گلپینو ، راهکار تازه برای خرید گل و گیاه از نزدیکترین لوکیشن !

کدخبر: 2373406

استفاده از انواع گل و گیاه در منزل و محیط کار علاوه بر زیبا نمودن فضا میتوان روح افراد را تلطیف نماید زیرا نگاه کردن به گل ها سبب افزایش شادابی، سرزندگی و انرژی خواهد شد. همچنین هدیه دادن گل و گیاهان مختلف بهترین روش برای ابراز محبت و علاقه می باشد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که گل از کجا بخرم ؟ اغلب ما تجربه خرید گل به صورت حضوری را داشته ایم اما یکی از ایرادات این روش این است که در انتخاب گل دچار محدودیت در انتخاب هستیم در صورتی که خرید گل از سامانه گلفروشی آنلاین گلپینو این محدودیت را برطرف و خرید را برای دوستداران گل و گیاه ساده نموده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با مزایای استفاده از گل و گیاه در فضا و خرید گیاه و گل به صورت آنلاین از گلپینو آشنا نماییم.

مزایای استفاده از گل و گیاه

  • تصفیه هوا و آزاد شدن اکسیژن در محیط های بسته

  • کنترل آلودگی و جذب کربن دی اکسید داخل منازل و شرکت ها

  • کاهش سردرد و حالت تهوع ناشی از هوای آلوده

  • کاهش احتمال ابتلا به سرماخوردگی، گلودرد و سرفه‌های خشک

  • افزایش رطوبت محیط خانه و در نتیجه جلوگیری از گسترش ویروس آنفلوآنزا

  • تعدیل حالت روحی افراد از طریق نگاه کردن به گل و گیاه و لذت بردن از طراوت، رنگ و عطر آن‌ ها

  • موثر در ایجاد روابط صمیمی ‌تر و تاثیرگذار با دیگران

  • افزایش تمرکز و یادگیری در کودکان و بزرگسالان

  • کاهش استرس در منزل و محل کار

سفارش آنلاین گل

امروزه با گسترش تکنولوژی نیاز افراد به فروشگاه های آنلاین از جمله فروشگاه آنلاین گل وگیاه افزایش پیدا کرده است زیرا خرید گل به صورت آنلاین بسیاری از مشکلات خرید حضوری از جمله محدودیت در مدل و ... را نخواهد داشت و با سفارش گل اینترنتی می توان به میزان قابل توجهی در هزینه و زمان صرفه جویی نمود و در نتیجه خرید ساده تر و لذت بخش تر و انتخاب مناسب تری داشت. فروشگاه آنلاین گلپینو با راه اندازی سرویس اسنپ گل این امکان را در اختیار مشتریان عزیز قرار داده تا گل و گیاه مورد نظر خود را از بین صدها مدل انتخاب نموده و همچنین به سفارش گل از نزدیکترین گلفروشی بپردازند و پس از اتمام خرید ارسال گل بر اساس لوکیشن مدنظر آن ها صورت خواهد گرفت.

سفارش آنلاین گل

مزایای خرید گیاه و گل به صورت آنلاین

صرفه‌ جویی در زمان

همان طور که می دانید ممکن است در طول مسیر گلفروشی مد نظرتان برای خرید گل ترافیک بوده و در نتیجه زمان طولانی از شما گرفته شود در صورتی که با سفارش آنلاین گل می توانید به آسانی و بدون صرف زمان برای رسیدن به گلفروشی خرید خود را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انجام دهید.

تنوع بیشتر گل در گلفروشی آنلاین

ممکن است برای شما هم پیش آمده است که به دنبال گل و یا گیاه خاصی باشید و نتوانید آن را در گل فروشی مدنظرتان پیدا کنید اما با مراجعه به فروشگاه آنلاین گلپینو می توانید گل مورد نظرتان تنها با یک جستجوی ساده را از میان چندین و چند فروشگاه انتخاب نمایید.

مصون ماندن از ویروس کرونا و آلودگی های دیگر

متاسفانه ویروس کرونا باعث ایجاد محدودیت هایی برای تمامی افراد به خصوص افراد حساس شده است بنابراین رفت و آمد برای خرید گل می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای سلامتی افراد به همراه داشته باشد. با سفارش گل به صورت آنلاین می توانید در خانه بمانید و بدون در خطر انداختن سلامتیان با خیالی آسوده گل مورد نظرتان را از نزدیک ترین گل فروشی سفارش دهید.

از بین رفتن دغدغه حمل گل

جا به جایی گل به خصوص سبد گل های بزرگ کار بسیار مشکلی است زیرا ممکن است گل ها در مسیر پژمرده و شکسته شوند که با سفارش آنلاین گل  می توانید تا حد زیادی از این مشکل جلوگیری نمایید زیرا ارسال گل با استفاده از سرویس اارسال گل منطقه ای توسط افراد با تجربه و متخصص صورت خواهد گرفت.

امکان سفارش گل در تعطیلات

همان طور که می دانید اغلب گل فروشی ها در روزهای تعطیل بسته هستند مگر گل فروشی های بزرگ که ممکن است فاصله طولانی را محل زندگیتان داشته باشد و لازم است تا برای تهیه گل مجبور به طی کردن مسیر زیادی شوید. خرید گل از فروشگاه آنلاین گل و گیاه این امکان را به شما می دهد که در تمامی ایام تعطیل با اطمینان خاطر گل و گیاه مدنظرتان را سفارش دهید و پس آن گلپینو به ارسال گل بر اساس لوکیشن شما خواهد پرداخت.

امکان سفارش گل در تعطیلات

ویژگی های فروشگاه گلپینو نسبت به سایر فروشگاه ها

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

این نماد که در قسمت پایینی یا فوتر سایت قرار دارد نشان دهنده این است که سامانه گلپینو مورد تایید و اعتماد بوده و شما می توانید با خاطری آسوده سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

فروشگاه های مختلف گلفروشی با تنوع گل بالا

در گلپینو شما به راحتی می توانید با بررسی گل فروشی های مختلف و انواع دسته بندی گل و گیاه به آسانی گل مورد نظر و مطابق با بودجه خود را یافته و سفارش دهید.

پشتیبانی 24 ساعته

در این فروشگاه اینترنتی گل و گیاه در تمامی ساعات شبانه روز می توانید با پشتیبانی در ارتباط بوده و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و یا سوال آن ها را با پشتبیانان مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنید.

قسمت نظرات و پرسش و پاسخ

با بررسی نظرات و پرسش و پاسخ های مشتریانی که از گلپینو خریداری کرده اند می توانید از میزان رضایت آن ها نسبت به گل و گیاهان و نحوه عملکرد فروشگاه آگاه شده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

سفارش گل از نزدیک ترین گل فروشی

یکی از امکاناتی که سامانه گلپینو در اختیار مشتریان قرار داده و آن را از سایر فروشگاه های آنلاین گل و گیاه متمایز نموده امکان سفارش گل از نزدیک ترین گلفروشی های اطراف شماست.

ارائه اطلاعات و عکس های واقعی از گیاهان و گل ها

در گلپینو می توانید با جستجوی هر گل اطلاعات و تصاویر واضح و واقعی آن را مشاهده کنید و در نهایت دریافت اطلاعات کافی در رابطه با گل مدنظرتان اقدام به خرید آن نمایید.

امروزه با افزایش محبوبیت فروش اینترنتی، تعداد فروشگاه های آنلاین خرید گل افزایش بسیاری پیدا کرده است که برای اطمینان به آن ها باید ویژگی های آن ها را مورد بررسی قرار داد. در این مقاله به مزایای سفارش آنلاین گل و ویژگی هایی که گلپینو را از فروشگاه های آنلاین خرید گل دیگر متمایز کرده است پرداختیم تا بتوانید با بررسی این خصوصیات به آسان ترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان به خرید گیاه و گل مدنظرتان بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر از خدمات گلپینو به سایت golpino.com مراجعه نمائید.
گلپینو

ارسال نظر: