکی از بنادر لنگه یا چارک با استفاده از کشتی‌های دریایی به سمت جزیره حرکت کنید.

تور زمینی کیش از تبریز

سفر به کیش از تبریز به وسیله اتوبوس طولانی‌ترین انتخاب برای سفر به کیش محسوب می‌شود. چنانچه زمان رسیدن به جزیره و راحتی برای شما مهم است، در کم‌ترین زمان با پرواز به کیش خواهید رسید. از مزایای مسافرت با اتوبوس می‌توان به ارزان بودن بلیط و دردسترس بودن همیشگی اتوبوس اشاره کرد؛ ولی به‌طورکلی اکثر سفرهای تور کیش از تبریز از طریق هواپیما انجام می‌پذیرد. فاصله زمینی تبریز تا جزیره کیش 2002 کیلومتر است و این سفر در مدت 20 الی 21 ساعت انجام می‌شود. لازم به ذکر است با توجه به موقعیت خاص جزیره کیش مسافرت با استفاده از اتوبوس تا مقصد بندرعباس امکان‌پذیر بوده و برای رسیدن به جزیره کیش باید از طریق کشتی‌های دریایی به جزیره بروید.

رزرو تور کیش از تبریز به‌صورت اینترنتی

برای اطلاع از قیمت و تاریخ حرکت تور کیش از تبریز ابتدا به صفحه اختصاصی یا اپلیکیشن علی بابا وارد شوید و اطلاعاتی ازجمله شهر مبدا (تبریز)، مقصد (کیش)، زمان حرکت و برگشت تور، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های موردنظر را وارد کنید. در کم‌ترین زمان فهرست کاملی از تورهای کیش با مشخصاتی ازجمله نوع وسیله جابه‌جایی، تعداد ستاره و خدمات هتل‌های کیش همراه قیمت‌ها نشان داده می‌شوند. در نظر داشته باشد هرچه یک تور مسافرتی از خدمات ایده‌آل‌تری (بالابودن کلاس پروازی و هتل بالای چهار ستاره) برخوردار باشد، قیمت تور کیش افزایش می‌یابد.

اگر قصد دارید با ارزان‌ترین تور مسافرتی علی بابا به جزیره کیش سفر کنید، شما می‌توانید از طریق گزینه فیلتر مواردی از جمله انتخاب قیمت تور، نوع وسیله سفر، تعداد ستاره هتل، خدمات و امکانات هتل و درصورت تمایل فیلتر جستجو را براساس میزان محبوبیت تورها از نظر مسافران انتخاب کنید. پس از جستجو، فهرست تورها باتوجه به اطلاعات وارد شده نمایش داده می‌شوند. لازم به ذکر است برای رزرو ارزان‌ترین تورها چنانچه با هواپیما به کیش قصد مسافرت دارید، باید پایین‌ترین نوع کلاس پروازی و هتل‌های کم‌تر از دو ستاره را برای اقامت انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به کیش از نظر ارزان بودن هزینه‌ها

اگر علاقه دارید در فصل ارزان و خلوت با استفاده از پرواز به این شهر سفر کنید، تابستان بهترین زمان برای سفر با قیمت ارزان است. به‌دلیل هوای بسیار گرم و بالا بودن رطوبت در جزیره کیش، تعداد سفرها به کیش کاهش می‌یابد و شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی برای فروش بلیط و جذب بیش‌تر مسافران قیمت تور کیش و بلیط پرواز را با قیمت مناسب‌تر عرضه می‌کنند. به یاد داشته باشید در ایام و مناسبت‌های خاص (تعطیلات و جشن‌های سنتی کیش)، تعداد گردشگران در جزیره افزایش پیدا می‌کند؛ پس اگر علاقه دارید در فصلی شلوغ به کیش بروید، بهتر است چندین ماه قبل از سفر اقدام به رزرو اینترنتی از سامانه معتبر علی بابا کنید.

رزرو تور کیش از علی بابا

با رزرو تور لحظه آخری کیش از تبریز به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه علی بابا بدون نیاز به مراجعه به دفاتر مسافرتی، با سریع‌ترین روش امکان رزرو تور کیش فراهم شده است؛ شما در هر زمان و شرایطی فقط با مراجعه به سامانه علی بابا می‌توانید بلیط سفر، تور مسافرتی و هتل را رزرو کنید‌. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، انتقادات و مشکلات احتمالی شما مسافران عزیز است.

ارسال نظر: