گزینه پیشنهادی بایدن: مواضع ضداسرائیلی را تضعیف می‌کنم

کدخبر: 2369937

زنی که از جانب بایدن برای احراز پست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، نامزد شده؛ خطاب به مجلس سنا، یکی از اولویت هایش را حراست از امنیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

«لیندا تامس گرینفیلد» نامزد پست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، در جلسه استماعی که در مجلس سنا برگزار شد؛ مدعی شد که در صورت تائید صلاحیت از سوی این مرجع قانونگذاری، با بی عدالتی علیه رژیم صهیونیستی مبارزه کرده و از کشورهایی که تن به سازش داده اند؛ می خواهد که در مجامع بین المللی، از اسرائیل حمایت کنند.

گرینفیلد همچنین مدعی شد که با همتایان صهیونیست خود در راستای تقویت امنیت این رژیم و آنچه به زعم او «وسعت بخشیدن به دایره صلح است»؛ همکاری خواهد کرد.

وی ادمه داد: امیدوارم آن کشورهایی که تابع توافق نامه های ابراهیمی(سازشکاران) هستند؛ در سازمان ملل هم از اسرائیل حمایت کنند.

گرینفیلد جنبش تحریم رژیم صهیونیستی را نیز غیرقابل پذیرش عنوان کرد و مدعی شد: این اقدامات یهودستیزانه است و مهم است که به آنها اجازه ندهیم در سازمان ملل شنیده شوند. من قصد دارم علیه آنها فعالیت کنم.

در میان اظهارات وی، تنها موردی که چندان به مذاق صهیونیست ها خوش نیامد، تصمیم احتمالی جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا برای بازگشت به شورای حقوق بشر سازمان ملل است که از سوی دولت ترامپ به برخورداری از گرایش‌های صهیونیست ستیزانه متهم شده بود.

گرینفیلد در توجیه این تصمیم مدعی شد: عدم حضور آمریکا در چنین مجامعی، قابلیت نفوذ واشنگتن را تحت الشعاع قرار می دهد و همین موضوع نیز انگیزه بازگشت ما به یونسکو یا تامین مالی آنروا است.

 

منبع: مهر
ارسال نظر: