خرید محصولات سوپرمارکتی از فروشگاه اینترنتی آلین لند

کدخبر: 2373499

کمپینگ و سفرهای بیرون از شهر یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش‌ترین تفریحات است؛ البته نه برای کسی که وظیفه خرید وسایل مورد نیاز را بر عهده دارد!

 بیشترین لذت و تفریح هم متعلق به زمانی است که بوی کباب و برنج ایرانی دم کشیده با چشم انداز طبیعت و صدای پرندگان ترکیب شود. اما خرید گوشت مناسب و برنج و سایر ملزومات سفر؛ کار هر کسی نیست و خیلی از همسفرها از ترس نارضایتی بقیه، از زیر بار مسئولیت تهیه مواد خوراکی شانه خالی می‌کنند.

این بار که هوس گشت و گذار و کمپینگ به سرتان زد؛ مسئولیت خرید برنج درجه یک (https://www.alinland.com/supermarket/groceries/rice )  و بقیه کالاها را به آلین لند بسپارید و مطمئن باشید که آلین لند بهترین مسئول خریدی است که در عمرتان دیده‌اید!

داستان آلین لند

داستان آلین لند از سال ۹۹ شروع شد. یک فروشگاه اینترنتی با محصولات سوپرمارکتی متنوع، باکیفیت و قیمت مناسب که قرار نبود مثل بقیه فروشگاه‌های آنلاین باشد. این سایت از همان روز اول می‌خواست چیزی بیشتر از یک فروشگاه باشد و به همین خاطر سعی کرد خرید کردن اینترنتی را به یک تجربه هیجان انگیز و دلچسب تبدیل کند.

آلین لند را خیلی‌ها در کنار تنوع و کیفیت محصولات؛ به دلیل طراحی منحصربفرد و اسرار آمیزش می‌شناسند. در این فروشگاه اینترنتی هرچه بخواهید را پیدا می‌کنید؛ از جان مرغ تا شیر آدمیزاد در کتگوری‌های سوپرمارکتی، کالای دیجیتال،‌ لوازم منزل و... البته به غیر از تنوع؛ قیمت‌ها و تخفیف‌ها هم در آلین لند اسرارآمیز است!

آیا آلین لند از ماشین زمان استفاده می‌کند؟

آلین لند (https://www.alinland.com/ ) ؛ از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با یک کمپین یا تخفیف جدید شما را شگفت زده کند. این تخفیف‌ها که گاهی تا ۷۰٪ قیمت اصلی هستند؛ باعث شده‌اند قیمت اجناس این فروشگاه اینترنتی به اندازه‌ای کم شود که موقع دیدن صورت حساب با خودتان فکر کنید شاید زمان به سال‌ها قبل برگشته و خبری از قیمت‌های امروزی نیست!

آیا آلین لند طی‌الارض می‌کند؟

این فروشگاه اینترنتی یک امکان بی‌نظیر دارد؛ آن هم قابلیت ارسال رایگان و اکسپرس است. مهم نیست چقدر از آلین لند خرید می‌کنید یا سبد خریدتان چند محصول دارد؛ آلین لند هیچ هزینه‌ای بابت ارسال کالاها از شما نخواهد گرفت!

علاوه بر این،‌ اگر عجله دارید می‌توانید ارسال اکسپرس را انتخاب کنید که محصولات‌تان را در کسری از ساعت به دستتان می‌رساند. البته ارسال اکسپرس هم رایگان است و نیازی نیست هیچ هزینه دیگری پرداخت کنید. مخصوصا کالاهای سوپرمارکتی و مصرفی که معمولا فورا به آنها نیاز دارید؛ به سرعت به دستتان خواهد رسید.

سرعت بالای ارسال محصولات در آلین لند به دلیل نیروهای شگفت انگیز و اسرارآمیز یا قابلیت طی‌الارض در این فروشگاه نیست؛ بلکه صدها نفر در هر گوشه سخت مشغول کارند تا این امکانات برای شما فراهم شود.

یک همسفر تازه!

با توجه به چیزهایی که گفته شد؛ احتمالا شما هم تصمیم دارید از این به بعد برای هر سفر یا مهمانی، مسئولیت خرید را به آلین لند بسپارید. با خرید گوشت قرمز تازه ( https://www.alinland.com/supermarket/protein-and-fresh-vegetables/beaf-chicken/meat )  و هر محصول دیگری که نیاز دارید از آلین لند؛ آنها را در زودترین زمان و کمترین قیمت، درب منزل تحویل بگیرید!

ارسال نظر: