نخل عزاداری چند صد ساله در آتش سوخت

کدخبر: 2377488

فرماندار اردستان گفت: نخل عزاداری چندصد ساله یکی از محلات اردستان در آتش سوخت؛ بعد از آن مأموران پلیس شهرستان با هوشیاری کامل در کمتر از پنج ساعت دو نفر متهم را شناسایی، دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

نسیم آنلاین: سید محمدهادی احمدی طباء اظهار کرد: حدود ساعت ۱۵ روز شنبه ۳۱ تیرماه نخل عزاداری محله کوشک اردستان که قدیمی‌ها قدمت آن را حدود ۳۰۰ سال عنوان می‌کنند، آتش می‌گیرد و کاملاً از بین می‌رود.

وی افزود: از دقایق ابتدایی وقوع این اتفاق دلایل و احتمال‌های فراوانی توسط آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین سرهنگ مصطفی صادق زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان اظهار داشت: در پی اعلام حریق عمدی نخل محله کوشک در شهر اردستان و اهانت به مقدسات و اعتقادات مردم که موجب جریحه‌دار شدن دل عزاداران حسینی گردید، فرماندهی و کارکنان انتظامی شهرستان را بر آن داشت که تا دستگیری عاملان این حریق، لحظه ای آرام نگیرند.

وی گفت: مأموران پلیس شهرستان با هوشیاری کامل در کمتر از پنج ساعت دو نفر متهم را شناسایی و دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

صادق‌زاده بیان داشت : متهمین با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را از ارتکاب جرم٬ اختلاف با مسؤولین هیأت مذهبی اعلام کردند که جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان گردیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در خاتمه خاطرنشان کرد : پلیس با به کارگیری تمامی امکانات و تجهیزات با مخلین نظم و امنیت جامعه بدون هیچ گونه اغماض برخورد خواهد نموده و در راستای برقراری امنیت در جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

منبع: ايسنا
ارسال نظر: