لنگر چگونه می توانید با تعمیر مبل هزینه اضافی را کاهش دهید؟

کدخبر: 2372570

تعمیر مبل می تواند برای بسیاری از خانواده ها صرفه اقتصادی داشته باشد. چرا که بسیاری از افراد زمانی که قصد دارند از شر مبل های کهنه و کثیف خود راحت بشوند، با مواجه شدن با قیمت های سرسام آور مبل های جدید بر سر دوراهی می مانند که آیا مبل نو بخرند یا مبل دسته دوم بخرند؟ حال آسان ترین راه و هوشمندانه ترین روش برای رهایی از مبل های کهنه و مستعمل این است که مبل های خود را تعمیر نمایید. چراکه مبل های دسته دوم مبل های افراد دیگری بوده و شما از نحوه نگهداری و تمیز بودن آن ها مطلع نیستید، و اگر حتی مبل های دسته دوم را خریداری نمایید، نیاز دارید که آن ها را تمیز کرده و بشورید. بنابراین شما می توانید در صورت خراب شدن مبل های راحتی و استیل خود، با تعمیر کردن آن از هدر رفت هزینه های بسیار جلوگیری نمایید.

چرا بهتر است مبلمان خود را تعمیر کنیم؟

همانطور که میدانید مبل های خانه چه راحتی و چه از نوع استیل می تواند پس از مدت زمان طولانی نیاز به تعمیر پیدا کند. بنابراین شما می توانید با صرف اندک هزینه ای این کار را به نحو احسن انجام بدهید. تعمیر مبل می تواند از جنبه های زیادی برای اقتصاد خانواده سودمند باشد. چرا که بسیاری از افراد زمانی که با خرابی مبلمان خود مواجه می شوند، در تلاش هستند که برای خانه خود مبلمان جدیدی را بخرند که این موضوع می تواند برای اقتصاد خانواده سنگین باشد. چراکه با حقوق های کارمندی نمی توان صاحب یک مبل با کیفیت شد. بنابراین در خوشبینانه ترین حالت می توان به صورت اقساطی مبل خرید که این موضوع نیز می تواند برای خانواده ها دشوار باشد. حال برخی دیگر به دنبال خرید مبل دسته دوم می روند که همین موضوع می تواند بسیار هزینه بر باشد، چرا که شما برای خرید آن باید مبلغی را بپردازید و از همه مهمتر مبل های دسته دوم نیاز به شستشو دارند که همین موضوع می تواند هزینه های شما را به شدت بالا ببرد. بنابراین توصیه ما این است که با تعمیر مبل خود، با حداقل هزینه چهره جدیدی به خانه خود ببخشید.

انواع خرابی های متداول در انواع مبل ها

بسیاری از ما پس از مدتی استفاده کردن از مبل های خود، کم کم نیاز داریم که به فکر تعمیر کردن مبلمان خود بیفتیم. بنابراین شما می توانید به راحتی با شناختن انواع خرابی ها در مبلمان خود، مشکلات آن ها را حل کنید.

  • پوسیدگی چوب

  • خرابی دسته های مبلمان استیل

  • از بین رفتن رنگ دسته ها

  •  پاره شدن پارچه های روی مبل ها

  • نرم شدن بیش از حد فنرهای مبل

  • نرم شدن فوم داخلی مبل ها

بنابراین شما می توانید برای تعمیر کردن مبلمان خود، به سایت نیازیتو مراجعه نموده و یکی از بهترین مراکز تعمیرات مبل را برای تعمیر کردن مبلمان خود انتخاب نمایید.

تبلیغات

مبل های استیل را چگونه تعمیر می کنند؟

یکی از گران ترین مبل های موجود در بازار مبلمان استیل است که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، حال ممکن است پس از گذشت مدت زمان طولانی دیگر استفاده کردن از این نوع مبلمان برای افراد امکان پذیر نباشد. بنابراین شما می توانید به راحتی با تعمیر کردن مبلمان خود تمامی خرابی های مشهود در آن را برطرف نمایید. به طور کلی مشکلات رایج در مبل های استیل به این صورت بوده است که در قسمت های چوبی آن مشکلات متعددی ایجاد شده است . بنابراین دسته ها و تاج مبلمان استیل، باید تعویض، رنگ و سمباده کشی شود. بنابراین تشخیص هریک از این موارد به عهده افراد کاردان و حرفه ای بوده که می توانند تشخیص دهند که مبل به تعویض چوب نیاز دارد و یا رنگ کردن دسته ها یا تاج مبلمان استیل در برخی از موارد دیده شده که فنر کشی مبلمان استیل دچار مشکل شده است بنابراین شما می توانید به راحتی با تعویض کردن فنرکشی داخلی مبلمان آن ها را نو کنید.

چگونه می توان پارچه روی مبل ها را تعویض کرد؟

بسیاری از مبل ها نیاز به تعویض پارچه رومبلی دارند، بنابراین شما می توانید با اعتماد کردن به یک مجموعه حرفه ای و کاربلد از آنها بخواهید تا پارچه روی مبل، مبلمان راحتی شما را تعویض کنند. مراحل کار برای تعویض کردن پارچه روی مبل ها به این صورت بوده است که بسیاری از افراد می توانند با رویه کوبی این کار را انجام بدهند. بنابراین در گام نخست می توانید کلاف مبل باید با مواد زیر کار پوشانده شود و در مرحله بعد پارچه رومبلی بر روی مبل کشیده می شود. بنابراین زیرکار مبل بسیار مهم بوده و فنرکشی این قسمت می تواند برای افرادی که روی این نوع مبل ها می نشینند، راحتی خوبی را به ارمغان بیاورد.

تبلیغات

مناسب ترین جنس پارچه برای مبلمان راحتی چیست؟

پارچه های رومبلی برای مبلمان راحتی تنوع زیادی دارد که بسیاری از افراد براساس نیاز خود یکی از انواع آن را برای مبلمان خود انتخاب می کنند. بنابراین شما می توانید از پارچ های ساخته شده از الیاف طبیعی، پارچه های ساخته شده با الیاف مصنوعی و پارچه های ترکیبی برای روکش مبلمان راحتی خود استفاده نمایید. در بافت این نوع پارچه ها از کتان، پشم، ابریشم و پنبه استفاده شده است.

تبلیغات

جمع بندی

این روزها به دلیل گران شدن مبلمان جدید، و کاهش قدرت خرید افراد بسیاری از خانواده ها برای کاهش دادن هزینه های خود ترجیح می دهند که با تعمیر کردن مبلمان خانه های خود، هزینه های خود را کاهش بدهند. حال این تعمیر کردن مزایای زیادی برای افراد دارد که می توان به نوشدن مبلمان، هزینه کمتر برای تعمیر به جای خرید و زیبا شدن دکوراسیون خانه اشاره کرد.

ارسال نظر: