آشنایی با راهبند دژبان

کدخبر: 2373385

زندگی شهری و افزایش چشم گیر افراد ساکن در شهر ها موجب شده است که مباحث امنیتی و حراستی به طرز چشم گیری برای سازمان ها و افراد در الویت قرار بگیرد. به طوری که کنترل تردد  وسایل نقلیه و حتی افراد در سازمان ها و مجموعه های بزرگ به یکی از اصلی ترین دغدغه های بخش حراست و نگهبانی تبدیل شده است.

 

احساس نیاز شدید افراد و سازمان ها به دستگاه هایی که بتوان با حداقل نیروی انسانی بالا ترین میزان امنیت را در یک مجموعه ایجاد کند باعث پیشرفت چشم گیر دستگاه ها و سیستم های حراستی شد که از مهم ترین و پرکاربرد ترین آن ها می توان به گیت کنترل تردد و سیستم های پذیرش مکانیزه ارباب رجوع، اتوماسیون کنترل هوشمند پارکینگ، راهبند های هوشمند برای کنترل تردد ماشین ها در یک مجتمع، سیستم های گشت و نگهبانی و .... اشاره کرد.

مجموعه دژبان یکی از شرکت های دانش بنیان داخلی فعال در این حوزه می باشد که با بیش از 20 سال سابقه درخشان در این صنعت به یکی از قطب های اصلی تولید محصولات حراستی در ایران تبدیل شده است. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه با خدمات آن ها بیشتر آشنا شوید تا در صورت نیاز به هر گونه سیستم حراست و یا انتظامات برای سازمان خود، محصولی با کیفیت را با حداقل قیمت تهیه نمایید.

همچنین ما در ادامه این مقاله سعی داریم شما را با راهبند دژبان و سازو کار آن آشنا کنیم تا بتوانید با دید بازتر و اطلاعات بیشتر در این خصوص هزینه کنید.

نحوی عملکرد راهبند خودرویی دژبان به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین دغدغه های ساختمان های بزرگ و یا مجتمع های تجاری که رفت و آمد در آن ها بیش از حد معمول اتفاق می افتد، کنترل ورود و خروج خودرو های مجاز با توجه به میزان ظرفیت پارکینگ است. در گذشته که دستگاهی برای کنترل تردد ماشین ها وجود نداشت، افراد وظیفه کنترل و ثبت خودرو ها را بر عهده داشتند که کار بسیار سخت و طاقت فرسایی محسوب می شد. حتی گاهی به دلیل خطای انسانی و یا حجم بالای تردد ها فرد ممکن بود به اشتباه به افراد غیر مجاز هم اجازه ورود به داخل پارکینگ را بدهند به همین دلیل وجود یک دستگاه که بتواند علاوه بر افزایش سرعت عملکرد، از دقت بالایی نیز برخوردار باشد بیش از پیش احساس می شد. شرکت های داخلی و خارجی زیادی اقدام به ساخت دستگاهی به نام راهبند خودرویی برای مبادی ورودی و خروج پارکینگ ها کردند اما راهبند خودرویی دژبان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که داشت به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های موجود در بازار ایران تبذیل شد.

توان موتور راهبند دژبان ۲۵۰ وات است که این عدد نشان از قدرت بالای موتور این دستگاه برای حرکت سریع و بدون وقفه می باشد به طوری که بیشترین زمان برای سرعت عملکرد در این دستگاه 7ثانیه تخمین زده شده است که نسبت به سایر محصولات داخلی و خارجی عدد بسیار خوبی است. جالب است بدانید که این راهبند دارای ۳ تا ۵ متر طول بازوی قابل نصب می باشد که شما می توانید با توجه به فضایی که در قسمت ورودی پارکینگ در اختیار دارید آن را تغییر دهید.

شما می توانید این راهبند را به سایر سیستم های حراستی مانند نرم افزار های پلاک خوان وصل کنید تا دستگاه در هنگام تردد افرادی که اطلاعات آن ها در سیستم ثبت شده است به صورت کاملا اتوماتیک باز و بسته شود.

استفاده از این دستگاه ها علاوه بر این که کار های شما را مکانیزه می کند باعث کاهش نیاز شما به نیروی انسانی می شود که در پی آن می توان به کاهش هزینه های جاری شما اشاره کرد.

راهبند خودروی دژبان دارای درجه حفاظتی IP55 که نشان سطح بالای امنیتی آن می باشد، نکته جالب توجه دیگری که در خصوص این دستگاه وجود دارد با وجود سطح امنیتی بالایی که این دستگاه دارد، مهندسان و کارشناسان سازنده آن برای شرایط اضطراری مانند قطعی برقی حالتی را در نظر گرفته اند که شما می توانید با خلاص کردن اهرم آن، به خودرو هایی که داخل پارکینگ قرار دارند اجازه خروج دهید.

با توجه به این که راهبند دژبان یک محصول کاملا داخلی می باشد شما می توانید از گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 120 ماهه این مجموعه در کوتاه ترین زمان استفاده کنید، از آن جایی که شرکت های خارجی تولید کننده این دستگاه ها به شما هیچ خدمات پس از فروشی ارائه نمی کنند در صورت خرابی، هزینه های هنگفتی برای تعمیر آن ها به شما تحمیل می شود اما مجموعه دژبان این تضمین را به شما می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ایرادی شما می توانید دستگاه خود را با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر نمایید.

مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره شد تعداد محدودی از هزاران مزیت خرید از مجموعه دژبان است که شاید شما در هنگام خرید یک محصول باید به آن ها توجه کنید لذا شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تنوع محصولات و یا استعلام قیمت به سایت این مجموعه مراجعه کرده و سوالات خود را با کارشناسان آن ها در میان بگذارید.

شما می توانید با استفاده از خدمات این مجموعه یک سیستم کنترل تردد کاملا مکانیزه برای ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه برای خود ایجاد کنید و از مزایای بی شمار زندگی هوشمند بهره مند شوید.

ارسال نظر: