راحت و سریع کتاب بخریم

کدخبر: 2372814

تا همین چند سال پیش اگر به ما می‌‌گفتند که می‌توانیم بنشینیم در خانه و خرید کنیم ممکن بود این ادعا را ناباورانه و با یک پوزخند پاسخ دهیم. بعد از رواج کار فروشگاه‌های اینترنتی نیز عدم اطمینان و اعتماد به فروشگاه‌ها باعث می‌شد چندان سراغ این امکان نرویم. حال اینکه خرید اینترنتی مزایای بسیاری دارد. صرفه‌جویی در وقت و خرید بی‌دردسر ساده‌ترین‌های این مزایا است. همین مزایا باعث شد تا حامیان و علاقمندان به خرید اینترنتی، تقاضای گسترش فروشگاه‌هایی از این  دست را در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری داشته باشند. یکی از این حوزه‌ها نیز کتاب است. بدون شک افرادی که اهل مطالعه هستند، برای وقت و زمان خود ارزش زیادی قائل بوده و ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هدف برسند. بنابراین امکان خرید کتاب از یک فروشگاه اینترنتی کتاب کامل و پربار ایده‌آلی رویایی برای آن‌ها است.

خصوصیات یک کتاب فروشی ایده‌آل

بهتر است پیش از بررسی مشخصات یک فروشگاه اینترنتی کتاب خوب و کامل ببینیم که یک خوره کتاب از کتاب‌فروشی ایده‌آل خود چه چیزی می‌خواهد. اگر از این افراد درباره شرایط مطلوب‌شان درمورد یک کتاب‌فروشی خوب سوال کنید می‌گویند:

  • همه چیز منظم و درجای خود باشد. کتاب‌ها مرتب و به هم‌ریخته نباشند و در دید‌رس قرار بگیرند.

  • در همه حوزه‌ها کتاب داشته باشد. مثلا کتاب‌هایش تنها در زمینه داستان و رمان، فلسفه و سیاست یا هنر و روان‌شناسی خلاصه نشود. همه این حوزه‌ها را از تمامی ناشران فعال و نویسندگان شناخته شده خارجی و داخلی دربر بگیرد.

  • کتاب‌ها به تفکیک در دسته‌بندی‌های مشخص در قفسه‌ها چیده شود. مثلا اگر به دنبال یک کتاب در حوزه سیاست هستیم، بدانم سراغ کدام قفسه‌ها برویم.

  • تقسیم‌بندی‌های جزئی‌تر نیز براساس تالیف و ترجمه، نام نویسنده یا مترجم و ناشر در قفسه‌ها انجام شده باشد تا پیدا کردن کتاب به راحت‌ترین شکل ممکن صورت بگیرد.

  • فروشنده یا فروشندگان کتاب‌فروشی اطلاعات کافی درمورد کتاب‌ها داشته باشند و درصورت سوال درمورد محتوا یا محوریت کتاب بتوانند توضیحات لازم را ارائه دهند.

  • اگر اسم کتابی که می‌خواهیم نمی‌دانیم، فروشنده تسلط کافی برای راهنمایی را داشته باشد.

  • فروشنده بتواند در انتخاب کتاب به ما براساس علایق و سلایق‌مان کمک کند.

  • فروشگاه برخی محصولات فرهنگی دیگر در کنار کتاب‌ها ارائه کند تا بتوان خرید‌های ضروری در این زمینه را یک‌جا انجام داد. برای مثال آلبوم‌های موسیقی یا لوازم‌التحریر.

  • فروشگاه، کتاب برای همه رده‌های سنی داشته باشد تا مجبور نباشیم برای خرید کتاب کودک و نوجوان به فروشگاه دیگری مراجعه کنیم. همچنین فروشنده بخش کودک و نوجوان نیز تسلط کافی برای ارائه توضیحات و راهنمایی‌ها داشته باشد.

  • بتوان برای پیدا کردن کتاب‌های نایاب و کم‌یاب از آن‌ها کمک گرفت و بخشی را درنظر داشته باشند تا در این زمینه خدمات دهد.

به این موارد باید دسترسی راحت به فروشگاه، خوش‌مسیر بودن و فضای گرم و دلنشین آن را نیز اضافه کرد. بهترین فروشگاه جایی است که خریدار و مشتری خود را زمان زیادی در ترافیک نگه ندارد و برای وقت او احترام قائل باشد. فضای دلنشین و دوست‌داشتنی هم از ملزومات یک کتاب‌فروشی خوب است که می‌تواند آرامش مضاعف را برای کتاب‌دوستان هم‌زمان با چرخیدن بین کتاب‌ها فراهم کند.

کتاب وب

کتاب وب، همیشه در دسترس

حالا تصور کنید همه این خصوصیات در یک فروشگاه اینترنتی کتاب جمع شده باشد. این یک نوید و مژده برای دوستداران کتاب است. فروشگاه اینترنتی کتاب وب با بررسی تمامی خواست‌های فرهیختگان اهل مطالعه، سعی کرده است تا همه این شرایط را در سایت خرید کتاب خود فراهم آورد. بهترین مزیت کتاب وب، دردسترس بودن آن در هر کجا و هرزمان است. می‌توانید نیمه‌شب وقتی بی‌خوابی به سرتان زد در فروشگاه کتاب مورد علاقه خود چرخی زده و کتاب مورد علاقه‌تان را پیدا کرده خریداری کنید. یا وقتی در تاکسی نشسته‌اید و از کار به خانه برمی‌گردید در کتاب وب به بررسی کتاب‌هایی که لیست کرده‌اید بپردازید و خرید خود را نهایی کنید. بعد در خانه یا محل کار وقتی به امور روزانه خود می‌رسید آن را از پست دریافت نمایید، البته با سرویس ارسال رایگان کتاب سایتِ کتاب وب. مهم نیست چند کتاب بخرید. درهرصورت ارسال رایگان انجام می‌شود.

آرشیو پربار و کامل

کتاب‌وب در تمامی زمینه‌های تخصصی و غیرتخصصی کتاب دارد و شما می‌توانید در این فروشگاه اینترنتی کتاب از حوزه‌های دینی و مذهبی، تاریخی، فلسفی، علمی داستانی، ادبی، شعر، آموزشی و .... کتاب مورد نظر خود را پیدا کرده انتخاب نمایید. کتاب وب در حوزه کودک و نوجوان نیز بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها را از نشرهای کودک و نوجوان شناخته شده ارائه می‌کند. ضمن اینکه در این فروشگاه فایل‌های صوتی، تصویری و مقالات نوشتاری درخصوص معرفی، نقد و بررسی و تحلیل کتاب‌ها ارائه می‌شود و شما می‌تواند هنگام انتخاب از راهنمایی این فایل‌ها کمک بگیرید.

 

ارسال رایگان کتاب

تخفیف‌های دوره‌ای و متعدد

معمولا فروشگاه‌های کتاب تنها در زمان‌های مشخص مانند هفته کتاب یا زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تخفیف برای برخی کتاب‌ها می‌گذارند. البته شما برای اطلاع از این تخفیف‌ها باید مدام گوش به زنگ باشید. حال اینکه کتاب وب در جشنواره‌های متعدد، اقدام به ارائه تخفیف‌های چشم‌گیر در کتاب‌های مختلف می‌کند. ضمن اینکه اعلان تخفیف‌ها را برای اعضای خود از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند و اطلاع‌رسانی لازم را می‌نماید. در کتاب وب همچنین می‌توان از کتاب‌های اینترنتی رایگان بهره برد. به این ترتیب که سایت کتاب‌هایی را برای دانلود رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

پیدا کردن کتاب‌های کمیاب

کتاب وب همچنین خدماتی را در زمینه درخواست کتاب‌های ناموجود دارد که می‌توانید از این امکان برای پیدا کردن کتاب‌های کمیاب کمک بگیرید. کتاب وب درکنار کتاب، محصولات دیگری مانند بازی‌های فکری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند که این بازی‌ها نیز با ارائه اطلاعات و تصاویر مناسب معرفی می‌شوند تا انتخاب آن‌ها راحت‌تر باشد. در کتاب وب همچنین می‌توانید به نقد و بررسی فیلم و سریال‌ها و کتاب‌های مشهور و پرطرفدار جهان بپردازید. این امکان از طریق مقالات به‌روز و پادکست‌های جامع فراهم می‌شود.

کلام آخر

کتاب وب همچنین فضای کاربری ساده و مناسبی دارد که خرید کردن را لذت‌بخش می‌کند. گشت و گذار در فضای این سایت حس و حالی شبیه به چرخیدن بین قفسه‌های کتاب یک کتابخانه جذاب یا یک کتاب‌فروشی بزرگ را به شما القا می‌کند. همان لذت و آرامشی که دنبالش هستید. باید بگوییم، اگر کتاب‌خوان هستید و برای چگونگی صرف وقت و انرژی خود اهمیت قائلید، حتما سراغ کتاب وب بروید تا برای همیشه کتاب خریدن برای‌تان مانند خواندنش راحت و بی‌دردسر شود.

 

ارسال نظر: