اولین حضور بانوان هوادار آلومینیوم اراک در ورزشگاه

کدخبر: 2377772

در نخستین دیدار خانگی آلومینیوم اراک در لیگ بیست و سوم، بانوان هوادار آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی حضور یافتند تا برای اولین بار از نزدیک شاهد تیم محبوبشان باشد.

نسیم آنلاین: باشگاه آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر به شدت پیگیر بحث حضور بانوان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برای مسابقات خانگی این تیم بوده که در نخستین میزبانی فصل چنین اتفاقی رخ داد و شاگردان سید مجتبی حسینی تماشاگران خانم و آقا را در دیدار مقابل استقلال خوزستان در کنارشان خواهند داشت.

در اطلاعیه باشگاه آلومینیوم پیرامون این موضوع آمده: «با تلاش و پیگیری باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک و همکاری نهادهای ذی‌ربط، شرایط حضور بانوان فوتبال دوست اراکی در ورزشگاه همانند آقایان فراهم آمده و گیت‌های ورودی مجزا نیز برای بانوان گرانقدر نصب شده است.»

طبق اطلاعیه سایت بلیت فروشی مسابقه آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان، تعداد ۳۵۰ بلیت برای جایگاه بانوان که زیر اسکوربورد ورزشگاه امام خمینی(ره) قرار دارد، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، بانوان اراکی همواره در تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم حضور داشتند که حالا شرایط ورود به ورزشگاه در مسابقات رسمی نیز برای آنها به وجود آمده تا در کنار تیم محبوب‌شان باشند.

ارسال نظر: