چطور می توان بهترین ردیاب خودرو را خریداری نمود؟

کدخبر: 2373392

ردیاب خودرو رادار ابزاری کاربردی جهت حفظ امنیت اتومبیل و موقعیتیابی آن است. در این مقاله کارشناسان ما اطلاعاتی کاربردی در مورد ردیاب ماشین جمع آوری نموده اند.

ردیاب خودرو محصولی است که می تواند دست سارقان را از اتوموبیل شما دور کند. بدون شک می توان گفت ردیاب برای ماشین یکی از بهترین و کارآمدترین ابزارهای کنترل خودرو است که وام دار پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر می باشد.

آیا تا به حال به فکر خرید ردیاب خودرو بوده اید؟ به نظر شما بهترین و ارزانترین ردیابی که می توان برای اتوموبیل تهیه نمود، محصول کدام برند است؟ در این مقاله ابتدا توضیح مختصری درباره ردیاب های خودرو بیان می نماییم. پس از آن یکی از برندهای معتبر ایرانی که در این حوزه بسیار قوی عمل می کند را به شما معرفی خواهیم کرد.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو ابزاری است که درون اتومبیل نصب شده و می تواند به کمک اتصال به ماهواره های خارج از جو، موقعیت دقیق ماشین را مشخص کند. این وسیله کوچک که برخی آن را با نام GPS خودرو نیز می شناسند، برای شناسایی موقعیت اتومبیل قادر است در کمترین فرصت و به صورت لحظه ای عمل نماید.

شاید تا به حال شاهد دزدیده شدن خودرو یکی از آشنایان یا دوستان خود بوده اید. در چنین شرایطی افراد ابتدا به سراغ نیروی انتظامی رفته و سرقت را گزارش می کنند. اما به نظر شما چه زمانی لازم است تا پلیس بتواند خودرو سرقت شده را بیابد؟ آیا تضمینی برای یافتن خودرو به صورت سالم وجود دارد؟ جی پی اس این امکان را به وجود می آورد که در زمانی بسیار کوتاه از محل خودرو دزدیده شده اطلاع یابید. به این ترتیب می توانید با موقعیت دقیق خودرو به سراغ نیروی انتظامی رفته و از آن ها برای پس گرفتن اتومبیل کمک بگیرید.

ردیاب خودرو رادار یکی از جدیدترین ابزارهای ساخته شده در زمینه موقعیت یابی اتومبیل هاست که توسط شرکت رادار طراحی و به بازار عرضه شده است.

تبلیغ6

مزایای استفاده از GPS خودرو چیست؟

تا اینجا با ردیاب خودرو آشنا شدید و دانستید مهم ترین وظیفه این محصول حفظ امنیت و موقعیت یابی اتومبیل است. حال قصد داریم دیگر مزایای این ابزار شگفت انگیز وابسته به فناوری GPS را برایتان بیان کنیم.

یکی از مزایای جالب توجه GPS خودرو ها استفاده در ناوگان های حمل و نقل است. به این صورت که بر روی تمام خودرو های ناوگان ردیابی متصل می شود. مدیریت تمام این رهگیرها توسط یک نرم افزار اختصاصی به روی تلفن همراه رئیس مجموعه خواهد بود. به این ترتیب می توان زمان حرکت، میزان توقف و مسیر حرکتی خودرو ها را به صورت مجزا دریافت نمود. این ویژگی راندمان کاری را در یک سازمان حمل و نقل به طور محسوسی افزایش می دهد.

دیگر قابلیت ردیاب برای اتومبیل را می توان به نصب آن در ماشین های شرکت های اجاره اتومبیل نسبت داد. این شرکت نیاز دارند که از موقعیت دقیق اتومبیل ها آشنا شده و محدوده تردد مجازی برای آن ها مشخص کنند. ردیاب این امکان به شرکت می دهد که با تعیین محدوده حرکتی مجاز برای هر اتومبیل، در صورت تخلف راننده به راحتی خودرو را خاموش نموده و دیگر اجازه حرکت به آن ندهند.

تبلیغ7

 

نکات مهم در زمان خرید ردیاب خودرو چیست؟

امروزه اغلب مالکان اتوموبیل در پی خرید GPS ماشین هستند تا از این طریق ایمنی و امنیت خودرو عزیزشان را بالا ببرند. افزایش قیمت تجهیزات خودرو یکی از دلایل تاثیرگذار بر رشد سرقت اتوموبیل می باشد. به همین سبب افراد تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا از اتوموبیلشان به بهترین نحو محافظت کنند. ردیاب یکی از تجهیزاتی است که می تواند امنیت خودرو را تضمین کند. اما پیش از خرید این محصول کارآمد بهتر است با برخی از نکات مهم درباره آن آشنا شوید.

امروزه تنوع جی پی اس ها در بازار لوازم جانبی خودرو بسیار زیاد است. به طوری که انواع برندهای ایرانی و خارجی آن را می توانید در فروشگاه های مربوطه بیابید. اما بهترین ردیاب ماشین کدام است؟ بر چه اساسی می توان مناسب ترین ردیاب را برای اتوموبیل خود تهیه نمود؟ پاسخ به این سوالات تنها در گرو شناخت نیازهای شما به عنوان مالک اتومبیل است. در واقع پیش از هر اقدامی برای خرید جی پی اس اتومبیل بهتر است نیازها و مطالبات خود را شناسایی نموده و بر اساس آن ها بهترین مدل جی پی اس ماشین را انتخاب کنید. البته در کنار این موارد سرمایه و بودجه ای که برای این کار در نظر دارید هم تاثیر زیادی در انتخابتان خواهد گذاشت.

اغلب افراد تصور می کنند خرید ارزانترین ردیاب خودرو به معنای بی کیفیت بودن محصول است. آن ها می پندارند که با خرید چنین ردیابی نمی تواند نیازهایشان را مرتفع سازد. بهتر است این را بدانید که اغلب جی پی اس های موجود در بازار قابلیت رهگیری سریع و بدون وقفه اتومبیل را دارند. بلکه تفاوت قیمت آن ها بیشتر در گرو امکانات جانبی است که به مشتری عرضه می کنند. به همین سبب شناخت نیازهای مورد نظرتان می تواند تا حد بالایی در کاهش هزینه ها برای خرید بهترین ردیاب خودرو موثر واقع شود.

تبلیغ8

معرفی ردیاب خودرو رادار

حال که با تکنولوژی ردیاب اتومبیل ها آشنا شدید، قصد داریم یکی از برندهای مطرح ایرانی را که سال هاست در زمینه تولید ردیاب ها فعالیت می کند، به شما معرفی کنیم.

مجموعه رادار فراتک نزدیک به یک دهه سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه تولید و طراحی انواع جی پی اس خودرو شخصی، اتومبیل های سنگین وزن، موتور سیکلت و مدیریت ناوگان آغاز کرده است. این تیم جوان و پویا همواره در حال رصد مشتریان بوده و می کوشد راه کارهایی ایمن و خلاقانه برای رفع نیاز آن ها ارائه دهد. استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا در کنار متریال باکیفیت و مرغوب، معرف های اصلی محصولات این شرکت می باشد. مهندسان رادار فراتک می کوشند با ساخت تجهیزاتی قدرتمند و ایمن، در کنار شما برای حفظ دارایی هایتان گام بردارند.

ردیاب خودرو رادار یکی از محصولات ساخت مهندسان این مجموعه است که امکانات و قابلیت های فراوانی به مالکان اتومبیل عرضه می دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت ردیابی اتومبیل به صورت آنلاین و آفلاین در هر لحظه

  • تعیین محدوده مجاز برای حرکت خودرو مطابق با نظر مالک

  • دارای امکان هشدار در زمان عبور از محدوده سرعتی مجاز برای مالک

  • امکان مشاهده تمام مسیرهای حرکتی خودرو تا 6 ماه گذشته

  • اعلام هشدارهای امنیتی در زمان باز شدن درب خودرو، روشن شدن غیر قانونی، فعال شدن آژیر، حمل اتومبیل با جرثقیل، سرقت باتری، ردیاب و ضربه های ناگهانی به بدنه

  • اعلام هشدار سر رسید خدمات و سرویس های دوره ای اتومبیل نظیر زمان تعویض روغن، فیلتر، لنت، تایر، بررسی موتور و تمدید بیمه

تبلیغ9

راه های ارتباط با تیم رادار

در صورت تمایل برای خرید ردیاب خودرو رادار می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما مشورت نموده و پاسخ سوالات خود را دریابید.

آدرس سایت: www.radargps.org

تلفن تماس دفتر مرکزی: ۳۷۱۷۷-۰۵۱

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

ارسال نظر: