وب سایت شابش، شما را از جدیدترین قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران باخبر می‌کند

کدخبر: 2373468

همه‌ی ما به‌خوبی می‌دانیم که خرید خانه یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی است. با توجه به شرایط فعلی در کشور، مشکلات اقتصادی و تورم بالا بسیاری از افراد سال های زیادی را کار می کنند تا امکان خرید یک آپارتمان را برای خود فراهم کنند. از این رو خرید ملک یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی محسوب می‌شود. در نتیجه حساسیت و بررسی‌های هوشمندانه در زمان خرید آپارتمان امری بسیار منطقی و پسندیده است.

 

یکی از عواملی که در زمان خرید خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران باید مورد بررسی قرار بگیرد، قیمت خرید خانه است. عدم شفافیت و آگاهی در بازار مسکن یکی از دغدغه های بسیار مهم افراد در زمان خرید و یا اجاره خانه است. این عدم آگاهی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی مانند: افزایش قیمت، کاهش معاملات و عدم قیمت گذاری مناسب در بازار مسکن شود.

اما با آگاهی از روند معاملات و اطلاع از قیمت های جدید در بازار مسکن می‌توان از قیمت گذاری های غیر معقول در این بازار جلوگیری کرده و به ثبات قیمت ‌ها کمک کرد. در این راستا و با هدف آگاهی و اطلاع رسانی از جدیدترین قیمت‌های خرید و اجاره آپارتمان، وب سایت شابش گزارشی را به صورت مستمر در رابطه با قیمت خرید خانه در تمامی محله های تهران منتشر می‌کند. منبع این گزارش، آگهی های قیمت دار ثبت شده مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در هر منطقه است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که، این گزارشات در بعضی از مناطق و با توجه به ویژگی‌های ملک مانند: تعداد طبقات، جهت شمالی و یا جنوبی بودن ساختمان، تعداد پارکینگ و ... می‌تواند متفاوت باشد.

نحوه اطلاع از قیمت خانه در وب سایت شابش

برای مطلع شدن از قیمت خرید خانه به سایت shabesh.com مراجعه کنید. و در نوار بالای وب سایت گزینه‌ی قیمت خانه را انتخاب کنید. بعد از وارد شدن به صفحه و انتخاب شهر مد نظر و مشخص کردن سال ساخت می‌توانید قیمت‌ها را مشاهده کنید. به عنوان مثال: قیمت خرید آپارتمان در قیطریه در مرداد ماه سال جاری، برای خانه های زیر ۵ سال ساخت ۸۰.۹۸۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

تبلیغات2

با کمک شابش خانه‌ی ایده آل خود را هوشمندانه پیدا می کنید

یک وب سایت درج‌آگهی ملک خوب، وب سایتی است که علاوه بر تبلیغات ملک، خدمات دیگری هم به کاربران ارائه دهد. در واقع کاربران را از لحظه‌ی اقدام به جستجوی ملک تا انتهای مسیر و پیدا کردن یک خانه‌ی مناسب همراهی کند.شما با استفاده از وب سایت و اپلیکیشن شابش علاوه بر مشاهده آگهی های ملکی، با مشاورین املاک معتبر و قابل اعتماد در سطح شهر آشنا می‌شوید و به اطلاعات تماس و رزومه‌ی کاری آن ها دسترسی پیدا می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وب سایت شابش، وجود تصاویر و فیلم های واقعی از ملک است. در زمینه‌ی درج آگهی املاک ما دو دسته وب سایت تبلیغاتی داریم. وب سایت های درج آگهی عمومی و وب سایت های درج‌ آگهی تخصصی.در وب سایت های عمومی همه‌ی افراد از سرتاسر نقاط ایران می توانند بدون محدودیت آگهی های خود را جهت دیده شدن و تبلیغات درج‌ کنند. معمولا در وب سایت های عمومی هر نوع کالا و یا خدماتی هم برای تبلیغات درج می‌شود.اما در وب سایت های تخصصی کاربران فقط این امکان را دارند تا به صورت تخصصی تبلیغات خود را درج کنند. در نتیجه طبیعی است که کیفیت در وب سایت های تخصصی بیشتر باشد و آگهی ها از امنیت بالاتری به نسبت سایر سایت ها برخوردار باشد.

مزایای وب سایت شابش

  • سرعت در جستجو
  • جستجوی هوشمندانه بر اساس معیارهای مد نظر
  • مشاهده موقعیت مکانی ملک روی نقشه
  • بررسی روند تغییر ملک در محله مورد نظر
  • دسترسی به هزاران آگهی ملکی خرید و اجاره خانه در تهران و یا سایر شهرهای ایران
  • مشاهده تصاویر و فیلم های واقعی از ملک
  • دسترسی به اطلاعات مشاورین املاک مورد اعتماد
  • امکان برقراری تماس و ارسال پیام در واتساپ
  • مشاهده پروژه های ساختمانی برتر کشور در بخش پروژه‌لند

شابش وب سایت تخصصی درج‌ آگهی ملک

ارسال نظر: