خرید تلویزیون در بانه با بهترین قیمت

کدخبر: 2372444

قیمت تلویزیون بانه در مقایسه با سایر شهر‌‎ها بسیار پایین‎‌تر بوده و به همین دلیل است که خیلی از افراد تلویزیون یا سایر وسایل برقی خود را سعی می‌کنند از این شهر خریداری کنند. باتوجه به قیمت روز افزون کالا‎‌ها همه به دنبال خرید از جایی با قیمت متناسب و کیفیت خوب هستیم که با اطلاع از کیفیت و قیمت تلویزیون بانه با آسودگی بیشتری خرید می‎‌‌کنید؛ چراکه مطمئن هستید خریدی مطمئن ومقرون به صرفه انجام داده‌اید. اگر قصد خرید تلوزیون را دارید با ما همراه شوید تا بر اطلاعات خود در این باره بیافزایید.

تلویزیون که امروزه  جزو وسایل ضروری هر خانه محسوب می‌شود از گذشته تا امروز همانند دیگر فناوری‎‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است به طوریکه اولین تلویزیون در ایران تنها قادر بود دو شبکه را نمایش دهد. اما به مرور بر قابلیت‎‌های تلویزیون‎‌ها افزوده شد و امروزه شاهد ازدیاد امکانات آن هستیم. تلویزیون‎‌های نسل جدید علاوه بر نمایش تعداد زیادی شبکه، قابلیت‎‌هایی مثل نصب بازی و اتصال به وای فای خانگی و سرچ کردن را دارند وهمچنین قابلیت اتصال به تلفن همراه را از ویژگی بسیار خوب آن می‌توان به شمار آورد. یکی از برندهای معروف و پرفروش تلویزیون برند ال جی را می‌توان نام برد که تلویزیون‌های این برند هم‎‌گام با پیشرفت تکنولوژی در جهان پیش می‎‌روند و بر امکانات خود می‎‌افزایند. قیمت بالای لوازم خانگی یکی از دغدغه‎‌هایی است که در جامعه وجود دارد؛ ولی با خرید تلوزیون ال جی در بانه می‌توانید تلویزیون با کیفیت ولی قیمت پایین‌تری را از این شهر تهیه کنید.

چرا قیمت کالا در بانه ارزان‎‌تر است؟

بانه شهری در استان کردستان و واقع در همسایگی عراق است که به علت موقعیت جغرافیایی آن واردات زیادی اعم از تلویزیون، یخچال، کولرگازی و... به این شهر انجام می‌گیرد. یکی از کالا‎‌هایی که مردم در طی سال‎‌های اخیر ترجیح می‌دادند از این شهر تهیه کنند تلویزیون بوده، چراکه قیمت تلویزیون در بانه  به علت عدم پرداخت هزینه گمرک پایین‌تراست و ممکن است شما همان تلویزیون را در شهر خود با قیمت بسیار بالاتری خریداری کنید. البته ممکن است به شما گفته شود که علت این ارزانی جنس‎‌های بی‌کیفیت خارجی است و این جنس‎‌ها ضمانت نامه ندارند. در صورتیکه بسیار پیش آمده که جنس‌‎هایی را با قیمت گزاف همراه ضمانت‎‌نامه خریداری شده ولی بعد از خرابی متوجه شدند که ضمانت نامه تقلبی داشته. پس الزاما داشتن ضمانت نامه تاییدی بر داشتن پشتیبانی در صورت خرابی نیست. البته لوازم موجود در بانه به طور معمول ضمانت‎‌نامه دارند ولی قرار نیست هزینه‎‌ای که در شهر خود بابت گارانتی یاضمانت‎‌نامه می‌پردازید، پرداخت کنید. نکته بعدی این است که بازار بانه پر از محصولات مختلف با رنگ‎‌ها و کیفیت‎‌های مختلف از برند‌‎های مختلف است و ممکن است در آن بین اجناس بی‌کیفیت عرضه شود. ولی با خرید از یک سایت یا فروشگاه معتبر نباید نگران این موضوع باشید.

تلویزیون ال جی در بانه اورجینال

یکی از فروشگاه‎‌های اینترنتی معتبر برای خرید تلویزیون بانه اورجینال است که می‌توان از طریق این سایت از قیمت تلویزیون در بانه مطلع شده و ویژگی تلویزیون‎‌ها را بررسی و با هم مقایسه کرد. همانند سایر لوازم، قیمت تلوزیون ال جی در بانه پایین‌تر است و شما هر نوع تلویزیونی که در بازار موجود است می‌توانید از بانه با قیمت مطلوب‌تری خریداری کنید. اما در ادامه می‌خواهیم به بررسی ویژگی تلویزیون‌های جدید ال جی بپردازیم.

در سال 1958 شرکت ال جی که در واقع یک شرکت الکترونیکی کره‌ای است تاسیس شد و این شرکت تولید اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را از سال 1966 آغاز نمود. جالب است بدانید این شرکت تبدیل به یک هولدینگ شده و 71 شرکت را در زیر شاخه خود قرار می‎‌دهد؛ ولی تنها 15 شرکت در حوزه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت می‎‌کنند و بقیه در زمینه‎‌های مختلفی چون تولید خمیر دندان و پودر ماشین لباس شویی و... می‎‌پردازند. ولی بیشترین درآمد خود را از طریق فروش لوازم الکترونیکی مثل موبایل و همچنین لوازم سرگرمی چون تلویزیون و سینمای خانواده کسب می‎‌کند. یکی از پرفروش‌ترین و گران‌ترین تلویزیون‎‌های ال جی OLED است به طوریکه سالانه دو تا سه میلیون از این تلویزیون‎‌ها به فروش می‌رود.

درباره تلویزیون OLED  ال جی

تلوزیون‌های OLED از سال 2013 وارد بازار شدند و از آنجا که این تلویزیون تکنولوژی جدیدی است پس طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به تلویزیون‎‌های نسل قبل خود دارد. ولی همان‌طور که اشاره کرده بودیم با خرید تلویزیون ال جی در بانه می‌توان قیمت کمتری را پرداخت کرد. اما چرا این تلویزیون‎‌ها طرفداران زیادی دارند؟ کیفیت فوق‌العاده صفحه نمایشگر این تلویزیون‌‎ها و عمق زیاد رنگ‎‌ها در آن و نزدیکی و رنگ و تصاویر به واقعیت و همچنین پخش تصاویر به حالت سه بعدی سبب شده تا این تلویزیون طرفداران خود را داشته باشد. اگر بخواهیم درباره خصوصیات این تلویزیون‎‌ها توضیح دهیم باید بگوییم که این تلویزیون‌ها از پیکسل‌های جداگانه تشکیل شدند که هنگام نشان دادن ‌صفحه‎‌ی سیاه و یا رنگ سیاه پیکسل‌‎های آن قسمت سیاه رنگ به طورکامل خاموش می‌شود و این امر باعث می‎‌شود که هم بیننده با عمق بیشتری رنگ سیاه را ببیند و هم در مصرف برق آن صرفه جویی می‌شود. اما به طور کلی مصرف برق این تلویزیون‎‌ها با LCD تفاوت چندانی ندارد و تقریبا مساوی است.

بررسی مدل های دیگر تلویزیون ال جی

  • بررسی تلویزیون ال جی 50 اینچ مدل 7350UN 50،

این تلویزیون که در سال 2019 تولید شده و دارای کیفیت عالی در زمینه صوتی و تصویری بوده به طوریکه مشاهده رنگ‎‌ها را به صورت طبیعی و اصلی امکان پذیر می‎‌کند و کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K ULTRA HD است. این تلویزیون 50 اینچی دارای صفحه تخت بوده و مجهز به سیستم وای فای و مرور گر وب است. خوب است بدانید مصرف برق این تلویزیون در رده A  می‌باشد. طبق گفته‎‌هایمان درباره قیمت تلویزیون در بانه پیشنهاد می‌شود از قیمت تلو‌زیون ال جی در بانه اطلاع یابید و بعد اقدام به خرید کنید.

  • تلویزیون ال جی مدل CX 77

این تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED با صفحه‎‌ای تخت و کیفیت 4K بوده و دارای پردازنده 4 هسته‌ای است که سبب می‌شود حتی اگر تصویر کیفیت مناسبی نداشته باشد با کیفیت بالا آن را نمایش دهد. همچنین شما می‌توانید عمق تصاویر و رنگ‌‎ها را توسط 8 میلیون پیکسل به کار رفته در آن دریابید. تلویزیون ال جی مدل 77CX با داشتن هوش مصنوعی می‎‌تواند دستورات صوتی شما را به اجرا در آورد. اگر بخواهیم قابلیت‎‌های دیگر این تلویزیون را که در سال 2020 توسط کمپانی ال جی به بازار عرضه شد نام ببریم می‌توانیم به گوگل دستیار، کنترل از را دور، مرورگروب، Wifi، همچنین قابلیت اتصال به گوشی هوشمند اشاره کنیم.

  • تلویزیون ال جی مدل 55 NANO95

این تلویزیون دارای صفحه LCD/LED Nanocell  بوده و تصاویر را با رزولوشن 4320* 7680 پیکسل و با کیفیت 8k به نمایش می‌گذارد. قابلیت اتصال به اینترنت را می‌توان از ویژگی دیگر تلویزیون Nanocell برشمرد.  این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های رده بالا نیست و با چک کردن قیمت تلویزیون در بانه متوجه خواهید شد که قیمت پایین‌تری نسبت به تلویزیون‎‌های رده بالا دارد. پس اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت خوب و قیمت تقریبا مطلوبی هستید می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

https://www.aparat.com/v/ULXu1

فروشگاه لوازم خانگی اورجینال بانه دارای 7 سال سابقه کاری بوده و 5 سال است که کار خود را در غالب فروش اینترنتی آغاز کرده است. اگر به دنبال ضمانت کالای اصل هستید اورجینال بانه را فراموش نکنید. این فروشگاه با ارائه بهترین قیمت تلویزیون از برند‎‌های مختلف سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. برای ارتباط با فروشگاه می‌توانید به سایت baneh-orginal.ir مراجعه فرمایید و برای اطلاع از قیمت‎‌ها با شماره تماس 09906267912 و یا 09185324228 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر: