نقش مهم برند ایفاپل در طراحی و تولید کلید و پریز

کدخبر: 2372694

ایفاپل یکی از بهترین برند های خارجی موجود در بازار است. این برند در تولید کلید و پریز برق نقش زیادی دارد. این برند بیشتر از سی سال در زمینه ساخت تجهیزات برقی فعالیت می کند. دفتر مرکزی این شرکت در مرکز پرتغال قرار گرفته است. در واقع این شرکت در منطقه کویمبرا قرار دارد. هم اکنون بیش از 400 کارگر و کارمند در این شرکت مشغول به فعالیت هستند. این شرکت تاریخچه ای طولانی در زمینه تولید محصولات برقی دارد. این برند در زمینه تولید محصولات برقی به ویژه پریز سرمایه گذاری ویژه ای را به عمل آورده است. ویژگی های بسیاری در پریز های این شرکت وجود دارد. این پریز ها را می توان به صورت خیلی سریع نصب کرد. همچنین قیمت آن ها نسبت به پریز های دیگر بسیار پایین تر است.

تبلیغ

کلید و پریز ایفاپل مدل SIRUS و LOGUS چه تاثیری بر روی دکوراسیون منازل دارند؟

SIRUS یکی از مدل های پریز برند efapel است. این سری زیبایی محیط منزل را دو برابر می کند. معمولا این سری از پریز ها در چهار مدل وود، متال، کلاسیک در بازارهای مختلف وجود دارد. به صورت معمول از این مدل در محیط های کلاسیک استفاده می گردد. این مدل در رنگ ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود. همچنین قاب های مختلفی برای این مدل در بازار وجود دارد. مکانیزم های این سری در مدل یک پل، دو پل، تبدیل و غیره هستند. این سری نقش موثری در تغییر دکوراسیون منازل دارد. سری LOGUS نیز یکی دیگر از مدل های پریز efapel است. پریز های مدل لوگوس متناسب با رنگ دیوارها و کل سبک محیط مورد نظر طراحی شده اند. به صورت معمول در ساخت این سری پریز از خلاقیت و نوآوری های متعددی تشکیل شده است. طرح های مدرنی در ساخت این محصولات به کار می رود.

کلید و پریز ایفاپل سری APOLO و QUADRO چه ویژگی هایی دارند؟

سری APOlO یکی دیگر از مدل های برند مشهور efapel است. این مدل برای بسیاری از طراحان محبوبیت زیادی دارد. این مدل یکی از ساده ترین مدل های این شرکت معروف پرتغالی به حساب می آید. البته این سری نسبت به دو مدل SIRUS و LOGUS از تنوع رنگ کمتری برخوردار است. این مدل خود از دو نوع مختلف ساخته شده است. یکی از این مدل ها Metalized است. این مدل در رنگ های شامپاینی، مشکی ذغالی، نقره ای و پلاتینی وجود دارد. یکی دیگر از مدل های آن نیز Standard است. این مدل نیز در رنگ های سفید، کرمی و مشکی در بازار عرضه می گردد. سری QUADRO یکی دیگر از مدل های برند efapel به حساب می آید. امروزه در ساختمان های مدرن از آن ها استفاده می شود. این پریز ها فقط در دو رنگ خاکستری و سفید روشن در بازار وجود دارد. البته این دو رنگ را می توان در کنار هر نوع سبکی استفاده کرد.

تبیلغا

کلید و پریز ایفاپل چگونه طراحی شده است؟

پریز های برند efapel رضایت همه مشتریان را به دنبال دارد. این برند یک برند اروپایی به حساب می آید. به همین دلیل کلیه استانداردها لازم و مطرح اتحادیه اروپا در تولید این محصولات رعایت شده است. این برند در زمان تولید محصولات خود کیفیت آن ها را افزایش می دهد. در واقع همین کیفیت بالا موجب خرید آن توسط بسیاری از افراد می شود. همچنین قاب های متنوعی برای این نوع پریز ها طراحی شده است. معمولا این قاب ها از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. همچنین در کنار کیفیت، ایمنی این محصولات افزایش پیدا می کند. زیرا این محصولات با جریانات برق ارتباط مستقیمی دارند. طول عمر این محصولات نیز زیاد است. یعنی در بیشتر مواقع این محصولات بیشتر از پنج سال در مکان های مختلف به خوبی کار می کنند. 

این برند چه اهدافی را دنبال می کند؟

برند efapel اهداف بزرگی را دنبال می کند. این برند در همه زمان به فرک ارتقای محصولات خود بوده است. این شرکت در زمینه راه حل های الکتریکی فعالیت های مختلفی را انجام می دهد. این شرکت علاوه بر پریز های متنوع وسایل الکتریکی زیادی را تولید می کند. این شرکت انواع لوازم جانبی الکتریکی را می سازد. یکی از اهداف بزرگ این شرکت رضایت مشتریان مختلف است. مشتریان این شرکت معمولا از سراسر جهان هستند. این شرکت همچنین از راه حل های نوآورانه و جدیدی در طراحی محصولات خود استفاده می کند. البته در این طراحی سادگی نیز رعایت شده است. در واقع طرح های این شرکت ترکیبی از طرح های مدرن و سنتی محسوب می شود.

تبلیا

جمع بندی

برند ایفاپل یکی از بهترین برند های خارجی موجود در بازار است. این برند نقشی مهمی در تولید کلید و پریز دارد. SIRUS یکی از زیباترین سری برند efapel است. با استفاده از این سری زیبایی خانه ها دو برابر می گردد. این سری معمولا در چهار مدل وود، متال، کلاسیک تولید می شود. سری LOGUS نیز یکی دیگر از سری های این برند است. مدل لوگوس با رنگ دیوارها و کل سبک محیط منطبق می گردند. سری QUADRO کی دیگر از مجموعه های این برند محسوب می شوند. در ساختمان های مدرن معمولا از آن ها بهره می گیرند. شرکت های بسیاری در زمینه تولید این محصولات برقی فعالیت می کنند. برق نت یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه است. این شرکت لوازم مختلف الکترونیکی مانند انواع لامپ، آیفون، هواکش، تجهیزات شبکه و غیره را تولید می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی آن به نشانی barghnet.com مراجعه کنید.  

 

ارسال نظر: