فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء:

سامانه موشکی اس ۳۰۰ تا پایان امسال عملیاتی می‌شود

کدخبر: 2044706

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء ارتش جمهوری اسلامی از عملیاتی شدن سامانه موشکی اس ۳۰۰ تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در حاشیه محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام شامخ سرباز در منطقه پدافند هوایی شمالغرب در تبریز در گفتگو با فارس در این شهرستان اظهار داشت: سامانه موشکی برد بلند راهبردی اس 300 تا پایان سال جاری عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم سرافراز و ولایتمدار ایران بدانند سربازان آنان در جبهه‌های مختلف مشغول کار و وظیفه شبانه‌روزی خود هستند و در کنار سامانه موشکی راهبردی اس 300 و ده‌ها سامانه دفاعی دیگر وظیفه پوشش فضای کشور و رصد آن را انجام می‌دهند.

****

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در مراسم محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام شامخ سرباز، با بیان اینکه چنین محافلی تفاوت‌های عمده‌ای با محافل دیگر نقاط دنیا علی‌الخصوص با کشورهای استکباری دارد، اظهار داشت: سربازان ما فرماندهان خود را به عنوان پدران معنوی تلقی می‌کنند و این پدران معنوی همچون برادر و پدر و فرزند، این عزیزان را نصیحت می‌کنند که برای ورزیدگی جسم و روح آن‌ها است.

وی با بیان اینکه سربازان ما با سربازان کشورهای اروپایی و آمریکایی که برای قتل و خونریزی دوره می‌بینند، تفاوت دارند افزود: سربازی که وارد نیروهای پدافند جمهوری اسلامی ایران می‌شود فقط برای حفظ و حراست از دین مبین اسلام تلاش می‌کند و این تنها به دلیل این بوده که ولایی فکر می‌کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جوانان و سربازان سلحشور این مرز و بوم میراث‌دار خون شهدا هستند، چرا که امروز مشاهده می‌کنیم برخی از مدافعان حرم هم سن سربازان ما هستند و حتی برخی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شاید 4 یا 5 سالشان بود، این نشان دهنده این است که این مساله در رگ و ریشه و خون جوانان دمیده شده و ولایی هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه از کمک‌ها و همدلی‌های سربازان و نیروهای پایور اتفاقی می‌افتد که به‌هیچ‌عنوان دشمن حتی نمی‌تواند نگاه چپ به سربازان ما بکند، گفت: بوق و کرنای استکبار به درد خودش می‌خورد.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم دشمن با همه توان نظامی در خلیج‌فارس زمین‌گیر شده و در یک‌طرف دیگر در عراق و سوریه مغلوب شده و به‌طورکلی استکبار با همه توان نظامی‌اش در افغانستان، سوریه و لبنان زمین‌گیر شده و جرات نمی‌کند به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود و این به خاطر این است که سربازان ما به معنای تمام و کمال ولایی هستند.

در این نشست که با حضور پدران سربازان حاضر در پدافندغیرعامل شمال‌غرب کشور و مقامات بلندپایه لشکری و کشوری استان برگزار شد، در خاتمه در حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از کارکنان وظیفه و پایور مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر: