قاچاق سوخت با اتوبوس شرکت واحد در شهرری

کدخبر: 2376989

فرمانده انتظامی شهرستان ری از قاچاق سوخت با اتوبوس شرکت واحد در شهرری خبر داد.

نسیم آنلاین: سرهنگ محمد قاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سوخت قاچاق اظهار کرد: در پی دریافت اخباری در هفته‌های اخیر مبنی بر دپو، توزیع و قاچاق سوخت به صورت خارج از شبکه در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر پیگیری موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری مربوط قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که یک واحد صنعتی در محدوده خاورشهر مقدار فراوانی فرآورده‌های نفتی را در مخازن بزرگ خارج از شبکه توزیع جمع آوری کرده است، در شاخه دیگری از تحقیقات به دست آمده متهمان با استفاده از 2 دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک دستگاه خودرو ایسوزو اقدام به قاچاق فرآورده‌های جمع آوری شده کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از کلانتری 177 خاورشهر با هماهنگی‌های قضائی به نشانی اعلامی اعزام شدند، ابراز کرد: در بازرسی از محل حدود 40 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شد.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را حدود 12 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تشریح کرد: در این زمینه 4 قاچاقچی دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی بخش خاوران معرفی شدند.

وی بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تأکید کرد و از مردم درخواست داشت هرگونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: